Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je vraagt toch waar je een script vandaan kunt halen.. en verder: www.hotscripts.com |
![]() |
||
Citaat:
je zegt dat ze daar staan, maar waar dan? of gooi je alleen url's?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga naar phpfreakz, en zoek op 'domeinnaam'. En tadaaa! http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=394 Is dat nou zo moeilijk? ![]() Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 11:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je zelf te lam bent om ook maar even te kijken is je eigen probleem.. |
![]() |
||
Citaat:
Vertel mij maar waar op die sites jij een script ziet staan wat specifiek voor enkel .nl domeinen is... dan vind ik het knap... :> maar goed, weet iemand hoe ik de 'whois'-server van de SIDN aanspreek, als dat al mogelijk is...?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat zig niet zo moet zeiken, als je zelf te tijd neemt voor je eigen probleem zou je erachter komen dat je dmv de gegeven url's zelf een bijpassend script kan vinden.
Dat je nu zelf te lui bent om je door zo'n site te navigeren zegt meer over jou dan over de rest hierzo denk ik. Plus het gegeven dat je vaak een bestaand script een beetje moet bijwerken. Ik mag aannemen dat dit forum niet in het leven is geroepen voor script requests. Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 15:47. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Si hij dan niet even 'lui' als mij? Citaat:
Citaat:
en verderop ook nog 6. een whois server voor .nl domein. Dat iedereen meteen op het script ingaat is toch niet mijn fout, maar het is meer dan een script-request...
|
![]() |
Offtopic: Hmm ik sta op het punt om deze te sluiten. Geen flames of persoonlijke aanvallen meer. Vecht dat maar prive uit. Hier gaat het om domeinnamen checken via een (PHP) script niet over allerlei persoonlijke aanvallen. Eerstvolgende flame gaat-ie dicht.
Ontopic: met het commando: 'whois <naam>.nl' kun je heel makkelijk een domeinnaam checken. Met dat commando kun je ook andere domeinen checken. Het gebruik daarvan is gratis maar je mag niet teveel lookups doen IIRC. Da's vast wel met PHP te intregreren. Als je niet de gehele output wilt kun je een check maken op de output die dan echoed van 'is nog vrij' of 'is bezet'.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
om het even anders te zeggen.. Het IP van het systeem dat jij gebruikt om die whois te doen, word gelogged.. Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 17:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|