Advertentie | |
|
![]() |
|
ik post m,n dingen woon om te laten zien wat ik gemaakt heb.
misschien ben ik teveel gewend aan een andere manier van zaken ... meestal post ik op grafische forums en op tweakers . en alleen hier zeiken ze altijd een heel andere kant op/uit dan op al die andere forums .. toeval of ? .. maar goed. . ik post het dus gewoon om te laten zien wat ik gemaakt heb ,, of gefotografeerd heb in dit geval .. en niet om er commentaar en of kritiek op te krijgen .. niet dat ik dat erg vind , maar verwacht dan ook mijn persoonlijke mening/commentaar erop terug, maar ik laat het zien om jullie gewoon wat bekijks te geven .. niet om commentaar te krijgen hoe het mooier, beter ect. kan want daar ben ik toch te eigenwijs voor. conclusie ,, ik post het alleen zodat ik m,n werk dan showen aan andere ( omdat ik er trots op ben ) en om te zorgen dat jullie wat te zien hebben op en in dit forum . is dat zo vreemd dan ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe bedoel je, een andere kant opzeiken? Oh, en de tweede foto vind ik wel wat hebben...niet origineel, maar wel ouderwets mooi ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
en ik vind je foto's saai Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maargoed, het gaat nergens meer over
||
Citaat:
en ik ben vrij om commentaar erop terug te geven denk ik nog altijd zo .. dat jullie het niet bevalt op de manier waarop .. dat niet mijn probleem |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Zullen we maar meteen gaan schelden? Ik dacht dat jij een volwassen jongen was? |
![]() |
|
hoe komen jullie erbij dat je vereerd moet zijn :/..
onzeker ofzo ? ik bedoelde alleen maar te zeggen dat op die andere forums ik gewoon m,n werk post en dat de mensen daar naar kijken .. tuurlijk krijg je wel eens kritiek of zeggen mensen dat ze het niet zo mooi vinden .. maar daar gaat het toch niet om . we zitten hier inderdaad in het artestiek forum .. nou als je een beetje artestiek bent dan sta je open voor allerei stylen en weet je subtiel om te gaan met de smaak van een ander. ik zit niet te wachten op opbouwend kritiek .. als ik dat wel wil dan vraag ik er wel om hier hoef je niet kwaad om te worden hoor dat ik dat zeg. en ik bedoel alleen maar dat ik mijn dingen aan jullie laat zien ,, gewoonweg om wat te zien te hebben :/ .. is dat zo onzettend vreemd dan ? ik bedoel .. ik ben onderhand te bang om iets te posten .. ik heb gewoonweg geen zin in al dat gezeur .. als je het niet mooi vind dan kijk je toch niet .. of je zegt het .. maar ik heb gewoonweg geen zin in opbouwend kritiek .. want ik doe dr toch niks mee .. van mij mag je .. maar als ik dan wat terugzeg dan krijg ik gelijk de volle lading over me heen zo zie ik het .. sorry als jullie je aangevallen voelen door mijn manier van doen |
![]() |
||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
ja, want wat wil je er dan mee berijken? Een topic zonder enig commentaar? Citaat:
![]() niet slim though, nogmaals, wat wil je dan wel!? Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 14:38. |
Advertentie |
|
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij het cursieve deel spreek je jezelf trouwens een beetje tegen. Eerst mogen we geen opbouwende kritiek geven of zeggen dat we het niet zo mooi vinden en nu zeg je dat we het moeten zeggen... ![]() Citaat:
Even samenvattend: Als je niet tegen kritiek kan moet je hier niet posten. Als je hier wel post en je krijgt negatieve kritiek moet je niet zo kinderachtig zijn om er niet tegen te kunnen. |
![]() |
|
ppppfffffff sjonge jonge stelletje knapen, jullie begrijpen zijn artistieke geest niet! laat ze maar praten hoor david! zolang je zelf maar weet dat je geweldige,gepassioneerde,interessante en bovenal orginele kunst maakt, de echte meesters werden in hun tijd ook niet begrepen! als ik jouw was zou ik geen tijd meer aan deze nietige door de computer bedorven puberzieltjes besteden en het hogerop zoeken!
Je werk is prachtig, ik heb er werkelijk geen woorden voor de pure emotie, de techniek en de passie voor de kunst zo weten te verenigen in een moment opname. klasse hoor, je visualiseert de onstoffelijke realiteit der liefde en geeft er je eigen handtekening aan, je foto`s zijn als duizende woorden die in een vloedgolf van emotie over het beeldscherm je geest in beuken. klas-se, bravo, encore en meer van dat... ( ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ok, wat verwacht je als je post?
Verwacht je dat iedereen 'mooi' zegt en verder niets? Verwacht je dus van die mensen dat een deel liegt? Of wil je juist dat mensen die de foto's (of andere dingen die je post) niets zeggen als ze het niet mooi vinden? Ik denk niet dat je dit forum moet vergelijken met andere fora ofzo. Dit is dit forum en hier gaat het zoals het hier gaat. Over het algemeen wordt er opbouwende kritiek gegeven wanneer iemand iets post. Voor mijn gevoel is het forum daar ook voor bedoeld. Wanneer je iets post en je wil alleen maar bevestiging voor jezelf dat iets mooi is, dan moet je dat er bij zetten. En David, zeker jij weet allang hoe het hier gaat en dat mensen vaak kritiek geven. Dus had je erbij moeten zetten dat je geen opbouwende kritiek wilde. Dan nog vraag ik me af waarom je eigenlijk hier zou posten. Als je geen opbouwende kritiek wilt, wat wil je dan wel? Wat is nou precies je bedoeling? Hoe hoop je dat mensen reageren? Tuurlijk, ik begrijp ook dat als je iets echt heel gaaf vindt van jezelf en mensen vinden dat niet, dat je dat jammer vindt en dat je misschien teleurgesteld bent omdat jij er zo enthousiast over was. Maar dan nog: dan had je het hier niet moeten posten. Want je weet dat je hier kritiek krijgt op dingen. Dit is mijn visie op het geheel. Ik sluit deze topic, want ruzie loopt hoog op. Bovendien begrijp ik niet zo goed wat David wil met deze topic. Ohja: voor opmerkingen en dergelijke hierover weten jullie me te bereiken (zie info)!
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 16:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |