Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben het eens met Notorious K.I.M, je moet het hem nog es zeggen
![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
ik heb al tegen hem gezegd dat het net voelt of ik idd niets betekent heb voor hem aangezien hij al behoorlijk snel weer over me heen is... Het enige wat hij dan zegt is dat ik wel veel betekent heb en dat een maand lang is... En dat hij tijdens onze relatie al probeerde over me heen te komen aangezien hij al dacht dat het uit zou gaan
![]()
|
Verwijderd
|
Je moet niet geforceerd proberen vriendjes te blijven, alleen maar omdat je twee jaar een relatie hebt gehad. Als het uitgaat is daar echt wel een reden voor. Ik zou 'm gewoon links laten liggen. Als je hem als vriend nodig zult hebben dan komt dat vanzelf wel. Je moet het niet willen alleen maar omdat het een verplichting schijnt te zijn ofzo.
Bovendien, tien tegen één dat hij er zelf ook heel erg mee zit, en alleen maar opschept over andere meisjes omdat hij niet zielig wil lijken. Als meisjes die ik leuk vind of leuk heb gevonden over hun geweldige nieuwe vriendje beginnen doe ik ook alsof ik allang iemand anders heb, omdat ik niet zielig wil overkomen of wil doen alsof ik ze nog niet vergeten ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja ik ken hem idd errug goed, hij verspreekt zich ook vaak over dingen... En ik merk het vaak ook wel aan hem als hij zich helemaal niet zo goed voelt als hij zich voordoet... Maja, ik ga hem morgen maar ff duidelijk maken dat ik het niet leuk vind wat hij doet, en dat als het niet veranderd het van mijn kant niet meer hoeft... Anders maak ik mezelf eraan kapot en daar heb ik ook niet bep. zin in...
||
Citaat:
Voor jou tien anderen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Denise,
ik zal het even wat aardiger brengen: Er is natuurlijk gewoon een reden dat ik zo snel over je heen ben. Een van die redenen is rudy en een andere is dat ik me niet meer aan je durfde te hechten omdat ik bang was weer gekwetst te worden. Daardoor is het nu makkelijker om afstand te nemen en iets met een ander te beginnen. M'n bovenstaande post is misschien een beetje onterecht en de tijd was natuurlijk niet 100% kut. Vind het gewoon niet leuk dat ik dit soort dingen hier moet vinden zonder dat je ze eerst met mij bespreekt. En nee, voor jou echt geen tien anderen. Je bent en blijft bijzonder voor me. Mijn excuses... |
![]() |
||
![]() Real life soap hier !! Volgens mij wil je niks meer met die gozer te maken hebben, als ik zo die posts lees. Wat is dat nou voor een onzin. Eerst gaat ie van die kut opmerkingen zitten maken, en dan spijt het hem op eens weer. Citaat:
![]() En volgens jou doet ie dat ook nog is omdat ie bij zijn vrienden zat.....hoe zielig kan je zijn!!!! En ook nog jou profiel gaat zitten veranderen. ![]() Naja, ik heb er geen woorden voor. Volgens mij is hij jou geen eens waard. Maar aan de andere kant lijkt het er op dat we iets van het verhaal missen. Want D1984 zegt dat ie zich niet meer aan je durfde te hechten omdat ie bang was weer gekwetsd te worden. Wat heb jij hem dan allemaal aangedaan ![]() Dat kan de hele zaak natuurlijk weer veranderen
|
Ze had het twaalf weken geleden uitgemaakt. Vanaf dat moment ging het steeds slechter en slechter met ons en besloten we weer bij elkaar te komen.
Het probleem bij mij was alleen dat ik bang was en bang bleef omdat ik dacht dat het weer uit zou gaan. Om die reden durfde ik me niet meer aan haar te hechten. Ook is ze tussendoor nog verliefd geworden op een ander (toen we de tweede keer samen waren) en vanaf dat moment ben ik haar al gaan proberen te 'vergeten'. Daarom is het, denk ik, voor mij makkelijker om iets nieuws te beginnen. De laatste weken waren voor mij toch al ontzettend moeilijk. Dennis |
![]() |
||
Citaat:
Dennis |
![]() |
||
Citaat:
|
Moet 'k het dan toch een stukje zingen?
"Je zei we blijven vrienden, dat vond ik toen cliché", tralalala (8) <==muziek noot. 't is vaak niet gemakkelijk om vrienden te blijven wanneer het uit gaat. En als hij je dan verteld over vriendinnetjes, ja, dat is dan al helemaal niet leuk voor je. Maar, dat betekend vast dat je nog wel een beetje verliefd bent op hem. ['k heb niet de moeite genomen om het topic helemaal te lezen...dat doe 'k vanavond of vanmiddag nog wel even]
||
Citaat:
|
Je hebt hem veel pijn gedaan. Ik volg jullie relatie al meer dan een jaar nu en vanaf de eerste dag dat ik met dennis praatte op msn voelde hij zich al kut. Elke keer kwetste je hem weer. Hij deed alles maar dan ook alles voor je. Dat weet je zelf ook. Logisch dat als je continu gekwetst word je jezelf af gaat sluiten. Je wiltniet weer steeds gekwetst worden.
Jullie hadden gewoon niet opnieuw bij elkaar moeten komen. Je had tegen em gezegd dat je niet meer verliefd was maar dat wel terug zou komen. Hij is gek dat ie daarop wachte. Twas weg bij jou en toch zei je dat het terug zou komen. Je moet het zo zien jullie hebben naar mijn idee ook gewoon een hele mooie tijd samen gehad. Laat die gedachte zo. En wees blij als jullie een ander krijgen of zien dat de ander gelukkig is. Wat heb je liever? Dennis nog steeds zo verdrietig zien als toen. Of zien dat hij weer gelukkig is. Nou ik zou het wel weten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |