Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, want die man was ook nog mn mentor, en ik zag hem dus minstens 4 uur per week, dus toen leek het me toch maar wat beter om het voor me te houden.
|
onderbouw: Chouette (die was op zich soms best komisch)
bovenbouw: Libre Service (leuke teksten maar wat en klotevragen en wat een geëvalueer, al denk ik dat dat laatste gewoon de schuld van Thiueme is!!
|
![]() |
Ik heb Grandes Lignes gehad en heb nu het eerste jaar Rue du Bac achter de rug... Ik kan maar één ding zeggen, *Floortje*...
Gecondoleerd... Btw, hoe goed je Frans leert ligt niet aan de methode... M'n onderbouw lerares ging er zowat met de zweep overheen. (dwz: hoofdstuk overschrijven als je een woord niet wist) En nou ben ik met een paar mensen samen van school gewisseld, en wij spreken allemaal Frans, en zij allemaal niet... Toch dezelfde methode gehad
|
valt toch best mee dat grandes lignes?
Ik heb nu 5 jaar Frans gehad met die boeken, maar ik vind het wel goed. We hebben ook Rappel erbij en ook servez-vous waar we opdrachten uitkrijgen en ook veel uitleg van de docent(e).
|
![]() |
in de onderbouw had ik 'omnibus'. stonden altijd leuke verhaaltjes aan het begin van het hoofdstuk
![]() ![]() in de bovenbouw had ik voor frans1 grande ligne. maar ik vond er niet zo veel aan, want ik had ook frans 2 daarvoor hadden we een boekje voor spreekvaardigheid die die leraar met een andere leraar geschreven heeft en dus maar op twee scholen in nederland gebruikt wordt: du mot à la parole dan had ik voor gram. chère marianne en dan had ik nog telstar met allemaal teksten uit de prehistorie. bovendien hadden we dan nog examenidioom voor vwo. op zich was het wel te doen en ik vond frans leuk ook. ~SKIP~ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Eindproef Frans MaxiMiNi | 0 | 30-11-2013 10:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans methode: super chouette Evyyyy | 0 | 03-03-2012 16:44 | |
Studeren |
Frans of Duits??? Verwijderd | 14 | 22-12-2010 16:09 | |