Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 19:38
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik zit dus met een vraag of iets normaal is of niet
ik heb eigenlijk amper ervaring met broers van vriendinnen omdat de meeste vrienden de oudste thuis zijn en bij andere kom ik gewoon weg zowat nooit.
Het gaat over de broer van mn beste vriendin. Het zijn echt super maffe mensen in dat huis maar dat maakt het juist maar vager
mn beste vriendin zegt steeds tegen mij dat ik iets met dr broer moet nemen maar tegen haar broer is het nog stukken erger!
ze heeft bijvoorbeeld gezegt heej je moet maar snel wat met dr nemen! ze is bijna 16 en jij gaat altijd voor de 15jarige dus schiet op! ik dacht dat dat voor een geintje was maar ik was het weekend bij dr en ze moest even wat opzoeken in een gesprek met dr broer en dan staat dr heej je vriendin komt nu online en daarmee bedoelde ze mij dan en met carnval vond ze dat wij maar even moesten zoenen enzo
Maar daar gaat het niet over
Hij zegt nu de hele tijd op msn dat ie me liev vind enzo en soms als we vaag zijn heej ik ga in bad ga je mee? je mag wel en dat ie het helemaal niet erg vind allemaal dingen over heo liev ik wel niet ben en hij vind ook dat we eens moeten uitproberen met zoene blablabla
is dat normaal? niet dat ik het erg vind want hijs gek maar wel heel liev
maar ik vraag het me af
kusz *knuff*
Oud 16-03-2003, 19:47
Verwijderd
ehm... allemaal? alle broers van vriendinnen? neej

óf je beste vriendin is bezig jullie heeeel erg te koppelen op een nogal slecht werkende manier, óf hij vindt je leuk...
vraag 't eens aan je beste vriendin, en dan erbij zeggen dat je serieus bent
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:32
Verwijderd
Niet normaal. Ik doe dat tenminste niet bij de 13/14-jarige vriendinnetjes van m'n zusje .
Nee, dat is echt vaag . Ik snap ook niet dat jouw beste vriendin wil dat jij iets met haar broer krijgt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:42
Kinshi
Kinshi is offline
Vind je hem ook leuk? Als dat niet zo is moet je dat maar snel aan je vriendin en haar broer duidelijk maken!
Oud 16-03-2003, 21:13
Verwijderd
Het kan dat die broer jou heel erg leuk vindt en dat hij dat aan je vriendin verteld heeft en dat ze jullie daarom steeds probeert te koppelen. Dus om hem te helpen zeg maar.
Anders vraag je dat gewoon een keer aan haar

Maar als dat niet zo is en als ze zomaar uit zichzelf met dit koppel-idee is begonnen, vind ik het een beetje vaag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten