Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ze willen me nou ook prozac ofzo (dus ook anti-depressiva) gaan geven voor mijn depressief (maar dat wil ik niet) dat kan toch allemaal niet goed zijn voor mijn lichaam ![]()
|
Ik zal ff mijn info toevoegen. Ik slik zonodig oxazepam.
Het helpt bij mij enorm. Ik kan dan net de drempel voor mezelf verlagen om door te gaan en niet in die angst te blijven hangen. Allemaal leuk en aardig ja ![]() Liefs Eendje
|
Ik heb oxazepam geslikt, en vind het heel jammer dat ze me die afgenomen hebben. Dat zegt genoeg denk ik :$
Ik heb ook Xanax gehad, maar dat was niet zon succes, want toen kon k nie eens meer lopen ![]()
|
![]() |
op de een of andere manier vin dik het zo eng om die dingen te slikken...
ik heb dan Diazepam 2 mg... neit veel, maar ik hou er niet van als dingen controle over me nemen. stel DAT het fout gaat kan ik niet meer terug., mar als ik dat medicijn niet neem dan blijf ik angstigg.... er staan wel bijwerkingen in , maar..toch... argg.. ![]() ![]() |
![]() |
|
k heb wel es kamleringmiddel genome k weet niet hoe het heet maar wel dat het iets op natuurlijke basis was. Ik kreeg het van mijn moeder om dat ik helemaal door he tlint ging en echt NIET meer kon stoppen met huilen. Het hielp bij bij heel erg goed. Ik werd zo wat gelijk rustig
|
![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
|
heb een tijdje antinervosa gehad, hielp wel goed moet ik zeggen, maar altijd als ik een dosis had genomen dacht iedereen dat ik onder invloed van drugs of drank was (ik werd er namelijk echt duizelig ens uperkalm van, zeg maar gerust suf. ook is je evenwichtsvermogen een tijdje verstoord waardoor je een btje begint te zwalken)
Groetjes ka |
Advertentie |
|
![]() |
|
|