![]() |
|
Voor het project waar ik voor mijn studie de afgelopen weken mee bezig ben geweest, moet ik ook een website maken.
http://euphoria.student.utwente.nl/centipede/ Het gaat om een vervoermiddel dat vakantiegangers kunnen gebruiken om hun troep te vervoeren.. ![]() Het is de bedoeling om een website te maken met informatie voor eventuele klanten. Nu vraag ik me af wat voor items je op zo'n site zou moeten zetten, wat verwacht je op de site van zo'n product? Het gaat dus vooral om de inhoud, maar je mag ook wel wat kwijt over onze grafische kwaliteiten ![]() Dit is de site van een concurrent van ons (deze kar wordt overigens echt verkocht, voor een euri of 1000). Ik vind het echter een poeplelijke site ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zet alleen de benodigde informatie erop, maar wel zoveel mogelijk..
Laat onzin als gastenboek, links, etc weg (maar dat wist je al neme ik aan ).. Verder zoi ik iets doen als: Producten Informatie Verkooppunten Contact En vragen, prijzen etcetc zet je dus onder producten, als het maar om 1 product gaat zou ik zoiets doen: <naamproduct> Prijzen Verkooppunen Contact Meer moet er niet op want dat is niet de bedoeling, je moet het simpel maar informatief houden.. |
![]() |
||
Citaat:
jah.. wat jij wil ik had ook wel z'n post willen over typen maar was het dan beter geweest? die kerel vraagt om advies.. en ik wou het goede advies ondersteunen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was gewoon ontzettend irritant om te zien dat jij overal laatste replies had en als ik dan ging kijken was het OF onzinig as "mee eens" OF het was al een keer verteld.. een enkele keer kwam je met iets nuttigs.. |
![]() |
|
mijn excuses.. kan ik het ooit nog goed maken?
en denk je nou echt dat ik het erom deed om overal laatste posts te krijgen? twas nuur of 12 / half 1 en d'r was gewoon niemand anders die reageerde... en zoveel onzin zat er toch neit tussen wel?
|
|