Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik rook zelf en mn vriend is gestopt. Ik rook gewoon door, ik zou het wel op prijs stellen als hij eerlijk zegt dat ie me vind stinken enzo...en als hij écht wil dat ik ermee stop dan zal ik dat ook doen (proberen dan). Ik rook wel minder als hij er is, gewoon omdat ik zelf al denk dat het irritant is voor de ander.
|
Ik rook zelf en ik heb eigenlijk ook altijd vriendjes die ook roken... let ik ook wel op. 't Meest makkelijk toch...
Als ik een vriendje heb die niet rookt en wil dat ik stop, of niet bij hem in de buurt rook, heb ik daar geen zin in, ik rook nou eenmaal, klaar...
||
Citaat:
![]() Magoed, uit de reacties hierboven op te maken: Ik heb het nog helemaal niet zo slecht getroffen met mn vriendin.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil geen relatie met een roker. Mijn vriend rookte toen ik verliefd op hem werd en dat wist ik. Ik heb toen dus wel iets met hem genomen, tegen principes in. Maar ik heb ook meteen gevraagd of ie wilde stoppen. Hij is meteen de eerste week dat we iets hadden gestopt met roken.
Als hij niet was gestopt weet ik het eigenlijk niet... |
![]() |
|
Ik rook niet, maar het maakt me vrij weinig uit als een toekomstige vriend dat wel doet, qua gewoonte. Ik vind het minder als hij dat ook pertintent bij mij in de buurt gaat doen, dan schop ik hem wel naar buiten/een balkonnetje op. Maar ik zou er niet iemand op afwijzen ofzo.
|
ik moest stoppen van hem
![]() heb het wel nog 2 jaar stiekem buiten zijn bereik om gedaan, maar toen ik 5 minuten voordat ik naar hem toe ging nog ff snel een sigaretje nam begon ik naar rook te stinken en pikte hij t niet meer dus gestopt maar nu moet hij maar accepteren dat ik aankom lekker puh
||
Citaat:
ik wist toen ik rookte dat het slecht voor me was
|
![]() |
||
Citaat:
geld overigens voor mij ook, vind het vies, roken. net of je met je tong in een asbak staat te roeren. en daarbij komt dat het slecht is voor de mensen om je heen. |
![]() |
|
![]() |
't Is niet omdat hij rookt dat ik hem ga dumpen hoor, dat zou eenbeetje kortzichtig zijn. Ik rook weinig, hij vrij veel en soms stoort het me wel, het is soms echt niet lekker bijvoorbeeld 's morgens. Ik zeg hem wel dat hij MOET minderen voor zijn gezondheid, en hij wil het proberen maar als het een verslaving is, is het moeilijk en op zich heb ik er niet veel op tegen.
|
![]() |
|
![]() |
ik rook, mn vriendje niet..
maar voor hem ben ik wel sterk gaan minderen, als ik bij hem ben rook ik niet of slechts 1 hijsje van de sigaret van een vriendin. nu rook ik eigenlijk alleen nog maar thuis, op school niet meer.. hij vind het niet echt leuk dat ik rook en ziet me liever niet roken, maar hij dwingt me niet om te stoppen, als ik maar niet in zijn buurt rook. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn vriend rookt ook, en dat vind ik jammer. Het zoent gewoon veel lekkerder met iemand die niet uit z'n bek stinkt naar asbak, en bovendien ben ik altijd bang dat hij longkanker krijgt of zo. Af en toe rook ik wel een sigaretje mee (ik rook niet over de longen), gewoon om me aan te passen en omdat het op sommige momenten wel lekker is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
k ben nogal extreem tegen, ik had ook ooit een vriendje die voor me zou stoppen voor we uberhaupt we wat hadden (Dat boodt hij zelf aan), en die was dus niet gestopt, en t werd juist erger en ik kon er echt niet tegen en dan zeg ik dr ook wat van. Denk eigenlijk ook wel een van de grootste redenen is dat ik gedumpt was
![]() Verder is t best wel een afknapper.. |
![]() |
|
![]() |
Het is geen reden om iemand af te wijzen, maar als ik me eraan ga ergeren, dan zou ik m zover proberen te krijgen dat ie stopt.
M'n ex rookte voor ik hem leerde kennen, rookte niet toen ik hem leerde kennen en is weer gaan roken tijdens onze relatie... (ook weer gestopt btw). Ik had liever dat ie niet rookte, maar verder kon het mij niet zoveel interesseren, het is zijn leven..
|
![]() |
Mijn vriendin rookt ook, sinds het moment dat ik haar leerde kennen. Ik heb toen al gezegd dat ze moest stoppen. Daar stemde ze mee in. Toen ik eenmaal met haar had was ze nog steeds niet gestopt en heb ik het een tijdje door de vingers gezien. Ik heb er later weer wat van gezegd en ze zou 'weer' stoppen. Zonder succes... Toen ik het echt niet meer kon aanzien, heb ik een limit ingesteld; na oud en nieuw jl. zou ze gestopt moeten zijn. En gelukkig ze was gestopt...althans dat dacht ik een maand toen ik weer sigaretten op haar kamer vond. Ze had me gewoon voorgelogen, iets waar ik echt niet tegen kan. Ik heb nu echt een deadline gesteld met haar of ze het er mee eens is of niet; na de zomervakantie gestopt anders ben ik de tijd dat ze rookt haar vriend niet meer.
Ik wil gewoon niet dat mijn vriendin rookt, klaar uit. Ze heeft me zo vaak gezegd te stoppen en doet dat niet. Eigenlijk ben ik machteloos, want ik kan haar niks verplichten, maar ze heeft me meerdere malen voorgelogen en daarom leek het mij de enige oplossing om er mee te dreigen haar vriendje niet meer te zijn. Roken is ongezond, je gaat er van stinken, krijgt er gele vingers van en ook gele tanden. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend rookte, maar is speciaal voor mij gestopt omdat ie wist dat ik niks met een roker wou. Nu rookt hij af en toe een keertje, bijvoorbeeld met de carnaval een pakje, omdat al zijn vrienden roken en hij het toch wel moeilijk vind.
Ik heb tegen hem gezegd dat ie gerust af en toe mag roken, als ie het maar niet doet waar ik bij ben en ik er maar niks van merk. (heeft ook te maken met astma, waardoor ik heel erg reageer op rook) Maar naar mijn weten is ie gestopt, buiten 'af en toe een hijsje' om... Ow jah, toen ik voor t eerst met um kuste rookte hij nog, maar ik merkte er niet zo veel van.... (maar hij het net kauwgom ofzowiets gehad, dát proefde ik wel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |