Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2002, 17:57
vanilla
vanilla is offline
hai, ik had het vroeger ook al, maar de laatste tijd heel vaak, ik droom iets, maar denk dat het echt is gebeurd. heel frustrerend, als ik 's ochtends nog iets moet doen, en ik droom dat ik het gedaan heb, doe ik het dus niet omdat ik denk dat ik het al gedaan heb. het zijn vaak kleine dingen, maar ontzettend vervelend, ook, ik wist zeker dat je een bepaald woord zo schrijft, ik had het immers in het woordenboek opgezocht, maarja, dat was dus ook in m'n droom, en ik zat er helemaal naast! wie kent dit, en weet wat je er misschien tegen kunt doen?

thanks,
vanilla
Advertentie
Oud 03-03-2002, 19:26
wIccy
wIccy is offline
heb dit ook wel soms, denk niet echt dat je er iets aan kan doen
uit je droom misschien onwaarschijnlijke dingen proberen te herinneren, zoals kleuren of zo, die niet in de realiteit kunnen gebeuren en dan heb je het onderscheid tss realiteit en droom
good luck

greetzz
Oud 03-03-2002, 19:43
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ever had a dream you were so sure was real? What if you couldn't wake up from that dream, how would you know the difference between the real world and the dream world? (Morpheus, The Matrix)

Ik heb het wel eens gehad, maar als je het zo hebt als jij, Vanilla, lijkt me dat heel irritant, volgens mij ga je dan na een tijd twijfelen of je iets nou gedaan heb of gedroomd heb. Je kan er weinig aan doen volgens mij, maar je kan dit proberen: kijk in het normale leven naar je handen, en vraag je af; droom ik? Hier kan je altijd nee op zeggen, maar dit wordt na een tijd (als je het vaak doet) zo'n gewoonte, dat je het ook doet als je droomt. Maar als je droomt schijn je niet goed naar je handen te kunnen kijken, en daardoor te beseffen dat je droomt. Dit is inderdaad een techniek voor lucide dromen, maar in jou geval kan het je helpen omdat je, als je erachter komt dat je droomt, je weet dat je bepaalde dingen dus NIET echt hebt gedaan.

Hoopt dat het een beetje werkt,
KiPracticer (AKA Vex Angelus)

Oud 03-03-2002, 22:26
Verwijderd
Af en toe, dan dacht ik dat ik iets al had verteld aan een vriendin, maar dan bleek ik dat dus in een droom gedaan te hebben.

Maar over het algemeen zijn mijn dromen zo vreemd (met vliegen, magie, rare verschuivingen van plaatsen, etc) dat ik het wel uit elkaar kan houden.
Oud 04-03-2002, 10:34
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
ik denk iets en dan weet ik niet of het een droom is of echt
Oud 05-03-2002, 09:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
vanilla schreef:
hai, ik had het vroeger ook al, maar de laatste tijd heel vaak, ik droom iets, maar denk dat het echt is gebeurd. heel frustrerend, als ik 's ochtends nog iets moet doen, en ik droom dat ik het gedaan heb, doe ik het dus niet omdat ik denk dat ik het al gedaan heb. het zijn vaak kleine dingen, maar ontzettend vervelend, ook, ik wist zeker dat je een bepaald woord zo schrijft, ik had het immers in het woordenboek opgezocht, maarja, dat was dus ook in m'n droom, en ik zat er helemaal naast! wie kent dit, en weet wat je er misschien tegen kunt doen?

thanks,
vanilla
Is echt kut jaah, vroeger had ik het veel. Maar nu ook niet meer. Het is gewoon automatisch weggegaan.

Regels voor berichten