Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 20:02
David
David is offline
2 fototjes

niks bijzonders ,, vandaag genomen .. de eerste "loving you" in de druinese duinen en de 2e heb ik bij de maas genomen .. deze is onbewerkt

hoop dat je ze leuk vind

Advertentie
Oud 15-03-2003, 23:15
EggeD
EggeD is offline
hoe heb je je mond op die eerste hehe mooi genomen, die tweede is puur man
Oud 15-03-2003, 23:22
Verwijderd
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt wat hebben. En dat schaapje verpest het ook nog eens, jammer.
Oud 15-03-2003, 23:25
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
! am mE schreef op 16-03-2003 @ 00:22:
Ik vind ze eigenlijk allebei niet echt wat hebben. En dat schaapje verpest het ook nog eens, jammer.
lol rechtsonder het zwarte schaapje
Oud 16-03-2003, 01:26
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik vind dat de eerste een goede expressie mist... er zit vast wel liefde tussen jullie twee, mara dat knalt het scherm niet af.. jammer
de tweede vind ik wel mooi, maar ik vind altijd de zonsondergang mooi
Oud 16-03-2003, 02:08
J-roen
J-roen is offline
*kuch, nietvervelendbedoeldhoor, *kuch*

maar ik vind je foto's altijd een beetje corny, cliche. weinig durf. expirimenteer eens wat meer, ik zag graag wat meer gewaagde, gedurfde elementen terug..
Oud 16-03-2003, 16:14
David
David is offline
:/ .. als je tieten wilt zien moet je een playboy kopen .. en als dat niet is wat je bedoelt dan weet ik niet waar je het over hebt ..

ben maar een amateurtje die voor de lol foto's maakt.
en ik heb zat verschillende foto's en ze zijn stuk voor stuk anders ..

kan er ook niks aan doen dat ze niet altijd bijster orgineel zijn.

ik vond ze leuk
Oud 16-03-2003, 16:57
load_harmony
load_harmony is offline
die tweede is mooi.

tis al gezegt jah, ze zijn niet echt heel experimenteel of zow, maar verder wel heel erg mooi
Oud 16-03-2003, 18:39
Verwijderd
Ik vind jou altijd zo raar reageren. Je zet je foto`s hier neer om een mening te vragen (ook al zet je dat er soms niet bij maar anders zou je hier niet neerzetten) en als iemand dan iets negatiefs zegt is het meteen: "Ja, als ik ze maar leuk vind, maakt me niet zoveel uit wat je zegt, is niet waar wat je zegt, blablabla". Sorry, maar het irriteert me heel erg, zet dan niks neer of vraag niet om een mening als je niet tegen kritiek kan.
Oud 16-03-2003, 19:17
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
! am mE schreef op 16-03-2003 @ 19:39:
Ik vind jou altijd zo raar reageren. Je zet je foto`s hier neer om een mening te vragen (ook al zet je dat er soms niet bij maar anders zou je hier niet neerzetten) en als iemand dan iets negatiefs zegt is het meteen: "Ja, als ik ze maar leuk vind, maakt me niet zoveel uit wat je zegt, is niet waar wat je zegt, blablabla". Sorry, maar het irriteert me heel erg, zet dan niks neer of vraag niet om een mening als je niet tegen kritiek kan.
idd. valt mij ook op.

maar met durf en minder cliche bedoel ik uiteraard niet standaard tieten. dit forum heet 'artistiek' dus ik ga er vanuit dat de foto's artistiek bedoeld zijn, en daar geef ik dan mijn mening over.

als je de foto's zelf mooi vindt en geen kritiek kunt hebben/begrijpt zou ik in jouw plaats de foto's in een fotoboek plakken in plaats van op een forum posten..
Oud 16-03-2003, 21:23
David
David is offline
ik post m,n dingen woon om te laten zien wat ik gemaakt heb.

misschien ben ik teveel gewend aan een andere manier van zaken ... meestal post ik op grafische forums en op tweakers . en alleen hier zeiken ze altijd een heel andere kant op/uit dan op al die andere forums ..

toeval of ? ..

maar goed. . ik post het dus gewoon om te laten zien wat ik gemaakt heb ,, of gefotografeerd heb in dit geval .. en niet om er commentaar en of kritiek op te krijgen .. niet dat ik dat erg vind , maar verwacht dan ook mijn persoonlijke mening/commentaar erop terug, maar ik laat het zien om jullie gewoon wat bekijks te geven ..

niet om commentaar te krijgen hoe het mooier, beter ect. kan want daar ben ik toch te eigenwijs voor.

conclusie ,, ik post het alleen zodat ik m,n werk dan showen aan andere ( omdat ik er trots op ben ) en om te zorgen dat jullie wat te zien hebben op en in dit forum .

is dat zo vreemd dan ?
Oud 16-03-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 16-03-2003 @ 22:23:
misschien ben ik teveel gewend aan een andere manier van zaken ... meestal post ik op grafische forums en op tweakers . en alleen hier zeiken ze altijd een heel andere kant op/uit dan op al die andere forums ..

Wat versta jij onder zeiken? De meesten hier geven (opbouwende) kritiek, waar je wat aan hebt...

En hoe bedoel je, een andere kant opzeiken?

Oh, en de tweede foto vind ik wel wat hebben...niet origineel, maar wel ouderwets mooi
Oud 16-03-2003, 22:19
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:

toeval of ? ..

maar goed. . ik post het dus gewoon om te laten zien wat ik gemaakt heb ,, of gefotografeerd heb in dit geval .. en niet om er commentaar en of kritiek op te krijgen .. niet dat ik dat erg vind , maar verwacht dan ook mijn persoonlijke mening/commentaar erop terug, maar ik laat het zien om jullie gewoon wat bekijks te geven ..

niet om commentaar te krijgen hoe het mooier, beter ect. kan want daar ben ik toch te eigenwijs voor.

conclusie ,, ik post het alleen zodat ik m,n werk dan showen aan andere ( omdat ik er trots op ben ) en om te zorgen dat jullie wat te zien hebben op en in dit forum .

is dat zo vreemd dan ?
jezus, post dan geen foto's zeg, (we moeten je dankbaar zijn dat we je foto's mogen zien maar moeten verder ons bek dicht houden, behalve als er wat positiefs over te zeggen valt) oke, beetje naief, maar zo komt het wel over iig. De bedoeling van het forum is anders ook niet om alleen maar "te laten zien" maar juist ok kritiek te krijgen, (waarop je jezelf niet hoeft te verdedigen zoals je steeds doet) maar waar je juist van (kan) leren/ideeen op doet.
en ik vind je foto's saai
Citaat:
J-roen schreef:
maar ik vind je foto's altijd een beetje corny, cliche. weinig durf. expirimenteer eens wat meer, ik zag graag wat meer gewaagde, gedurfde elementen terug..
Oud 16-03-2003, 22:20
Rocksaan
Rocksaan is offline
edit: oeps
Oud 17-03-2003, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 16-03-2003 @ 23:19:

Ik kom hier later op terug.
Oud 17-03-2003, 07:28
strafcorner
strafcorner is offline
te geposeerd...
Oud 17-03-2003, 09:57
David
David is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 16-03-2003 @ 23:19:
jezus, post dan geen foto's zeg, (we moeten je dankbaar zijn dat we je foto's mogen zien maar moeten verder ons bek dicht houden, behalve als er wat positiefs over te zeggen valt) oke, beetje naief, maar zo komt het wel over iig. De bedoeling van het forum is anders ook niet om alleen maar "te laten zien" maar juist ok kritiek te krijgen, (waarop je jezelf niet hoeft te verdedigen zoals je steeds doet) maar waar je juist van (kan) leren/ideeen op doet.
:/ .. ja wees me maar dankbaar dat ik gedult heb om nog terug te reageren op jou ... dom kind
Oud 17-03-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 17-03-2003 @ 10:57:
:/ .. ja wees me maar dankbaar dat ik gedult heb om nog terug te reageren op jou ... dom kind
oh das wel erg makkelijk, ze zegt toch dat t enigszins overdreven is, t gaat om t idee makker. je zegt zelf dat je nix doet met advies omdat je je daar te eigenwijs voor voelt, dus eigenlijk wil je alleen complimentjes want we hebben hier al gezien dat als iemand iets negatiefs zegt je gelijk begint te zeiken, weet je wat je moet doen, begin je eigen forum, post daar je foto's en kom dan zo vaak mogelijk terug om je zelf complimentjes te geven, heb je geen negatief commentaar meer waar je toch nix meer doet en heb je ok geen last van ons "gezeik"
Oud 17-03-2003, 11:45
J-roen
J-roen is offline
Citaat:

begrijp me niet verkeerd broer. maar juist op tweakers (/13) zijn ze stukken minder mild dan hier hoor, ik weet me zo nog te herinneren dat ik daar ook al wel eens commentaar op 1 van je sites heb gegeven.

maargoed, het gaat nergens meer over
Oud 17-03-2003, 12:13
David
David is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 17-03-2003 @ 11:12:
oh das wel erg makkelijk, ze zegt toch dat t enigszins overdreven is, t gaat om t idee makker. je zegt zelf dat je nix doet met advies omdat je je daar te eigenwijs voor voelt, dus eigenlijk wil je alleen complimentjes want we hebben hier al gezien dat als iemand iets negatiefs zegt je gelijk begint te zeiken, weet je wat je moet doen, begin je eigen forum, post daar je foto's en kom dan zo vaak mogelijk terug om je zelf complimentjes te geven, heb je geen negatief commentaar meer waar je toch nix meer doet en heb je ok geen last van ons "gezeik"
pfff .. lees m,n verhaal nog maar eens door en probeer het te begrijpen.

en ik ben vrij om commentaar erop terug te geven denk ik nog altijd zo ..

dat jullie het niet bevalt op de manier waarop .. dat niet mijn probleem
Oud 17-03-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 17-03-2003 @ 13:13:
wim kok is afgetreden .. zwijg dus met je zogenaamde wijsheid
ten eerste is het Wim Wok, en ten tweede vind ik dit wel een heel makkelijk antwoord, kan je nou echt nix beters verzinnen?
Oud 17-03-2003, 12:35
J-roen
J-roen is offline
Oud 17-03-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
En jij denkt dat wij jouw foto`s zo geweldig vinden dat wij ons vereerd voelen dat jij hier post?!
Citaat:
is dat zo vreemd dan ?
Ja, best ja.
Citaat:
O DANK U DANK U WE ZIJN U ZO DANKBAAR
Zullen we maar meteen gaan schelden?
Ik dacht dat jij een volwassen jongen was?
Oud 17-03-2003, 14:07
David
David is offline
hoe komen jullie erbij dat je vereerd moet zijn :/..

onzeker ofzo ?

ik bedoelde alleen maar te zeggen dat op die andere forums ik gewoon m,n werk post en dat de mensen daar naar kijken ..

tuurlijk krijg je wel eens kritiek of zeggen mensen dat ze het niet zo mooi vinden .. maar daar gaat het toch niet om .

we zitten hier inderdaad in het artestiek forum .. nou als je een beetje artestiek bent dan sta je open voor allerei stylen en weet je subtiel om te gaan met de smaak van een ander.

ik zit niet te wachten op opbouwend kritiek .. als ik dat wel wil dan vraag ik er wel om

hier hoef je niet kwaad om te worden hoor dat ik dat zeg.

en ik bedoel alleen maar dat ik mijn dingen aan jullie laat zien ,, gewoonweg om wat te zien te hebben :/ .. is dat zo onzettend vreemd dan ?

ik bedoel .. ik ben onderhand te bang om iets te posten .. ik heb gewoonweg geen zin in al dat gezeur .. als je het niet mooi vind dan kijk je toch niet .. of je zegt het .. maar ik heb gewoonweg geen zin in opbouwend kritiek .. want ik doe dr toch niks mee ..

van mij mag je .. maar als ik dan wat terugzeg dan krijg ik gelijk de volle lading over me heen

zo zie ik het .. sorry als jullie je aangevallen voelen door mijn manier van doen
Oud 17-03-2003, 14:31
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
David schreef op 17-03-2003 @ 15:07:
ik citeer "ik post het alleen zodat ik m,n werk dan showen aan andere ( omdat ik er trots op ben ) en om te zorgen dat jullie wat te zien hebben op en in dit forum"
Citaat:
onzeker ofzo?
projectie ?
Citaat:

ik bedoelde alleen maar te zeggen dat op die andere forums ik gewoon m,n werk post en dat de mensen daar naar kijken ..

tuurlijk krijg je wel eens kritiek of zeggen mensen dat ze het niet zo mooi vinden .. maar daar gaat het toch niet om .
vrij nutteloos forum dan, als ik foto's post, dan wil ik juist kritiek, dingen die andere mensen wel zien, en ik in eerste instantie niet, of dingen dat ik beter had kunnen doen, en daar leer ik dan weer van. Leek me dat dat juist de bedoeling was.
Citaat:

we zitten hier inderdaad in het artestiek forum .. nou als je een beetje artestiek bent dan sta je open voor allerei stylen en weet je subtiel om te gaan met de smaak van een ander.
goede foto's is nou eenmaal niet alleen maar een kwestie van smaak
Citaat:

ik zit niet te wachten op opbouwend kritiek .. als ik dat wel wil dan vraag ik er wel om
maar wel op pisitief commentaar, post je foto;s dan niet dammaht, plak ze dan gewoon in een foto album en laat ze aan je familie zien. Wanneer je een foto (of ander werk) post vraag je júíst om kritiek.
Citaat:

Citaat:

en ik bedoel alleen maar dat ik mijn dingen aan jullie laat zien ,, gewoonweg om wat te zien te hebben :/ .. is dat zo onzettend vreemd dan ?

ja, want wat wil je er dan mee berijken? Een topic zonder enig commentaar?
Citaat:

ik bedoel .. ik ben onderhand te bang om iets te posten .. ik heb gewoonweg geen zin in al dat gezeur .. als je het niet mooi vind dan kijk je toch niet .. of je zegt het .. maar ik heb gewoonweg geen zin in opbouwend kritiek .. want ik doe dr toch niks mee ..
argh
niet slim though, nogmaals, wat wil je dan wel!?
Citaat:

van mij mag je .. maar als ik dan wat terugzeg dan krijg ik gelijk de volle lading over me heen

zo zie ik het .. sorry als jullie je aangevallen voelen door mijn manier van doen
ik denk dat jij je eerder aangevaal voelt zodra iemand kritiek geeft

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 14:38.
Advertentie
Oud 17-03-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 17-03-2003 @ 15:07:
onzeker ofzo ?
Dit verband zie ik niet helemaal

Citaat:
Daar gaat het geloof ik juist wél om op een forum. Mag je anders alleen maar zeggen dat je iets mooi vindt en als je kritiek hebt moet je je mond maar houden?

Citaat:
Zie hierboven. Je mag het dus niet zeggen als je een stijl minder mooi vindt?

Citaat:
Wij kunnen niet ruiken ofzo of jij wel of geen opbouwende kritiek nodig wil dus geven de meesten het maar gewoon. Vanaf nu dus niet meer aan jou omdat we er anders meteen een negatieve reactie op terug krijgen van: "Ik doe lekker wat ikzelf wil".

Citaat:
Ik geloof dat je de rollen hier een beetje omdraait. Ik word iig niet boos, ik irriteer me alleen.

Citaat:
Het is niet vreemd maar als je hier dingen post kun je er kritiek op verwachten en dat ligt niet zozeer aan jouw 'kunsten' maar aan dat dit een forum is en de meeste mensen verwachten dat mensen hier posten om er reacties op te krijgen.

Citaat:
Overdrijven is ook een vak, je hoeft niet bang te zijn, ik bijt niet ofzo. Zoals ik al zei, als je hier post kan je negatieve reacties verwachten. En ik kan niet aan de topictitel zien of iets mooi of lelijk is dus ik moet wel kijken voordat ik het 'kunstwerk' daadwerkelijk mooi of lelijk kan vinden.
Bij het cursieve deel spreek je jezelf trouwens een beetje tegen. Eerst mogen we geen opbouwende kritiek geven of zeggen dat we het niet zo mooi vinden en nu zeg je dat we het moeten zeggen...

Citaat:
Dit is volgens mij pas echt de eerste keer dat je echt een negatieve reactie terugkrijgt op iets wat je zegt. Ik zie het in andere topics dat je ook altijd terugreageert van: "Boeiuh wat je zegt" en dan zie ik daar niemand iets over zeggen en mensen blijven kritiek geven. Ik vond het nu een keer tijd om te zeggen wat ik ervan vond en ik hoop dat het je duidelijk is geworden.

Even samenvattend: Als je niet tegen kritiek kan moet je hier niet posten. Als je hier wel post en je krijgt negatieve kritiek moet je niet zo kinderachtig zijn om er niet tegen te kunnen.
Oud 17-03-2003, 14:34
Verwijderd
Haha, we waren tegelijk bezig met onze quotepost
Oud 17-03-2003, 14:36
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-03-2003 @ 15:34:
Haha, we waren tegelijk bezig met onze quotepost
ik was al ban dat ik niet de eerste zou zijn
Oud 17-03-2003, 14:51
David
David is offline
ik neem niet eens meer de moeite om het door te lezen ..

wat maken jullie je druk zeg .. get a life
Oud 17-03-2003, 15:13
Rocksaan
Rocksaan is offline
asdlfhaosfhpaskchopasidfsdjkcnosiugfta[pocas;jkvgauip!
Oud 17-03-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 17-03-2003 @ 15:51:
ik neem niet eens meer de moeite om het door te lezen ..

wat maken jullie je druk zeg .. get a life
heel goed, ren maar weg van kritiek, doe je toch altijd al
Oud 17-03-2003, 15:30
Verwijderd
David je bent echt een lompe goser.
Oud 17-03-2003, 15:41
David
David is offline
dank je dank je

hou je nog van me ?
Oud 17-03-2003, 16:02
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-03-2003 @ 16:30:
David je bent echt een lompe goser.
Oud 17-03-2003, 16:08
strafcorner
strafcorner is offline
ppppfffffff sjonge jonge stelletje knapen, jullie begrijpen zijn artistieke geest niet! laat ze maar praten hoor david! zolang je zelf maar weet dat je geweldige,gepassioneerde,interessante en bovenal orginele kunst maakt, de echte meesters werden in hun tijd ook niet begrepen! als ik jouw was zou ik geen tijd meer aan deze nietige door de computer bedorven puberzieltjes besteden en het hogerop zoeken!

Je werk is prachtig, ik heb er werkelijk geen woorden voor de pure emotie, de techniek en de passie voor de kunst zo weten te verenigen in een moment opname. klasse hoor, je visualiseert de onstoffelijke realiteit der liefde en geeft er je eigen handtekening aan, je foto`s zijn als duizende woorden die in een vloedgolf van emotie over het beeldscherm je geest in beuken.

klas-se, bravo, encore en meer van dat...

( )
Oud 17-03-2003, 16:26
Verwijderd
Jaap, ik leg echt helemaal dubbel hier Dankje voor deze prachtige bijdrage
Oud 17-03-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 17-03-2003 @ 17:08:
ppppfffffff sjonge jonge stelletje knapen, jullie begrijpen zijn artistieke geest niet! laat ze maar praten hoor david! zolang je zelf maar weet dat je geweldige,gepassioneerde,interessante en bovenal orginele kunst maakt, de echte meesters werden in hun tijd ook niet begrepen! als ik jouw was zou ik geen tijd meer aan deze nietige door de computer bedorven puberzieltjes besteden en het hogerop zoeken!

Je werk is prachtig, ik heb er werkelijk geen woorden voor de pure emotie, de techniek en de passie voor de kunst zo weten te verenigen in een moment opname. klasse hoor, je visualiseert de onstoffelijke realiteit der liefde en geeft er je eigen handtekening aan, je foto`s zijn als duizende woorden die in een vloedgolf van emotie over het beeldscherm je geest in beuken.

klas-se, bravo, encore en meer van dat...

( )
hahaha. om maar even je eigen woorden te gebruiken, doopheid troef
Oud 17-03-2003, 16:35
ekki
ekki is offline
ok, wat verwacht je als je post?
Verwacht je dat iedereen 'mooi' zegt en verder niets? Verwacht je dus van die mensen dat een deel liegt? Of wil je juist dat mensen die de foto's (of andere dingen die je post) niets zeggen als ze het niet mooi vinden?

Ik denk niet dat je dit forum moet vergelijken met andere fora ofzo. Dit is dit forum en hier gaat het zoals het hier gaat. Over het algemeen wordt er opbouwende kritiek gegeven wanneer iemand iets post. Voor mijn gevoel is het forum daar ook voor bedoeld. Wanneer je iets post en je wil alleen maar bevestiging voor jezelf dat iets mooi is, dan moet je dat er bij zetten. En David, zeker jij weet allang hoe het hier gaat en dat mensen vaak kritiek geven. Dus had je erbij moeten zetten dat je geen opbouwende kritiek wilde.

Dan nog vraag ik me af waarom je eigenlijk hier zou posten. Als je geen opbouwende kritiek wilt, wat wil je dan wel? Wat is nou precies je bedoeling? Hoe hoop je dat mensen reageren?

Tuurlijk, ik begrijp ook dat als je iets echt heel gaaf vindt van jezelf en mensen vinden dat niet, dat je dat jammer vindt en dat je misschien teleurgesteld bent omdat jij er zo enthousiast over was. Maar dan nog: dan had je het hier niet moeten posten. Want je weet dat je hier kritiek krijgt op dingen.

Dit is mijn visie op het geheel. Ik sluit deze topic, want ruzie loopt hoog op. Bovendien begrijp ik niet zo goed wat David wil met deze topic.

Ohja: voor opmerkingen en dergelijke hierover weten jullie me te bereiken (zie info)!

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 16:37.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten