Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt eraan waarvoor, voor overbodige luxe dingen vind ik het niet nodig omdat jongeren onder de 18 misschien eerder dingen zien die er niet zijn, maar bij dingen die overduidelijk zijn zoals brandwonden wat iemand hierboven al zei vind ik absoluut dat het moet kunnen.
|
Bij schrijnende gevallen moet het kunnen, maar met dingen als borstvergrotingen of neuscorrecties kan beter gewacht worden tot men meerderjarig is.
||
Citaat:
Maar dit is al mogelijk. Onder het mom van 'therapeutische behandeling' zijn cosmetische aanpassingen aan minderjarigen al mogelijk. Wat ik goed vind aan het Nederlandse systeem, is dat de beslissing om het wel of niet te doen vaak aan de behandelend arts wordt overgelaten - iemand met verstand van zaken en een degelijke opleiding.
|
![]() |
Het moet denk ik per geval bekeken worden. Als mensen echt onder hun uiterlijk lijden, vind ik dat ook jongeren moeten kunnen worden geholpen. Maar we moeten er voor waken dat dit doorschiet; meisjes van 14 die een borstvergroting willen enzo...
|
Over t algemeen vind ik dat je moet wachten tot aan je 18e. Meisjes die zo nodig borsten willen laten vergroten, liposuctie willen verichten, allemaal best, maar niet op TE jonge leeftijd. Gevallen waarbij t echt nodig is, moeten natuurlijk apart bekeken worden en evt. toegestaan worden.
|
![]() |
|
|