Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 10:47
Linda4u
Linda4u is offline
Hoi allemaal,

Ik zit met een dilemma, ik moet voor m'n opleiding een forum maken, en dat moet in PHP met mySQL. Ik ben hier absoluut niet goed in, en ik hoopte eigenlijk dat er hier iemand was die me uit de brand kon helpen. Ik weet dat er veel voorbeelden op het internet staan maar die voldoen niet aan de eisen van de opdracht die ik moet maken. En het zou bovendien veel te opvallend zijn.

PLEASE HELP MEEEEEEEE !!!!

Groetjes en liefs MARJAN !!

Mail me ff als je intresse hebt om me te helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 11:09
strafcorner
strafcorner is offline
ik heb over 2 weken tentamens misschien dat iemand ff voor mij kan gaan want ik ben niet zo goed
Oud 15-03-2003, 11:21
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Als ze aan jou de eis stellen dat je een forum moet maken met PHP en MySQL, en je weet niet hoe dat moet, raad ik toch echt aan een andere opleiding te zoeken.
Ik neem aan dat ze die opdracht niet voor niks geven, dus ze gaan er van uit dat je het iig kunt, en anders je het zelf uit gaat zoeken.
Oud 15-03-2003, 13:01
Verwijderd
Moet je die zelf MAKEN of moet je er een downloaden, configureren en laten draaien?
ALs het het latatse is moet je gewoon phpBB downloaden en op de website staat hoe het moet etc..

Dat je er zelf een moet maken lijkt me echt sterk, zeler als je er maar weinig tijd voor krijgt..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:04
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-03-2003 @ 14:01:

Dat je er zelf een moet maken lijkt me echt sterk, zeler als je er maar weinig tijd voor krijgt..
Je kent leerlingen toch?
Oud 15-03-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 15-03-2003 @ 14:04:
Je kent leerlingen toch?
???
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Linda:
Ik wil je best helpen, maar waar heb je precies hulp mee nodig? Ik verwacht wel dat je weet hoe je PHP en MySQL op moet zetten. Dan kan ik je wel helpen met het scripten en hoe je je SQL database moet inrichten (tabellen).
Oud 15-03-2003, 17:28
niemand
niemand is offline
Citaat:
Linda4u schreef op 15-03-2003 @ 11:47:
Hoi allemaal,

Ik zit met een dilemma, ik moet voor m'n opleiding een forum maken, en dat moet in PHP met mySQL. Ik ben hier absoluut niet goed in, en ik hoopte eigenlijk dat er hier iemand was die me uit de brand kon helpen. Ik weet dat er veel voorbeelden op het internet staan maar die voldoen niet aan de eisen van de opdracht die ik moet maken. En het zou bovendien veel te opvallend zijn.

PLEASE HELP MEEEEEEEE !!!!

Groetjes en liefs MARJAN !!

Mail me ff als je intresse hebt om me te helpen.
kijk, jij kan hier gaan vragen of wij dat forum grotendeels voor jou willen maken
dat kan iemand of meerdere mensen doen, dan haal jij je opdracht, ga je zo verder en haal je uiteindelijk je opleiding
het nadeel daarvan is dat aan het afronden van je opleiding niet alleen een leuk papiertje hangt, maar dat er ook vanuit gegaan word dat je een bepaalde kennis hebt
als wij hier jouw opdracht gaan zitten maken, heb jij straks die kennis niet, en daar ga je straks keihard op onderuit
dus zou ik je toch aanraden om het wel zelf te doen

kan je dat niet, dan kan je specifieke vragen wel stellen hier, aan een consultant of wat meestal het handigste is: google
en als je er gewoon niet uit kan komen, dat vraag ik me af of je op deze opleiding wel goed zit
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:12
Martin
Martin is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-03-2003 @ 17:32:
Linda:
Ik wil je best helpen, maar waar heb je precies hulp mee nodig? Ik verwacht wel dat je weet hoe je PHP en MySQL op moet zetten. Dan kan ik je wel helpen met het scripten en hoe je je SQL database moet inrichten (tabellen).
Ik ben ook wel bereid om te helpen, misschien kunnen we samen werken? Ik kan wel wat webspace aanbieden, dan kunnen de topicstarter en jij ook inloggen op de FTP om de bestanden te uploaden / aan te passen.

Het lijkt mij best wel een uitdaging om mee te werken. Als je meer informatie wilt hebben moet je mij maar toevoegen bij MSN (martin@dynamicdreams.nl) of ICQ (150862163).

Ik hoor het wel.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:27
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Sorry maar het is echt nutteloos te vragen dat wij het voor jou doen, tenzij je gewoon een paar specifieke vragen hebt natuurlijk - maar zo lijkt het niet te zijn.
Je zal zeker wel lessen gehad hebben over PHP & MySQL, lees die cursus en zorg dat je het kan. Het helpt echt niet dat iemand 't voor jou doet. Als je zo'n informaticaopleiding doet, zal je PHP & MySQL wrsch wel plezant vinden. Als je het niet plezant vindt, zit je gewoon in de verkeerde opleiding
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:58
Linda4u
Linda4u is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-03-2003 @ 17:32:
Linda:
Ik heb een tabel met users en een tabel berichten. DIe staan al op de server. Maar nu het scripten nog.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:01
Martin
Martin is offline
Citaat:
Linda4u schreef op 15-03-2003 @ 19:58:
Ik heb een tabel met users en een tabel berichten. DIe staan al op de server. Maar nu het scripten nog.
Voeg mij eens toe bij MSN:

Martin@Dynamicdreams.nl

Of ICQ:

150862163
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:28
Verwijderd
www.phpfreakz.com

staat er vast wel eentje op...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:50
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-03-2003 @ 17:13:
???
.....altijd op et laatste moment alles doen..
Oud 16-03-2003, 16:31
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 16-03-2003 @ 16:50:
.....altijd op et laatste moment alles doen..

McLaren typt:
Dan nog, volgens mij is er nog geen mbo.hbo opleiding dat les geeft ofzo in PHP en mySQL..
er zijn wel opleidingen die verwxhten dat je een scruipt kunt opzetten...
Oud 16-03-2003, 17:10
Enlightenment
Enlightenment is offline
MySQL is specifiek. SQL kreeg ik wel, en ook op HBO opleidingen krijg je dat veel.
Oud 16-03-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-03-2003 @ 18:10:
MySQL is specifiek. SQL kreeg ik wel, en ook op HBO opleidingen krijg je dat veel.
Ja, precies, maar geen mySQL
Dan eerder Access ofzo (als het specifiek gaat)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
McLaren schreef op 16-03-2003 @ 19:18:
Ja, precies, maar geen mySQL
Dan eerder Access ofzo (als het specifiek gaat)
Je leert de SQL taal, niet een specifiek programma zoals access (wat ik overigens erg slecht vind). Bij mij op school hadden ze zowel access als mysql waar je SQL queries op uit kunt proberen.
Oud 16-03-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-03-2003 @ 21:20:
Je leert de SQL taal, niet een specifiek programma zoals access (wat ik overigens erg slecht vind). Bij mij op school hadden ze zowel access als mysql waar je SQL queries op uit kunt proberen.
Ik krijg wel specifiek access hoor
Krijg ook een diploma ervoor (sterker nog, heb er al een)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:41
Martin
Martin is offline
In ieder geval, ze wordt nu geholpen door Enlightenment en mij.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:04
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Martin schreef op 16-03-2003 @ 21:41:
In ieder geval, ze wordt nu geholpen door Enlightenment en mij.
gelukkig maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten