Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 12:03
tijnnl
tijnnl is offline
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je scanner zeg maar dienst kan doen als soort copier apparaat. Het is namelijk voor mijn vader en die is er allemaal niet zow heel handig mee..

En nu heb hij sinds kort een nieuwe pc en daar werkt het oude programma wat bij de scanner zat niet meer...

Dus ik ben op zoek naar een programma dat als je op kopier drukt dat ie dan eerst gaat scannen en daarna het meteen uitprint.

wie weet er wat, scheelt mij namelijk weer veel gezeur

grtz martijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 12:11
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
bij mijn scanner zit al zoiets ingebakken, maar anders kun je het tog gewoon inscannen en opslaan en dan uitprinten.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:14
Verwijderd
Volgens mij bestaat dat niet los, en al zou het bestaan, dan nog moet het toegespitst zijn op jouw individuele scanner zodat de kans heel groot is dat het gewoon op de driver CD-ROM staat (áls het al bestaat).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:18
tijnnl
tijnnl is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 19-03-2003 @ 13:11:
bij mijn scanner zit al zoiets ingebakken, maar anders kun je het tog gewoon inscannen en opslaan en dan uitprinten.
Ja, dat kan, maar aangezien mijn pa net blij is dattie weet hoe ie word en outlook moet starten is dat dus een probleem...

Bij mij zat het ook bij de scannersoftware, maar aangezien die scanner nogal oud is werkt dat dus niet erg onder xp denk ik... teminste win2000 gaf ooit al problemen.. ( scande alles blauw enzow..)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:19
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
tijnnl schreef op 19-03-2003 @ 13:18:
Ja, dat kan, maar aangezien mijn pa net blij is dattie weet hoe ie word en outlook moet starten is dat dus een probleem...

Bij mij zat het ook bij de scannersoftware, maar aangezien die scanner nogal oud is werkt dat dus niet erg onder xp denk ik... teminste win2000 gaf ooit al problemen.. ( scande alles blauw enzow..)
hmmm, effe kijken hoor, ik denk eigenlijk niet dat je voor jou scanner specifiek iets zal vinden. Misschien dat er iets algemeens betsaat, je kan effe op google zoeken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:26
tijnnl
tijnnl is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 19-03-2003 @ 13:19:
hmmm, effe kijken hoor, ik denk eigenlijk niet dat je voor jou scanner specifiek iets zal vinden. Misschien dat er iets algemeens betsaat, je kan effe op google zoeken
Dat er iets speciaal voor mijn scanner is denk ik ook niet. Maar er zijn ook prgramma's die niet speciaal voor mijn scanner zijn waarmee ik gewoon kan scannen. Dus dan moet er ook vast iets zijn om te copieren

Et zoekt alleen zo lastig, scanner kan zo veel dingen betekenen Dus krijg niet echt wat er mee te maken heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten