Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 18:58
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ik vroeg me gewoon af (bij met name relaties waarbij 1 van de 2 rookt) hoe dat zit, hoe de ander erover denkt, hoe het zoent (*) , enz...

*Ik rook, mn vriendin niet. Zij vindt het niet zo'n punt gelukkig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 19:02
Kinshi
Kinshi is offline
Ik denk dat ik niks met hem zou beginnen of hij moest buiten één sigaretje per dag roken...
Oud 06-03-2003, 19:05
Gothic
Gothic is offline
Ik zeg NEE tegen roken, dus ook tegen een relatie met een roker...
Oud 06-03-2003, 19:06
*black rose*
*black rose* is offline
mijn vriend rookt, k niet, maar k heb er ook geen problemen mee, t stinkt wel vind ik maarja na kauwgom ofzo is t zo over
Oud 06-03-2003, 19:13
rare kwast
rare kwast is offline
ik hou niet van rokers en heb zeker geen zin om een asbak te zoenen, vind het zo vies!
Oud 06-03-2003, 19:22
wissie
wissie is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:25
whizzer
whizzer is offline
Ik ben zelf een gestopt roker, maar als mijn vriendin zou ik het niet zo heel erg leuk vinden..., maar ik wijs niet iemand of omdat ie rookt (ok, je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar even in het algemeen eh
Oud 06-03-2003, 19:25
Verwijderd
mijn vriend rookte toen we wat kregen, ik vond t smerig als ik hem zoende, ik proefde t na 3 uur nog, na een aantal kauwgoms van hem, ik had toen voor de gein gezegt, jij stopt met nieuwjaar met roken en ik met nagelbijten, hij is meteen gestopt en heeft niet meer gerookt! dus dat is voorbij en zo is t veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:37
avantasia
avantasia is offline
Ik heb er geen problemen mee dat mijn vriendin rookt. Dat moet zij toch zelf weten, ook al rook in niet.
Zolang ik het niet proef vind ik het wel best. En ze stinkt ook niet naar de rook ofzo, dus ik heb er totaal geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:38
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:45
Verwijderd
nope, geen zin om een asbak uit te likken

de vriend van m'n zus rookte, zij heeft toen gezegd 'ik zoen je niet als je gerookt hebt'
toen is-ie eerst gestopt met roken als zij er bij was of als zij hem binnen 5 uur ging zien, en daarna maar helemaal
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:53
lieve
lieve is offline
Citaat:
whizzer schreef:
Ik ben zelf een gestopt roker, maar als mijn vriendin zou ik het niet zo heel erg leuk vinden..., maar ik wijs niet iemand of omdat ie rookt (ok, je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar even in het algemeen eh
Ik sluit me aan bij deze mening!
Ik ga zeker niemand afwijzen gewoon omdat hij rookt!Als ik echt gek ben op die jongen, zal ik het zeker niet laten omdat hij rookt!
Ik zal met de tijd hem wel wijsmaken dat ik het niet zo gezellig vind,maar het blijft tenslotte nog steeds zijn beslissing!!
Oud 06-03-2003, 19:55
blote bosmens
blote bosmens is offline
ik moet geen vriendin die rookt
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:01
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik rook zelf en mn vriend is gestopt. Ik rook gewoon door, ik zou het wel op prijs stellen als hij eerlijk zegt dat ie me vind stinken enzo...en als hij écht wil dat ik ermee stop dan zal ik dat ook doen (proberen dan). Ik rook wel minder als hij er is, gewoon omdat ik zelf al denk dat het irritant is voor de ander.
Oud 06-03-2003, 20:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik ben een rare...
ik smaak het eigenlijk wel graag als degene met wie ik kus, gerookt heeft ...

M'n vriend en ik roken allebei, maar nogal weinig.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:15
Esmée
Esmée is offline
Ik rook zelf en ik heb eigenlijk ook altijd vriendjes die ook roken... let ik ook wel op. 't Meest makkelijk toch...
Als ik een vriendje heb die niet rookt en wil dat ik stop, of niet bij hem in de buurt rook, heb ik daar geen zin in, ik rook nou eenmaal, klaar...
Oud 06-03-2003, 20:25
Verwijderd
Ik rook zelf regelmatig en de meisjes waar ik mee zoen over het algemeen ook wel. Tenminste, er is in mijn omgeving niemand die niet tijdens het uitgaan 'n peuk opsteekt (of meerdere natuulrijk).

En zoals Sjeherazade zegt, het heeft ergens ook wel wat
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:34
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hmm ik ben een rare...
ik smaak het eigenlijk wel graag als degene met wie ik kus, gerookt heeft ...
Daar heb ik nog nooit van gehoord....
Magoed, uit de reacties hierboven op te maken: Ik heb het nog helemaal niet zo slecht getroffen met mn vriendin....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:49
Verwijderd
Liever niet :\ Ik geloof niet dat ik het daarom uit zou maken als ik het nog niet wist... maar... liever niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:40
Verwijderd
Ik wil geen relatie met een roker. Mijn vriend rookte toen ik verliefd op hem werd en dat wist ik. Ik heb toen dus wel iets met hem genomen, tegen principes in. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ie wilde stoppen. Hij is meteen de eerste week dat we iets hadden gestopt met roken.

Als hij niet was gestopt weet ik het eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 09:45
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef:
Daar heb ik nog nooit van gehoord....
Magoed, uit de reacties hierboven op te maken: Ik heb het nog helemaal niet zo slecht getroffen met mn vriendin....
don't you rolleye at me

Tja ik wéét zelf wel dat het stom is, maar het is nu eenmaal zo.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:21
Hukkie
Hukkie is offline
Ik rook niet, maar het maakt me vrij weinig uit als een toekomstige vriend dat wel doet, qua gewoonte. Ik vind het minder als hij dat ook pertintent bij mij in de buurt gaat doen, dan schop ik hem wel naar buiten/een balkonnetje op. Maar ik zou er niet iemand op afwijzen ofzo.
Oud 07-03-2003, 10:32
Optima
Optima is offline
ik moest stoppen van hem

heb het wel nog 2 jaar stiekem buiten zijn bereik om gedaan, maar toen ik 5 minuten voordat ik naar hem toe ging nog ff snel een sigaretje nam begon ik naar rook te stinken en pikte hij t niet meer

dus gestopt

maar nu moet hij maar accepteren dat ik aankom lekker puh
Oud 07-03-2003, 10:34
Hukkie
Hukkie is offline
Jeetje, pik jij zomaar dat een ander jou verteld wat je moet doen..?
Oud 07-03-2003, 10:36
Optima
Optima is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
plus het feit dat mijn hersenen nog net niet zijn aangetast door de nicotine en ik zelf kan beredeneren dat roken slecht voor je is en je beter kunt stoppen als je jong bent zodat je de kilos die dan aankomen er snel kunt afsporten terwijl op je 50e het wat moeilijker gaat

ik wist toen ik rookte dat het slecht voor me was
Oud 07-03-2003, 10:46
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
makkelijke keus, roken of een ander zoeken

geld overigens voor mij ook, vind het vies, roken. net of je met je tong in een asbak staat te roeren. en daarbij komt dat het slecht is voor de mensen om je heen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:49
Hukkie
Hukkie is offline
Leuk, als iemand je zo rond commandeert
Oud 07-03-2003, 10:55
elledc
elledc is offline
't Is niet omdat hij rookt dat ik hem ga dumpen hoor, dat zou eenbeetje kortzichtig zijn. Ik rook weinig, hij vrij veel en soms stoort het me wel, het is soms echt niet lekker bijvoorbeeld 's morgens. Ik zeg hem wel dat hij MOET minderen voor zijn gezondheid, en hij wil het proberen maar als het een verslaving is, is het moeilijk en op zich heb ik er niet veel op tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:56
L!nk
L!nk is offline
Ik zou mijn vriendin ook vragen of ze wil stoppen met roken, zo niet dan moet ik toch ff goed nadenken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik rook, mn vriendje niet..
maar voor hem ben ik wel sterk gaan minderen, als ik bij hem ben rook ik niet of slechts 1 hijsje van de sigaret van een vriendin. nu rook ik eigenlijk alleen nog maar thuis, op school niet meer.. hij vind het niet echt leuk dat ik rook en ziet me liever niet roken, maar hij dwingt me niet om te stoppen, als ik maar niet in zijn buurt rook.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik rook zelf en ik heb eigenlijk ook altijd vriendjes die ook roken... let ik ook wel op. 't Meest makkelijk toch...
Als ik een vriendje heb die niet rookt en wil dat ik stop, of niet bij hem in de buurt rook, heb ik daar geen zin in, ik rook nou eenmaal, klaar...
mja mee eens
Oud 07-03-2003, 12:56
Thomas
Thomas is offline
Ik rook niet en ik zou er ook geen punt van maken als mijn partner zou roken. Toch zou ik me er niet echt prettig bij voelen dat ze telkens een sigaret opsteekt. Misschien vloeit dit wel voort uit het feit dat mijn ouders ook allebei roken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:43
Laïs
Laïs is offline
Ik heb nog nooit gezoend met iemand die rookt.Dus ik weet niet hoe het is.
Maar moest ik echt verliefd zijn op iemand die wél rookt,zou ik dat niet zo erg vinden denk ik.
Als hij maar niet constant voor schoorsteen speelt.
Oud 07-03-2003, 13:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend rookt ook, en dat vind ik jammer. Het zoent gewoon veel lekkerder met iemand die niet uit z'n bek stinkt naar asbak, en bovendien ben ik altijd bang dat hij longkanker krijgt of zo. Af en toe rook ik wel een sigaretje mee (ik rook niet over de longen), gewoon om me aan te passen en omdat het op sommige momenten wel lekker is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:30
Mo6
Mo6 is offline
ik rook niet en mijn vriendin gelukkig ook niet. lijkt me maar niks de hele dag die ranzige rookgeur uit haar mond
Oud 07-03-2003, 18:33
Studentje
Studentje is offline
Ik rook, mijn vriendin niet. Ik begrijp dat het voor haar niet lekker is, dus als ik bij haar ben rook ik niet/zeer weinig. Een paar uurtjes zonder kan best. Tis een beetje aanpassen van beide kanten.
Oud 07-03-2003, 18:54
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
Als ik een meisje zoen wat rookt ( wat gelukkig niet zo vaak gebeurt ) vind ik dit best smerig.. omdat je zelf niet rookt lijkt het net alsof haar tanden er binnekort uitvallen.. misshien beetje overdreven.. maar ik vind het echt een punt waarop ik meisjes beoordeel.. maar ja

PZZ
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:50
coco
coco is offline
mijn vriend rookt en ik niet ik heb er totaal geen problemen mee en over zoenen ach na 2 keer zoenen merk je het niet eens meer en let je er ook niet op!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:06
Verwijderd
k ben nogal extreem tegen, ik had ook ooit een vriendje die voor me zou stoppen voor we uberhaupt we wat hadden (Dat boodt hij zelf aan), en die was dus niet gestopt, en t werd juist erger en ik kon er echt niet tegen en dan zeg ik dr ook wat van. Denk eigenlijk ook wel een van de grootste redenen is dat ik gedumpt was
Verder is t best wel een afknapper..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:19
Doopy
Doopy is offline
ik ook! gatverepielekes
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 21:39
Yolcu
Yolcu is offline
Het is geen reden om iemand af te wijzen, maar als ik me eraan ga ergeren, dan zou ik m zover proberen te krijgen dat ie stopt.

M'n ex rookte voor ik hem leerde kennen, rookte niet toen ik hem leerde kennen en is weer gaan roken tijdens onze relatie... (ook weer gestopt btw). Ik had liever dat ie niet rookte, maar verder kon het mij niet zoveel interesseren, het is zijn leven..
Oud 07-03-2003, 22:46
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Bah!... Afknapper nummer 1.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:50
thunder110
thunder110 is offline
Onverstaanbaar, een relatie beëindigen vanwege zijn of haar slechte gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 08:31
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik ben fel tegen roken. Ik rook dus zelf niet, en mijn vriend gelukkig ook niet. Het lijkt me vreselijk smerig om met iemand te zoenen die rookt, en als mijn vriend zou beginnen zou ik er echt alles aan doen om hem te laten stoppen.
zo.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:19
Miss Helena
Miss Helena is offline
Afknapper.
Oud 08-03-2003, 10:18
Gans
Gans is offline
Mijn vriendin rookt ook, sinds het moment dat ik haar leerde kennen. Ik heb toen al gezegd dat ze moest stoppen. Daar stemde ze mee in. Toen ik eenmaal met haar had was ze nog steeds niet gestopt en heb ik het een tijdje door de vingers gezien. Ik heb er later weer wat van gezegd en ze zou 'weer' stoppen. Zonder succes... Toen ik het echt niet meer kon aanzien, heb ik een limit ingesteld; na oud en nieuw jl. zou ze gestopt moeten zijn. En gelukkig ze was gestopt...althans dat dacht ik een maand toen ik weer sigaretten op haar kamer vond. Ze had me gewoon voorgelogen, iets waar ik echt niet tegen kan. Ik heb nu echt een deadline gesteld met haar of ze het er mee eens is of niet; na de zomervakantie gestopt anders ben ik de tijd dat ze rookt haar vriend niet meer.

Ik wil gewoon niet dat mijn vriendin rookt, klaar uit. Ze heeft me zo vaak gezegd te stoppen en doet dat niet. Eigenlijk ben ik machteloos, want ik kan haar niks verplichten, maar ze heeft me meerdere malen voorgelogen en daarom leek het mij de enige oplossing om er mee te dreigen haar vriendje niet meer te zijn.
Roken is ongezond, je gaat er van stinken, krijgt er gele vingers van en ook gele tanden.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 10:37
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Gans schreef:
Ik wil gewoon niet dat mijn vriendin rookt, klaar uit. Ze heeft me zo vaak gezegd te stoppen en doet dat niet.
Ja, waarschijnlijk om van jouw vervelende gezeur af te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef:
Ja, waarschijnlijk om van jouw vervelende gezeur af te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 11:18
Rian-x-
Rian-x- is offline
Mijn vriend rookte, maar is speciaal voor mij gestopt omdat ie wist dat ik niks met een roker wou. Nu rookt hij af en toe een keertje, bijvoorbeeld met de carnaval een pakje, omdat al zijn vrienden roken en hij het toch wel moeilijk vind.
Ik heb tegen hem gezegd dat ie gerust af en toe mag roken, als ie het maar niet doet waar ik bij ben en ik er maar niks van merk.
(heeft ook te maken met astma, waardoor ik heel erg reageer op rook)
Maar naar mijn weten is ie gestopt, buiten 'af en toe een hijsje' om...

Ow jah, toen ik voor t eerst met um kuste rookte hij nog, maar ik merkte er niet zo veel van.... (maar hij het net kauwgom ofzowiets gehad, dát proefde ik wel).
Oud 08-03-2003, 12:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten