Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
.Ik vind het minder geweldig, deze tekening. Haar gezicht is wat nietszeggend en haar haren hebben geen power, maar misschien is dat een kwestie van smaak of zo. Wel leuke vonkjes.
Op de plek waar zij staat is geen vuur, ga je daar nog iets mee doen? Laat het vuur maar tegen haar opklimmen of zo. Doet me overigens denken aan de vrienden van Daniel die het vuur in moesten van de koning ![]() De jurk klopt niet. Hij staat stijf wijd uit, maar dat kan niet. Misschien dat je daar iets aan kan doen. Hoop commentaar ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vlammen en achtergrond zijn buitengewoon geweldig, echt goed! De vonkjes zijn nog beter dan de schets. Heel erg gaaf.
Het haar vind ik ook wat plat. En dat sliertje is niet zo leuk, maar dat is denk ik een kwestie van smaak. Het gezicht valt wel mee, vind ik. Ze heeft wel een wat vreemd lachje. Ik zou niet weten hoe je die anders krijgt. Misschien is het grappig om het blauw van de sjaal in de ogen terug te laten komen? En een donkere lijn langs de wang, denk ik. In het midden van de wang moet de donkere lijn dan wat dikker, zodat ze een smaller gezicht krijgt. Ehm... Meer schaduw onder de ogen, zou dat leuker zijn? Verlaagt de jukbeenderen misschien. Dat was het wel weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is het probleem met een ietwat slordigere wijze van werken? Je bezit wel de capaciteiten om iets moois neer te zetten maar jouw subtiele streepjes en strookjes pakken wat minder uit. Je hoeft niet bang te zijn om een verkeerde streep of strook te zetten, en helemaal niet met schetsen. Dat geeft jouw tekening of schilderij echt niet minder waarde.
|
![]() |
|
er is geen contrast tussen de jurk en de vlammen, waardoor die niet opvalt... zo is het meest opvallende nog de blauwe sjaal die ze draagt... dat is niet de bedoeling neem ik aan.. probeer ook niet dingen stuk voor stuk in te kleuren -dan krijg je van die vlakjes- maar het in één kleur op te zetten en dat dan weer verder uit werken. de voorstelling is wel toppie
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klink ingewikkeld ![]() Als-t-u-het-snapt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik zin en tijd heb dit weekend ga ik er maar eens wat mee klooien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Populariteit van moslimfundamentalisme exphy | 238 | 01-06-2005 20:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De integratie van moslims in Nederland? Mujahideen | 226 | 07-02-2005 21:12 | |
Directe bedreiging terroristen richting NL oneMen | 97 | 12-11-2004 08:58 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
moet de islam verboden worden. Isa | 53 | 08-01-2003 17:33 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |