Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 22:42
AJMouse
AJMouse is offline
Simpel, kort topic.

Wie is er wel eens in Bob's Saloon geweest? Is het vet?

We willen er met een vriendengroep binnenkort heen, nouja, misschien.

Alvast bedankt voor je reactie
Oud 05-03-2003, 08:06
luckyleo
luckyleo is offline
Ja, ik kom er weleens. Ben er dan van 12 tot 5 uur zo'n beetje. Best grote en gezellige disco. Altijd wel goede acts. Goede jongens-meiden verhouding, alleen zijn een hoop meiden daar wel echt van die hard to get chicks. Entree volgens mij rond de 12 euro op zaterdag. Voor de deur kan je parkeren. Verder ook altijd genoeg taxi's. Boven de gewone Bob's zaal heb je nog Bob's Planet. Dat is voor boven de 21.
Oud 05-03-2003, 11:17
Thomas
Thomas is offline
Nee, zal er ook wel nooit komen.
Oud 05-03-2003, 17:18
AGH
AGH is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Ja, ik kom er weleens. Ben er dan van 12 tot 5 uur zo'n beetje. Best grote en gezellige disco. Altijd wel goede acts. Goede jongens-meiden verhouding, alleen zijn een hoop meiden daar wel echt van die hard to get chicks. Entree volgens mij rond de 12 euro op zaterdag. Voor de deur kan je parkeren. Verder ook altijd genoeg taxi's. Boven de gewone Bob's zaal heb je nog Bob's Planet. Dat is voor boven de 21.
Is dat niet die tent vlakbij Alkmaar?
Ben ooit een keer afgeknapt op de naam toen ik in Alkmaar was en ben toen het ontzettend duffe centrum (drie kroegjes van 3 bij 3, allen gevuld met 300 man) ingelopen.
Achteraf misschien zonde.

Wat voor een muziek draaien ze er?
En wat voor een soort discotheek is het?
Met welke discotheek kan ik het vergelijken?
Oud 06-03-2003, 19:14
the Phitt
the Phitt is offline
ten eerste voor AGH: Alkmaar heeft heel gezellig uitgaansgebied bij waagplein en plattestenenbrug.

En on-topic: Bob's was vroeger leuk, tegenwoordig begint t steeds leger te worden, en volges mij was de entree 10 euro hoor leo. als je een hele lange afstand moet afleggen zeg ik dat je beter niet kan gaan, pas als je de bevoegdheid heb om planet in te mogen kan je er een leuke avond van maken. de acts zijn de laatste tijd ook slechter geworden en de laatste keer dat ik er was, (2 maanden terug ofzo) waren er van die nare kampers die het nodig vinden om met hun shirtjes uit met die gore bezwete lichamen tegen iedereen op te rijden....
Dusz geef mij maar alkmaar, ze missen daar dan wel misschien een echte discotheek (wel extase), maar t kroegenleven daar is top en als je tot half 5 a 5 uur wil doorzakken dan kan je de extase met een bezoek vereren.
Oud 07-03-2003, 12:29
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ben ooit een keer afgeknapt op de naam toen ik in Alkmaar was en ben toen het ontzettend duffe centrum (drie kroegjes van 3 bij 3, allen gevuld met 300 man) ingelopen.

Dat centrum van Alkmaar vind ik ook niks, veels te vol.

Citaat:
en volges mij was de entree 10 euro hoor leo
dat zeg ik, rond de 12 euro
Oud 07-03-2003, 18:57
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
ben er geweest was een optreden van de Y.D.G. young dynamic grasshoppers mijn country/theater country dans groep was wel gezelig met eten erbij
Oud 20-03-2003, 14:54
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-03-2003 @ 18:18:

Wat voor een muziek draaien ze er?
En wat voor een soort discotheek is het?
Met welke discotheek kan ik het vergelijken?
damn, eindelijk iemand die het met me eens is, alkmaar zuigt egt big-time om uit te gaan. Tis id klein, muf en veels te druk. Een beetje is niet zo druk, maar dit slaat egt nergens op. Bob's is btw wel grappig op zn tijd, maar om er nou iedere week heen te gaan, nee!!! Dan maar weer ergens anders in het land iets opzoeken, want bij ons in Heerhugowaard is er ook geen moer te beleven!!!!
Oud 20-03-2003, 14:56
rsieswerda
rsieswerda is offline
en het is wel een redelijk grote tent, mannetje of 1700 denk ik, verder als er geen speciale act is populaire r&b/hiphop en de vettere hardhouse/hardstyle muziek!!! Tis wel een beetje te vergelijken met de Time-Out en de Challenge (als je die kent), vind ik
Advertentie

Regels voor berichten