Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ergens twee weken terug in de smartshop geweest en de verkoper vertelde me dat het in iedere gemeente verschilt hoe ze er mee omgaan. Hij had geen zin om het allemaal uit te leggen maar in Haarlem kan je in ieder geval nog gedroogde kopen. |
![]() |
|
Vanavond (12-3) 20.05, nederland 3:
"Volgens de internationale wetgeving is het bezit van zowel verse als gedroogde paddestoelen met hallucinerende werking toegestaan. Ondanks dit verdrag heeft de Nederlandse hoge raad een smartshop aangeklaagd vanwege het bezit van gedroogde paddestoelen. Volgens de hoge raad zijn verse paddoos legaal, maar gedroogde illegaal. Waar ligt de grens? Een verse paddestoel wordt vanzelf droog en zou dan illegaal zijn? Wat zegt de wet? Welke grens hanteert de politie? Verslaggeefster Esther Prade van de Achtste Dag zoekt opheldering bij een advocaat ne de politie. Ze ontdekt dat ze door de politie wordt afgeluisterd en dat een potje nootmuskaat op de keukenplank een celstraf van 8 jaar kan opleveren. " Mocht iemand zich geroepen voelen het voor me te tapen (ik moet werken vanavond ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ik bedoel, we kunnen wel wiet kopen en paddo's en in coffeeshops zitten) misschien is het wat onoverzichtelijk, maar debiel? neuh ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|