Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja ik zou haar toch eens vragen waarom ze er verder niets in zit, vindt ze je niet leuk genoeg, is ze niet verliefd op je, of is het iets anders, is ze bang dat het niet lang duurt, misschien is zo onzeker over jouw gevoelens, weet ze niet hoe serieus jij erin bent.. Of zit ze gewoon niet te wachten op een relatie..
Vraag haar ernaar.. Zulke mailtjes zijn natuurlijk erg verwarrend.. ![]() (Maar onthoud dat zij niet het enige is waar je voor leeft, er is meer in het leven dan je ongelukkig voelen vanwege een meisje..)
|
vind ik wel goed..
Praten kan geen kwaad toch..? Denk dat het niet meer dan redelijk is dat jij ook wel wilt weten waar je aan toe bent niet waar?
||
Citaat:
bedankt knuffel
|
hey succes ermee..
![]() en ik hoop voor je dat ze inziet dat je een hartstikke lieve leuke enz enz jongen bent en dat ze ervoor gaat... ![]() *hug*
||
Citaat:
Hoop et ook, maja het is aan haar. *hug terug*
|
klote idd....
JEmoet idd et haar gaan praten. Dat zal zeker wat meer duidelijkheid geven. verder weet 'k het niet. k hoop echt dat het goedkomt. Wees vooral eerlijk tegen jezelf en haar.. ![]()
||
Citaat:
ga zo ff naar er toe! ff praten en dingen rechtzetten!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe moet ik mij voelen ? Rincon | 19 | 05-10-2006 14:50 | |
Psychologie |
Jezelf down voelen na afwijzing in de liefde meisje833 | 60 | 08-09-2004 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |
klote gevoel Vini-Vidi-Vici | 24 | 19-05-2004 18:05 | |
Liefde & Relatie |
klote gevoel door beste vriendin dwerggg | 11 | 11-05-2004 07:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me klote, iedereen voelt zich klote! Soullar | 5 | 14-05-2002 00:00 |