Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 19:25
David
David is offline
Ik heb een fotomanipulatie voor een vriendin van me gemaak.. eindelijk .. want ze zit er al een tijdje op te wachte.

hoop dat jullie hem leuk vinden.

original :
http://www.p-roach.nl/dapoporto/lthumb.jpg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 20:56
\/ince
\/ince is offline
leuke meid, leuk gedaan, maar wat heb je met d'r wangen gedaan? of ligt dat aan mij..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 21:18
GRRR
GRRR is offline
gaap. sorry ik heb te vaak zulke beelden gezien.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 21:33
ekki
ekki is offline
ja, die wangen zijn wel heel raar moet ik zeggen.

verder best ok gedaan, maar ik snap deze bewerking niet zo. haar lippen zijn wel mooier geworden, verder vind ik haar niet mooier geworden.
Oud 07-03-2003, 22:21
David
David is offline
het is voor de rest ook niks spectaculairs .. het is ook niet de bedoeling jullie monden open te laten vallen met deze fotomanip

maar misschien had ik er wat meer info bij moeten vertellen van te voren.

ze wou dus een manipulatie van dr eigen hebben .. ze wou niet dat ik dr in een of andere darkstyle bewerkte .. dus heb ik mezelf ingehouden

ze wou juist wat meer been in dr gezicht zien , vandaar dat ik de jukbeenderen wat duidelijk heb gemaakt .. ik heb dr neus wat rechter gemaakt , de mond bewerkt , de ogen en de huid.

verder heb ik kleuren en tinten bijgebracht waardoor ze de witte huid heeft gekregen.

al bij al , heel veel layerwerk dus en het dan toch zo houden dat het er niet te geblend uit gaat zien ..

lijkt saai en simpel .. maar ik vind het altijd erg pittig

hetzelfde heb ik gedaan met een artworkje dat al op m,n website staat .. dat was ook een gruwelijk werk om dat voor elkaar te krijgen .. ( deze dus : http://www.planetvegeta.nl/dapoporto...tal/mirjam.jpg )

maar goed als ze het zelf maar mooi vind .. maar dat moet nog blijken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:22
Rocksaan
Rocksaan is offline
haha ze heeft hangwangen gekregen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:24
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
GRRR schreef:
gaap. sorry ik heb te vaak zulke beelden gezien.
Inderdaad, ik vind hier helemaal niks bijzonders aan.
Nu ja, dat kan je vrijwel van alle jonge kunstenaars hier zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:33
David
David is offline
* zucht *

this ook niet mijn bedoeling jullie mond open te laten vallen bij elk werkje dat ik hier post ..

maar soms kunnen mensen ook waarde hechten aan details en kwaliteit .

wat hier dus niet gebeurd
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:39
GRRR
GRRR is offline
ok dat is waar je hebt gelijk. maar eerste indruk telt ook mee. ik en de meest mensen zullen een beeld alleen beter bekijken wanneer het origineel oogt. maar technisch goed uitgevoerd. zo wilde je dat horen?

het is in ieder geval beter dan sommige dingen die ik heb gezien op GoT in de 2d topic :> details en dergelijk. ze is ook mooier zo

bladiebla

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:44
David
David is offline
maakt me verder niet uit ..

maar de meeste mensen reageren echt van " pfff weer zo,n ding"

terwijl het totaal niet de reden is geweest iets nieuws of verassends te maken .. maar meer iets ( wat door andere al is uitgemolken ) te maken van kwaliteit en realisme.

vaak zie je manips die gewoonweg slecht geblend zijn , teveel "burned" lijken en voekende kleuren hebben door het overlayen van layers en stylen ect.

ik heb bij dit werkje m,n best erop gedaan om het rustig te laten lijken ,, zo realistisch mogelijk te houden en vooral wat kwaliteit erin te stoppen

maar inderdaad .. de eerste indruk is al gauw iets van
"bin there , done that"

maar ja .. ik post daarom al een heel verhaal maar mensen lezen dat niet echt .. sommige mensen dan

maar goed .. ieder z,n mening .. ik hoop maar dat degene voor wie ik het gemaakt heb er wel tevreden over is
maar dat moet nog blijken
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:13
Fortisi
Fortisi is offline
Ik vind 'm wel mooi hoor, maar die jukbeenderen zijn wel een beetje onrealistisch, iets te plat ofzo...het moet iets ronder.
Oud 08-03-2003, 16:28
Verwijderd
Die jukbeenderen zijn raar, ik vind ze met geen enkele reden wel kunnen...maar goed, das mijn mening. Verder vind ik het wel mooi, zonde van die jukbeenderen dus...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:11
Verwijderd
Ze zitten niet eens op de goeie hoogte..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:06
Danny
Danny is offline
Citaat:
David schreef op 07-03-2003 @ 23:21:
de mond bewerkt
Kheb voor de grap de twee foto's eens over elkaar heen gelegd.. het zal wel aan m'n beeldscherm liggen ofzo maar ik zie niet echt bewerkingen aan de mond?

Verder.. niet spectaculair, maar zoals je zelf al zei:

Citaat:
David schreef:
this ook niet mijn bedoeling jullie mond open te laten vallen
grtx
Danny
Oud 15-03-2003, 18:26
Verwijderd
best leuk gedaan! vooral die spin en achtergrond is ook wel mooi.. alleen ik vind die wangen egt verschrikkelijk sorry..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:35
EggeD
EggeD is offline
ik weet wat de truc is, je moet scheel kijken, dan gaan de wangen in elkaar over en is het vet ... het spijt me als je vanaf nu af aan vaak moet horen *wat ben je nou scheel naar me aant kijken man* hehe gaat nergens over... wel tjil gedaan voor de rest
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:42
David
David is offline
ik heb hem ondertussen al veranderd , uitgeprint en in een lijstje gestopt

zonder die juckbenen dus . en ze vond hem mooi dus het is allemaal goed afgelopen

en danny , je bent scheel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:49
load_harmony
load_harmony is offline
geinig hoor
Oud 23-03-2003, 13:09
jesuslovesme
jesuslovesme is offline
ik vind het wel vet koel
ik heb er weinig verstand van.. maar met wat voor programma doe je dat...? en hoe kan je er aan komen..? ik vind het super interessant die dingen en ik wil er zelf ook wel es mee gaan klooien alvast bedankt..!
Reageren

Regels voor berichten