Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ook erg: deze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 14:55. |
![]() |
|
![]()
|
ik vind alle make up anders en op de 1ne dag kan het mooi zij en de andere dag kan het tegenslagen
zie nu die mannequins wa voor make-up dat zij op hebben dat is ook niet meer normaal maar als je dat met andere dingen combineerd kan het mooi zijn het hangt er echt vanaf hoor xxxxxxxxxx
|
Er is een reclame op tv...
ik weet niet eens waar het over gaat maar niet over make up iig... maar daar zijn heleboel vrouwen heel mooi opgemaakt en allemaal in een verschillende tint en stijl... maja... reclame pakt dus niet
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat Christina te dik word opgemaakt. Sophie-Ellis Baxtor's make-up vind ik wel erg leuk, maar daar kan ik niks mee, want mij staan ze voor geen meter.
Ik heb een donkere huid, dus.. Make-up van Naomi Campbell, Tyra Banks, Halle Barry en Destiney's Child vind ik wel erg mooi. Heel vaak simpel, maar dat maakt t juist zo mooi! Ik heb hier nog nooit plaatjes/foto's gepost, dus k hoop dat t lukt. Verder weet ik ook niet hoe je ze klein kan maken ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 19:03. |
![]() |
|
![]() |
Zoals ik al eerder op dit forum gezed heb, vind ik die vieze beige lippenstift van jennifer Lopez echt afschuwelijk lelijk.
Ik houd van natuurlijke, lieve make-up. Ik ben principieel niet tegen foundation en poeder, als je het maar wel goed weet te gebruiken. Bruine oogschaduw vind ik 's avonds vaak erg mooi. En een mooie, niet al te glimmende en plakkende (Bourjois vind ik niet mooi) gloss.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik hou van heel veel verschillende soorten. naturel kan mooi zijn (angelina jolie ![]() maar ook beetje ruig. punky. zwart. lief. veel. weinig. zolang er geen donkerede liplijnen zijn of hele lichte lippen. of dingen op je kin.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm goed ik heb vandaag op het station 'ns een mini onderzoek gedaan.
Het is wel zo dat de meisjes met make up veelal de mooiste waren, maar ik had sterk het idee dat dat niet door de make up kwam en als ze minder make up hadden waren ze op zeker nog mooier. Er was 1 meisje waar ik erg van schrok zij had echt overdadig veel op beetje zoals dit plaatje ![]() Dat is echt tres leluq.. maar zelfs al teveel van dat zwarte spul rond de ogen is niet mooi imho. Of van die enorm roze lippen. Wat brittje heeft is wel leuk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Make-up Rivka | 78 | 14-07-2012 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |