Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2002, 21:25
stroopwafel
stroopwafel is offline
kan het dat je een droom hebt, en dan een paar dagen later het vervolg op die droom
??
Oud 25-02-2002, 22:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Das interresant. Wil je vertellen hoe die dromen dan gingen? Ik zelf heb nooit zo'n dromen. Heel veel mensen zouden hier blij mee zijn als ze dat droomden.
Oud 26-02-2002, 16:20
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ik heb het een paar keer gehad, is wel grappig maar voor de rest niet echt dat je zegt je van het.
T is alleen wel heel irritant als die droom nou net een nachtmerrie is
Oud 26-02-2002, 16:31
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
kan het dat je een droom hebt, en dan een paar dagen later het vervolg op die droom
??

ik heb ook een heel lang tijd steeds weer dezelfde droom gehad, geen idee wat het betekent, maar dat hangt in elk geval wel van je droom af, als ik jou was zou ik eerst maar es gaan kijkan wattie droom betekent

Oud 27-02-2002, 13:52
Verwijderd
Jaa, het kan, ik heb het vaker, alhoewel het eerder dezelfde droom is die zich herhaald, maar dan iets verder gaat. Er zijn wel mensen die het echt vaak hebben, maar daar hoor ik nou ook weer niet bij...
Oud 27-02-2002, 15:28
silly85
silly85 is offline
Ja, dat had ik van de week ook ja. Ik droomde dat mijn vriendje in een film speelde, echt heel leuk, maar toen hoorde ik de wekker... Toen kwam ik iets omhoog, zag dat het 7 uur was, deed de wekker uit. Maar ik wou zooo graag verder dromen, dus ik concentreerde me goed op die film en het lukte, ik droomde, maar was op het moment van slapen en wakker worden, dat was heel gaaf. een half uur later was het afgelopen.

DIT VERHAAL WAS DUS GEEN DROOM VOOR DE GRAPPIGEN ONDER ONS!
xxx sylvie
Oud 27-02-2002, 16:56
dream-chaser
dream-chaser is offline
Ik droom ook best veel, maar ik praat er nooit eigenlijk met mensen over. Ik wete eigenlijk niet echt waarom. Ik heb soms wel eens dat ik iets droom en dan een andere keer droom ik het zelfde aar dan zit er een hele andere wending in een keer in "het verhaal". Ook heb ik wel eens dat ik verder kan dromen als ik wakker ben geworden. Op zo'n moment heb je ook deels in de hand wat je dan droomt. Het gevoel tussen slapen en wakker zijn is ook een lekker gevoel. Een gevoel dat vertrouwt is.

Greetz
Oud 01-03-2002, 17:31
Mysticus
Mysticus is offline
Als een droom zich herhaald of vervolgd dan betekent dit meestal dat die droom je iets
wil vertellen. Zoek bij iemand of in de bieb een dromen boek op en zoek de betekenis op.
Kijk dan wat die betekenis met het nu te maken heeft. enne.... Droom ze

[Dit bericht is aangepast door Mysticus (01-03-2002).]
Oud 01-03-2002, 17:42
commodo
commodo is offline
Ik droom af en toe ook verder, als de tijd dat ik wakker ben ten minste niet te lang is. Verder kan ik soms mijn dromen sturen, doen wat ik zelf wil. Heel af en toe, als ik weet dat ik droom, kan ik mezelf weer wakker maken. Verder, herriner ik me op 'n dag opeens weer 'n droom. Maar weet ik niet of ik deze vannacht, gisteren, of 5 jaar geleden heb gedroomd. Soms heb ik ook 't gevoel dat ik 'n droom meerdere malen droom. Heel vaag allemaal.
Oud 02-03-2002, 18:15
Mysticus
Mysticus is offline
Dat heb ik ook vaak. als je ervanaf wil moet je hardop tegen jezelf zeggen:
Ik wil ............ vanaf. hoor je me onderbewustzijn? ik wil .............. vanaf.
Dan zou je er geen last meer van moeten hebben.
Dat wakker worden wanneer je weet dat je droomt is trouwens best handig. Ik doe het als ik een nachtmerrie heb. Dan moet je je ogen dicht en open doen in je droom.
Oud 03-03-2002, 01:40
Verwijderd
Citaat:
commodo schreef:
Ik droom af en toe ook verder, als de tijd dat ik wakker ben ten minste niet te lang is. Verder kan ik soms mijn dromen sturen, doen wat ik zelf wil. Heel af en toe, als ik weet dat ik droom, kan ik mezelf weer wakker maken. Verder, herriner ik me op 'n dag opeens weer 'n droom. Maar weet ik niet of ik deze vannacht, gisteren, of 5 jaar geleden heb gedroomd. Soms heb ik ook 't gevoel dat ik 'n droom meerdere malen droom. Heel vaag allemaal.
Dat ken ik, zo'n herhaalde droom, maar dromen sturen kan ik niet. Zelfs niet als ik weet dat ik droom, dan lijkt het nog of ik in een bepaalde wereld ben en aan me aan bepaalde 'natuur'wetten moet houden (die wel anders zijn dan in de realiteit, trouwens).
Mezelf wakker maken zou heel handig zijn, ik heb een paar keer gehad dat ik wist dat ik droomde, maar niet wist hoe ik wakker moest worden. Om de een of andere reden werd ik daar heel bang van, maar ik weet niet meer hoe ik er uiteindelijk uit ben gekomen...
Oud 03-03-2002, 18:58
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ik heb het een paar keer gehad, is wel grappig maar voor de rest niet echt dat je zegt je van het.
T is alleen wel heel irritant als die droom nou net een nachtmerrie is
idd...

Advertentie

Regels voor berichten