ik zit dus met een vraag of iets normaal is of niet
ik heb eigenlijk amper ervaring met broers van vriendinnen omdat de meeste vrienden de oudste thuis zijn en bij andere kom ik gewoon weg zowat nooit.
Het gaat over de broer van mn beste vriendin. Het zijn echt super maffe mensen in dat huis maar dat maakt het juist maar vager

mn beste vriendin zegt steeds tegen mij dat ik iets met dr broer moet nemen maar tegen haar broer is het nog stukken erger!
ze heeft bijvoorbeeld gezegt heej je moet maar snel wat met dr nemen! ze is bijna 16 en jij gaat altijd voor de 15jarige dus schiet op! ik dacht dat dat voor een geintje was maar ik was het weekend bij dr en ze moest even wat opzoeken in een gesprek met dr broer en dan staat dr heej je vriendin komt nu online en daarmee bedoelde ze mij dan en met carnval vond ze dat wij maar even moesten zoenen enzo

Maar daar gaat het niet over

Hij zegt nu de hele tijd op msn dat ie me liev vind enzo en soms als we vaag zijn heej ik ga in bad ga je mee? je mag wel en dat ie het helemaal niet erg vind allemaal dingen over heo liev ik wel niet ben en hij vind ook dat we eens moeten uitproberen met zoene blablabla
is dat normaal? niet dat ik het erg vind want hijs gek maar wel heel liev

maar ik vraag het me af
kusz *knuff*