Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik vind blackwater park hun beste schijf dus mij hoor je niet klagen ![]()
|
Verwijderd
|
jup, de 1e opeth (orchid) is het beste metal album wat ik ken
![]() keer op keer luister ik dat album weer, geweldig gewoon. morningrise vind ik ook super, my arms sjeuh kan er mee door. still life is een pracht album. blackwater park heb ik te vaak gehoord maar is ook geniaal, deliverance heb ik 1 of 2 keer gehoord, dat album sjah boeit me niet echt. de nieuwe plaat ga ik uiteraard ook even beluisteren maar ik verwacht er niet veel van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en MYAH is toch ECHT hun beste plaat ![]() ![]() Blackwater Park komt ergens onderaan, vlak boven Deliverance ![]() |
![]() |
|
kzal em vanmiddag es gaan downen
en niet zeuren, men wist al dat ze een stevig en rustig album wilden maken. Opeth is nou eenmaal een band die experimenteren niet schuwt en dat heeft tot nu toe nog altijd goed uitgepakt en My Arms Your Hearse is et best, kloar
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben hem nu aan het luisteren, en ik moet zeggen dat het allemaal heel mooi klinkt, maar toch moet constateren dat de nummers de dynamiek missen die Opeth zo bijzonder maakt op de voorgaande cd's (het harde naast het 'mellow' afwisselend samen in één nummer dus). Het is dus niet zo dat ik deze cd in één zitting uitluister in het vervolg, maar af zal wisselen met bijv nummers van Deliverance. Een cd met alleen maar mellow is namelijk misschien iets teveel van het goede ![]() En wat de beste cd van ze is, is moeilijk te bepalen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Heb nu paar keer geluistert en kan 'm wel waarderen. Het experimentele valt wel mee, misschien voor Opeth maatstaven, maar ze komen verder niet specifiek met iets nieuws wat betreft de muziek zelf.
Maar ik denk niet dat je kan zeggen dat we met een album van het jaar te maken hebben, wat veel waarschijnlijk geneigd zijn te zeggen, puur omdat het Opeth is. Er zijn wel meer rustige metalalbums die imo van hoger niveau zijn (Weliswaar niet van dit jaar though) Iig voor iedereen die dit album kan waarderen, raad ik ook deze albums aan -> Winds - Reflections of the I Green Carnation - Light of day, day of darkness Nightingale - Alive Again
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke dvd/cd/wat heb je als laatst gedownload/gekocht? (1) Verwijderd | 431 | 09-11-2008 13:15 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Muziek |
Nieuw Soulseek (tip)topic. Verwijderd | 112 | 13-11-2007 13:24 | |
Muziek |
Muziek in stijl van damnation-opeth Black Soul | 10 | 12-12-2006 16:57 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Tijd voor lijstjes, de eerste helft van het muziekjaar 2003 is voorbij... Verwijderd | 44 | 01-07-2003 10:01 |