Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het voor haar een soort overlevingstechniek is. Herken het wel een beetje. Als ik depressief ben, dan ga ik ook verdedigen, wijs doen, om mezelf te overleven, er boven te blijven staan.. Misschien kan je er eens met haar over praten. Sterkte
|
ik herken het wel een beetje.... toen ik me ook zo vreselijk voelde, dan was ik er eigenlijk ook een beetje trots op... en ik ben dat eigenlijk nog steeds...
het is idd een soort van overlevingstechniek (voor mij iig toch), dus ik denk ook dat dat bij jou vriendin zo is... ik zou gewoon met haar proberen te praten.... succes |
![]() |
|||
Citaat:
(erger dan normaal..), probeer dan eens met haar te praten.. Denk dat ze dan sneller zal praten dan wanneer het 'goed' gaat, dan zal ze zichzelf sneller beschermen.. Probeer te laten merken dat jij er voor haar bent.. (zal ze vast wel weten.. maar toch) En laat jezelf er niet in meesleuren. Neem af en toe wat afstand.. Citaat:
Denk dat ze ws wel weet dat het niet goed gaat.. Maar 't is moeilijk om dat tegen jezelf toe te geven, laat staan tegen over anderen.. Weet wel zeker dat ze 't niet cool vind..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 |