Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moet je die zelf MAKEN of moet je er een downloaden, configureren en laten draaien?
ALs het het latatse is moet je gewoon phpBB downloaden en op de website staat hoe het moet etc.. Dat je er zelf een moet maken lijkt me echt sterk, zeler als je er maar weinig tijd voor krijgt.. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt mij best wel een uitdaging om mee te werken. Als je meer informatie wilt hebben moet je mij maar toevoegen bij MSN (martin@dynamicdreams.nl) of ICQ (150862163). Ik hoor het wel. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry maar het is echt nutteloos te vragen dat wij het voor jou doen, tenzij je gewoon een paar specifieke vragen hebt natuurlijk - maar zo lijkt het niet te zijn.
Je zal zeker wel lessen gehad hebben over PHP & MySQL, lees die cursus en zorg dat je het kan. Het helpt echt niet dat iemand 't voor jou doet. Als je zo'n informaticaopleiding doet, zal je PHP & MySQL wrsch wel plezant vinden. Als je het niet plezant vindt, zit je gewoon in de verkeerde opleiding ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Martin@Dynamicdreams.nl Of ICQ: 150862163 |
![]() |
||
Citaat:
McLaren typt: Dan nog, volgens mij is er nog geen mbo.hbo opleiding dat les geeft ofzo in PHP en mySQL.. er zijn wel opleidingen die verwxhten dat je een scruipt kunt opzetten...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Krijg ook een diploma ervoor (sterker nog, heb er al een) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wie kan mij helpen? Bisonkit | 5 | 23-01-2006 10:11 | |
Software & Hardware |
[PHP] + [phpBB] Hulp bij phpBB installeren Mois | 11 | 18-07-2005 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
Software & Hardware |
[BIOS]Bios flashen wie heeft er ervaring mee?? Maradinus | 6 | 17-03-2005 14:29 | |
Software & Hardware |
[Software] CD vol handige software Verwijderd | 75 | 18-06-2004 00:36 |