Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja zeker weten,
toen ik zeven jaar was heeft mijn oom mij sexueel misbruikt. En nu 11 jaar later ben ik helemaal verrot en is mijn seksleven alles behalve genieten. zo hatelijk he. die gestoorde 'lievelingsoom' kon niet van mij afblijven en daarom ben ik nu geworden wat ik ben. ik schaam me voor wie ik nu ben. IK wou dat het nooit gebeurd was, maar goed daar schiet je niks mee op he. Het gaat er niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee om gaat.
||
Citaat:
ik herinner me nog meer dan me lief is, maar dat komt omdat het bij mij ook op iets latere leeftijd was. bij jou speelt het gewoon door in je onderbewuste, veel herinneringen ben je gewoon kwijt, maar ze zijn er nog wel. net zoals dat je elke nacht wel een of meer dromen hebt, maar er vaak geen een of slechts fragmenten herinnert. bij mij is dat ook zo, schaam me niet echt voor mn lichaam, maar op een of andere manier voel ik me dan te kwetsbaar en dat wil ik niet. het is vooral een gevoelskwestie. dat je bang bent om bij hem wat te doen is denk ik omdat je onbewust toch weet dat zo'n lichaam om het zo maar te zeggen, jou nare dingen heeft aangedaan. bijv als je gebeten bent door een hond durf je daarna ook geen enkele hond meer te aaien, terwijl heus niet elke hond je zal bijten, snap je? ik leg het misschien een beetje vaag uit, maar als je iets niet begrijpt moet je het maar zeggen! grtz, K.G |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Aan de ene kant ben ik blij dat ik me niet zo veel herinner en ik vind het ook vervelend voor jou en de anderen die dat nog wel weten. Ik zou zelf niet weten hoe je daarmee om zou moeten gaan ![]() Sterkte ermee! |
![]() |
||
Citaat:
Wat er ook een beetje mee te maken heb is of ik net nachtmerries heb gehad of niet... Als ik me zo voel kan dat zijn dat ik gewoon een angst en idd bedreigings gevoel heb. Dan raak ik in paniek en ga ik trillen enzow, kan geen woord uitbrengen en dan speelt alles zich weer af in me hoofd en dan voel ik alles weer zoals het was. 't is echt alsof ik dna in de tijd teruggegooid word en alles overnieuw gebeurt.
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me gisteren dat ik veel dingen die toen zijn gebeurd nog erg bewust meemaak wanneer ik aan seks gerelateerde zaken denk of er mee bezig ben. Ik krijg altijd naderhand een soort van klap in mijn gezicht vol herinneringen die ik kwijt wil, of op z'n minst een plaats wil geven. Maar niet alleen die bewuste dingen spelen een rol, denk ik, ook onbewust.. Hoewel dat natuurlijk moeilijk te zeggen is.. Ik denk dat ik anders zou zijn geweest wanneer het niet was gebeurd, minder terughoudend - en niet alleen op seksueel gebied.. Maar daarnaast heeft het me wel gevormd tot de persoon die ik nu ben, met mijn negatieve en positieve punten... Mja, soms wil ik dat ik iemand anders ben, gewoon iemand die leeft en doet, zonder ergens lang stil bij te staan of zich ergens druk om te maken... Maar ja, dat ben ik dus niet...
![]() Het is heel tegenstrijdig voor mij, aan de ene kant wil ik graag seks omdat ik.. tja.. het fijn vind, maar aan de andere kant kan ik er eigenlijk helemaal niet goed van genieten.. heb ik het idee dat ik mezelf dwing het fijn te vinden.. Later voelt het dan heel erg alsof ik mezelf bedrieg ofzo, moeilijk uit te leggen.. Ik wil dat het weggaat ![]() *wil er weer eens over praten met iemand* |
![]() |
|
![]() |
Hei meid
ja dit speelt zeker een rol op je verdere sexleven. Er zijn bij mij ook dingen die ik absoluut (nog) niet kan doen bij mijn vriend. Hoe jammer ik dit ook vind! Het enige dat je kan doen is praten, praten en nog eens praten. Je mag me steeds mailen op onderstaant adres angelbabeke16@hotmail.com Heel veel kusjes
|
Toen ik een jaar of 6 was ben ik ook seksueel misbruikt. Ik herinner me slechts enkele beelden, maar ik weet wel excact waar en zelfs waar diegene woont of woonde als ie niet meer bij zijn moeder woont... Ik weet hem niet aan te wijzen, hij lijkt namelijk erg op zijn twee broers.
Ik denk dat ik door dat geval moeite heb met praten over seks en het hebben van seks zelf. Wanneer in lekker bezig ben met mijn vriend en ik moet om de een of andere reden opeens weer aan de mibruik moet denken verlaten alle seksuele lusten in mijn lichaam en heb ik nergens meer zin in. Ik vind dat dan wel gemeen voor hem om ineens te stoppen, maar hij begrijpt t gelukkig (Als ik vertel dat ik er weer een denken moet) en respecteert t in de zin van dat hij niet probeert door te gaan. Het ersgste ervan is dat gewoon niemand ervan weet behalve mijn vriend. Ik heb vreselijke moeite gehad om het hem te vertellen en soms wou ik dat ik het hem niet heb verteld. Ik heb het wel eens geprobeerd aan heel goede vriendinnen te vertellen omdat het me dwars zat, maar wist niet hoe en weet niet of ze me geloven zouden. Natuurlijk zouden ze me wel geloven, zoiets verzin je niet. Maar ze zouden wel twijfelen, omdat verder niemand kan bewijzen dat t zo is. Mijn ouders weten het ook niet, en ik wil ook niet dat ze het weten, omdat het me dan nog meer dwars gaat ziten. Dat spijt me wel, maar ik kan niet anders. (Voor de vriendinnen van me die dit lezen, liever niet op school met me over hebben. Misschien een ker privé.)
||
![]() |
Citaat:
Dat je dit hier op het forum zet is in elk geval al een stap in de richting. Het zal echt helpen als je er voor uit komt. En het is zeker goed dat je vriend het weet en dat die er rekening mee houd. Misschien is heb je hier wel goed aan gedaan om je verhaal hier neer te zetten, omdat hier ook vriendinnen van je komen. Zij weten er dan al wat van en vanzelf sprekend zal die gene er wel een keertje over beginnen als jij daar te bang voor bent. Dan komt het gesprek vanzelf en als je haar goed vertrouwd dan kun je haar in elk geval al wat dingen vertellen. Waarschijnlijk nog niet gelijk alles, maar dat komt dan vanzelf wel, mits je diegene goed genoeg vertrouwd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals Rebby al zei, en je zelf al zei: waarom zouden we je niet geloven? Natuurlijk geloven we je, ik in elk geval. twijfelen zou ik ook niet. Ik vroeg me eigenlijk al een beetje af wat er was met je 'preutsheid' terwijl je toch eigenlijk juist wel aanrakerig bent, moet er nog even over nadenken of ik het geruststellend vind om het antwoord nu te hebben of juist niet. Goed dat je het er over hebt gehad met je vriend. Zoals ik al zei, hij is echt goed voor jou ![]() Dat je het er niet met je ouders over wilt hebben, begrijp ik wel denk ik, jouw ouders zijn niet helemaal de personen voor dit soort gesprekken. Ik zal er op school niets over zeggen. *geeft, afgezien van haar sig, nog een kopje en knuffelt terug* *voegt daar een aaitje aan toe* |
![]() |
|
mm, ik had het in het begin ook... nu niet meer, ben nu 9 mnd met mn vriend samen en vertrouw hem helemaal, niet dat ik hem eerst niet vertrouwde... maar we kennen elkaar echt door en door, (niet opschepperig bedoeld) hij weet ook dat het is gebeurd en zeker in het begin was hij heel voorzichtig met me. hij zei ook van; 'als je vind dat ik te ver ga moet je dat gewoon zeggen' hij respecteerd het zeg maar...
maarja, weer ff ontopic, bij mij heeft het zeker gevolgen gehad... volgens mij bij veel mensen wel!! xxxxxxxxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|