Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 20:10
DaXearo
DaXearo is offline
Hello to all
Ik heb sinds een goede week een relatie met een meisje van 23 jaar. Ikzelf ben er 21 (eigelijk pas binnen 5 dagen ).
Tot voor haar, heb ik nooit ervaring gehad met meisjes die ouder waren als ik.
Wij zien elkaar echt wel graag en we hebben al aardig veel SERIEUS gepraat met elkaar over vanalles en nog wat en het klikt wel erg goed vind(t) ik/zij; we komen heel goed overeen en onze meningen verschillen nauwelijks voor de meest uiteenlopende zaken..
Bon, de leeftijd op zich lijkt mij TOT NU TOE geen probleem te zijn. (zij vindt dit ook) ...
Waar het eerder wel om gaat is het feit dat zij een klein half uur (met de auto) van mij woont. Ze woont alleen in een studio, ze werkt 6 dagen op 7 (tot 19u 's avonds meestal) en ze heeft dus een auto.
Ikzelf studeer nog (en dit nog zeker 3 - 4 jaar), ik woon nog bij mn ouders (en dit zal nog wel zo zijn tot ik afgestudeerd ben en werk heb) en ik heb GEEN auto. (eind april ga ik wel voor mn praktisch examen en in de maand mei zou ik al een auto hebben.)
Ik ben echt wel smoor op haar en ik wil haar in geen enkel geval verliezen!!
Ik heb haar in 10-11 dagen 3-4 keer gezien...Ik mis haar verschrikkelijk als ze niet bij mij is en ik zou haar wel heel de tijd bij mij willen (deuh daarom ben ik dan ook verliefd )...Maar ik versta dit wel vermits ze een druk leven leidt enz...
Ons leven ziet er dus duidelijk helemaal anders uit.
Graag had ik een paar tips gehad om van deze relatie iets bijzonder moois te maken...! )

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 20:23
framboosje
framboosje is offline
hmmm... is een relatie niet al mooi op zich, als je elkaar allebei graag ziet?!

anyway, ik snap eigenlijk niet wat je eraan wilt doen hoor, om jullie relatie mooier te maken...
je zegt zelf al dat je elkaar toc 3/4 keer zit op 10/11 dagen, dus euh, zo erg is dat toch niet?! voorlopig zou ik het daarop houden...
tuurlijk, als je nog 3/4 jaar moet studeren en elkaar steeds maar die drie dagen op de elf ziet, is dat idd mss wat weinig...

ik snap ook helemaal niet waarover je je druk maakt, aangezien jullie nog maar een week hebben... volgens mij wijst alles zich wel vanzelf als jullie wat langer hebben met elkaar...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:23
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik denk idd dat je nog niet zo druk hoeft te maken. Het is allemaal pas net bezig voor zover ik het begrijp, en kan je dus beter eerst even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Als je denkt dat er echt een toekomst in zit, zou je het is aan haar moeten voorleggen, dat je haar helemaal het einde vind, maar dat je er wel een beetje mee zit dat jullie in zulke verschillende leef situaties zitten.
ALhouwel ik persoonlijk denk dat het niet zo veel uit zal maken, als zij er tenminste niet zo'n probleem van maakt. (je zei zelf dat ze de leeftijd in ieder geval niet erg vond)

Naja....meer kan ik je niet helpen ben ik bang
Oud 13-03-2003, 08:36
Miss Helena
Miss Helena is offline
Waar maak je je druk om? Pak n trein en ga naar r toe. Ik ken mensen die verder van elkaar af wonen, en een goede relatie hebben. Je hoeft haar toch niet elke dag te zien?
Oud 13-03-2003, 13:40
Maurice
Maurice is offline
koop een fiets

Reageren

Regels voor berichten