![]() |
|
1e topic werd gesloten omdat er luitjes ging spammen en ontopic ik wil graag deel2 openen van mijn favoriete game aller tijden.
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Post hier al je vragen, opmerkingen, screenshots, tips en UT2003 releated stuff. Even voor de duidelijkheid: Het is verboden om in dit topic warez te requesten, ook dingen als... ik download hem nu met 400kb/s! enzo worden niet op prijs gesteld. Het requesten van warez heeft TOTAAL geen zin en je krijgt er alleen maar problemen mee Leak? Er zijn twee UT2003 builds geleakt, Build 906: Test versie uit 2001, 3dm maps en veel bugs Build 927: Beta versie, volgens mensen op UT forums geleakt op de E3, super veel maps, bombing run, karma, 15 dagen trail enz Demo? Officiele Unreal Tournament 2003 website FAQ over de game zelf: Waar kan ik de beta downloaden? En de crack, en de Multiplayer fix? Helaas, dat kunnen we je hier niet vertellenZoek gewoon goed op het internet, KaZaA en dergelijke, nieuwsgroepen, dan vind je hem vanzelf wel .Als je het toch vraagt (ook al is het om via IRC, e-mail, ICQ te ontvangen), zal je beloond worden met een Officiële Waarschuwing! [IMG]Hoe neem ik een screenshot?[/IMG] Druk op F12 op het moment dat je een screenshot wilt. De screenshots worden bewaard in je UT2003\System map. Ze worden standaard bewaard als .BMP bestanden. Deze zijn erg groot, zéér modem onvriendelijk dus. Gebruik Paint of een ander programma om ze als een JPG/JPEG te bewaren, en ze daarna te uploaden. De rest is in deel1 |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|