Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik speelde vroeger Planetation, ging weg toen het betaalt werd en speeld StarSphere vanaf het begin to eind ronde 1 toen kwam ik erachter dat er grrotschalige corruptie in dat spel plaats vond (ja je kan je er druk over maken, deed ik toen ook maar boeiend eigenlijk, is maar een spelletje, maar moet wel leuk blijven).
Omdat ik een beetje schijtziek werd van al die game creators die claimen 2 jaar voorbereiding en 2 jaar coden nodig gehad te hebben om zo'n spel te kunnen maken en om nog wat andere redenen (op verzoek kunnen die wel gevraagd worden maar dat word een hele preek ![]() Hier is dat spel trouwens, zelf speel ik geen online text based games meer, zoek zelf nog voor een leuke en goedeom te spelen... |
![]() |
|
ik vanaf midden ronde 2 tot en met ronde 8 meegedaan aan PlanetArion, k was dr aardig goed in
![]() verder ook nog SpaceAce gedaan, een soort van snel planetarion met ticks iedere 10sec, was echt vet lachen, stond k ook wel een tijd eerste mee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feedback voor game gevraagd TheMob | 3 | 25-11-2011 12:21 | |
De Kantine |
Quantum Mesaaiica #1122 Verwijderd | 500 | 15-09-2010 14:08 | |
Games |