Advertentie | |
|
![]() |
|
het is net uit met mij en mijn vriend, en ik denk niet dat je iemand moet negeren of haten waarmee je een relattie hebt gehad, zoiets is practisch onmogenlijk. en overgens het is niet leuk voor hem of voor jou als je haatgevoelens laat zien. je kan elkaar wel meer met rust laten maar haten is wel erg anders opeens.
|
![]() |
|
verlieft worden op een ander is DE MANIER om je ex te proberen vergeten
maar geen enkele jongen is het waard je hart van steen te maken wraka is ook verkeerd, dat getuigd alleen van een gebrek aan intelligentie ga gewoon verder, zoek afleiding, zoek vrienden op, maak nieuwe vrienden, ga extra hard leren. Oftewel: doorbreek momenten dat je aan hem kan denken.
|
![]() |
Ik denk dat je eerst en vooral moet leren aanvaarden/beseffen dat wat jullie hadden, verleden tijd is. En ik vind niet dat je dat best doet door verliefd te worden op een ander, want dan geef je jezelf niet de tijd om wat jullie hadden te verwerken.
Ik weet dat jullie een langdurige relatie hadden, maar probeer te aanvaarden dat dit voorbij is. Het klinkt hard, maar zo is het. Respecteer hem als vriend en niets meer. Bouw een vriendschap uit, maar zet hem uit je hoofd als geliefde. Sterkte meisje Je weet me wel te vinden he X-je
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw mening gevraagd: verhaaltje horsepills | 11 | 17-08-2003 12:27 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |