Advertentie | |
|
![]() |
|
human alert is een extreem grappige maar toch beukende ende knallende sociaal links georienteerde punkband met 4 supervette cds uit. grappige samples, verkleedpartijen, swingende rifjes met syncopiche drumpartijen begleidt door gebrul en opera achtig gegalm zijn punten die deze band haar eigen geluid geven.
aanraders zijn: swing out system,kerkstaat,domme kracht,volk en vaderland,bravoboys,en koningin. meer info over deze in mijn ogen geweldige band @ http://www.humanalert.com
|
'k vond ze niet zo geweldig maarjah ook niet echt mijn muziek... 't optreden was opzich wel erg koel
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vind er echt helemaal niets aan. Ik was een keer op een minipunkfest, waar ook The Apers en Srewballs speelden en Human Alert moest de hoofdact voorstellen. Wat een foute gasten zijn dat zeg: twee zangers, waarvan één een mijnwerker en de andere een Hans Kazan-imitatie (met trombone!!!). Dan twee gitaristen, waarvan één opa en de ander een surfjochie, de drummer zag je niet en de bassiste was een ordisnol.
Om over de muziek nog maar niet te spreken!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Vr 8 sept: HARD & ALERT @ Goudvishal Goudvishal | 8 | 01-09-2006 13:08 | |
Lifestyle |
Wat ga jij doen met Koninginnedag? Otis | 245 | 06-05-2005 15:54 | |
Muziek |
vrijdag punk in het patronaat Verwijderd | 11 | 28-04-2005 17:20 | |
Muziek |
Human Alert + Seein’Red + Hëllström (D) + Mistake @ Patro 29/4 Verwijderd | 4 | 24-03-2005 07:19 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Human Alert vanavond in de Winston Verwijderd | 12 | 03-07-2004 22:05 |