Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() 2 uur?! ik zou echt niet weten waar ik dan over moet praten.. heel vreemd hoor, in het echt kan ik best met iemand praten, maar aan de telefoon ben ik liever een bewuste beller ![]() ![]() ![]() en je krijgt er alleen maar een warm oor van ![]() geen idee of ze je wat vind, misschien spoort ze niet eens ofzo en houd ze van bellen, maakt niet uit met wie.. belt ze ook 2 uur lang naar der moeder, met wie ze vast geen relatie beginnen wil ![]()
|
hmm.. er zijn niet veel mensen met wie ik twee uur zou kunnen bellen zonder stil te vallen....meestal heb ik na een uur wel meer dan genoeg..
ik denk wel dat het iets betekent dat jullie zolang belden.. maar het kan ook vriendschap zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100! rare kwast | 491 | 21-06-2007 19:51 | |
Liefde & Relatie |
elkaar bellen noa-zut | 49 | 08-06-2005 12:19 | |
Eindexamens 2004 |
Wat doe je in de tussentijd (bij gebeld worden) WishfulDreaming | 42 | 23-06-2004 00:51 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde belde me klootzak2001 | 5 | 28-06-2002 16:26 | |
Psychologie |
hoe overtuig je iemand dat ie 't niet alleen af kan? *** | 73 | 10-03-2002 22:53 |