Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 15:48
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik had een beste vriendin die ook heel goed bevriend was met mijn vriend voor mijn vriend en ik wat kregen.
Toen wij wat kregen was ze als de dood dat onze vriendschappen kapot zouden gaan, maar ik dacht dat dat niet zou gebeuren. Totdat ik erachter kwam dat zij te intieme smsjes en mailtjes stuurde met mijn vriend. En ze dingen deden die gewoon niet kunnen. Ze was altijd op z'n schoot te vinden, kusjes geven op z'n mond, knuffelen en er zwaar op inspelen, omdat ze wist dat hij HAAR OOk leuk vond
Wat ze nooit aan mij had verteld!!! Ze wist hoe onzeker ik was over mezelf en hoe blij ik was met deze jongen en toen flikte ze me dit! Ik ben erachter gekomen, doordat ik smsjes las in haar telefoon, omdat ik het gewoon niet vertrouwde.
En m'n gevoel gaf me gelijk! Ze probeerde het gewoon zo te houden dat hij haar ook leuk bleef vinden en deed net alsof ze hem ook wel leuk vond! Ik heb nu met haar gebroken, ik voelde me zo verraden!! Dat noemt zich een vriendin!! Gatver!
Ik heb nog wel steeds met dezelfde jongen, na veel denken en praten en huilen hebben we besloten bij elkaar te blijven. Hij heeft mij in laten zien dat hij fout zat. En dat hij 100 % voor mij gaat. Haar interesseerde het geen bal!
Zit ik fout door haar te laten vallen?? En hem niet?
Zo iemand is toch geen vriendin??

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt of heeft er een mening over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 15:59
Verwijderd
Ik vind het niet raar dat je met haar gebroken hebt.. bah
maar ja wat je met je vriend moet doen weet ik niet... hij heeft ze fout toegegeven maar verder
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:08
Thomas
Thomas is offline
Kies voor jezelf en breek met je vriend en die vriendin. Je vriend is in deze kwestie net zo schuldig als die zgn vriendin van je.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:08
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het vrij logisch dat je haar niet meer wil zien. Dit heeft niets te maken met iemand laten vallen voor een vriendje, hier heeft ze het gewoon zelf naar gemaakt. Zij heeft bewust geprobeerd jouw relatie om zeep te helpen en dat is geen normaal gedrag voor een vriendin.

Ik zou je absoluut niet schuldig voelen om haar, de enige die zich schuldig mag voelen is zij.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:09
lake bodom
lake bodom is offline
jaaa.. domme vriendin zeg....
maar je vriend oook kzou dat echt niet pikken ..
khad t meteen uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:10
Angeles
Angeles is offline
Die vriend deugt inderdaad ook niet echt. Een normale vriend had het ook niet toegelaten dat ze op zijn schoot zat, op de mond zoende, enzovoort. Dat is dus ook niet helemaal in de haak, hij had eerder voor je moeten kiezen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:21
Rah Digga
Rah Digga is offline
Ik heb zoiets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Een hele goede vriendin van me zat nogal achter mijn vriendje
aan. Hij had echter geen interresse in haar. Via via hoorde ik dat
ze aan het rondbazuinen was, dat ze verliefd was op mijn vriend.
Enfin, ik was op een gegeven moment samen met mijn vriend op
haar verjaardag..en ze zat ontzettend te slijmen tegen hem en
probeerde zelfs op zijn schoot te gaan zitten..en ik zat me heel erg op te vreten, maar jah een kamer vol visite..
Toen gingen mijn vriend en ik even sigaretten kopen en we stonden in de hal onze jassen aan te trekken, toen zij er
ook bij kwam staan. Ze stond overdreven te giechelen tegen m`n
vriend en raakte hem een paar keer "subtiel" aan...
Toen was ik het helemaal zat en haalde uit..vrij zachtjes voor mijn
gevoel..maar ze vloog naar achteren de woonkamer in en viel
over de piano op de grond
De visite was niet zo blij met mij
Je zal het niet geloven, maar we hebben geen contact meer met
elkaar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:25
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Citaat:
Rah Digga schreef op 13-03-2003 @ 17:21:
Ik heb zoiets meegemaakt toen ik een jaar of 16/17 was.
Een hele goede vriendin van me zat nogal achter mijn vriendje
aan. Hij had echter geen interresse in haar. Via via hoorde ik dat
ze aan het rondbazuinen was, dat ze verliefd was op mijn vriend.
Enfin, ik was op een gegeven moment samen met mijn vriend op
haar verjaardag..en ze zat ontzettend te slijmen tegen hem en
probeerde zelfs op zijn schoot te gaan zitten..en ik zat me heel erg op te vreten, maar jah een kamer vol visite..
Toen gingen mijn vriend en ik even sigaretten kopen en we stonden in de hal onze jassen aan te trekken, toen zij er
ook bij kwam staan. Ze stond overdreven te giechelen tegen m`n
vriend en raakte hem een paar keer "subtiel" aan...
Toen was ik het helemaal zat en haalde uit..vrij zachtjes voor mijn
gevoel..maar ze vloog naar achteren de woonkamer in en viel
over de piano op de grond
De visite was niet zo blij met mij
Je zal het niet geloven, maar we hebben geen contact meer met
elkaar

Weet je wat ik dus ook had? laatst ging i uit eten miet mijn vriend, z'n moeder en oom en tante, zei z'n tante; Ja wie was dat meisje die de hele tijd op je schoot zat op je verjaardag??
Dit was net voordat ik wat met hem kreeg, maar toen wist ze al dat ik stapelgek op hem was! Dat vind ik dat je dan ook niet hoort te doen als beste vriendin toch?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:26
Angeles
Angeles is offline
Nee, ik vind het hele idee dat je bij de vriend van je beste vriendin op schoot gaat zitten al ronduit krankzinnig. Goed met die persoon overweg kunnen, alla, maar er zijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:30
Verwijderd
Alleen al voor de topictitel is geen excuus te bedenken.

Onder (beste) vrienden moet je gewoon voorzichtig zijn met liefde en relaties, verliefdheden en versieren. Ik weet zelf hoe klote het voelt als een goede vriend iets in die sfeer flikt dus ik kan goed begrijpen dat je het die zogenaamde beste vriendin niet zult vergeven. Dat zou ik ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:32
Rah Digga
Rah Digga is offline
Citaat:
*StAmPeRtJe* schreef op 13-03-2003 @ 17:25:
Weet je wat ik dus ook had? laatst ging i uit eten miet mijn vriend, z'n moeder en oom en tante, zei z'n tante; Ja wie was dat meisje die de hele tijd op je schoot zat op je verjaardag??
Dit was net voordat ik wat met hem kreeg, maar toen wist ze al dat ik stapelgek op hem was! Dat vind ik dat je dan ook niet hoort te doen als beste vriendin toch?
Lijkt me erg pijnlijk om dat te moeten horen. En je hebt helemaal gelijk hoor, een beste vriendin hoort dat niet te doen..maar je
vriend ook niet, zij zijn beiden even fout imho.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:36
Studentje
Studentje is offline
Heel verstandig dat je die vriendin bij het grofvuil hebt gezet.Nu je vriend nog. Die gozer heeft namelijk bepaald geen rekening met jou gehouden. Zo iemand moet je niet hebben, dat gaat vroeg of laat toch weer fout.
Oud 13-03-2003, 16:56
poesiefox
poesiefox is offline
Studentje heeft gelijk. It takes two to tango..
Oud 15-03-2003, 14:26
blacky
blacky is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 13-03-2003 @ 16:59:
Ik vind het niet raar dat je met haar gebroken hebt.. bah
maar ja wat je met je vriend moet doen weet ik niet... hij heeft ze fout toegegeven maar verder
Ik hoop voor je dat hij je nu wel echt trouw blijft enzo en wat die vriendin betreft....een echt vriendin doet zoiets niet.
Reageren

Regels voor berichten