Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 07:51
Verwijderd
Wie doet dit nou met uitgaan? Denk je dat dit succes heeft?
Verwacht je dan ook dat je iets terug krijgt, in nature bedoel ik dan?

Ik persoonlijk ben er fel op tegen, er zijn zoveel meisjes die gratis uitgaan dankzij een aantal sukkels.

Een keer kwam er zelfs een meisje naar mij toe om een drankje te VRAGEn hoe zielig kan je zijn.

Maar mijn vriendin geef ik met liefde een drankje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2003, 08:10
Verwijderd
ik tracteer alleen mijn vrienden en hun mij op hun beurd, als ik uit zou gaan hoef ik in principe nooit geld mee te nemen, ergens wel leuk maar je weet niet wat voor types t zijn dus ik doe dat niet.

Ik vind het zelf ook sneu dat er mensen zijn die om drankjes schooien
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:31
Verwijderd
ik denk dat het meer een manier is om contact te leggen, dan een manier om iemand om te kopen... maargoed, ik neem alleen drankjes aan van mensen die ik toch al ken en ik koop ook weer drankjes voor hen (nouja... als ik er aan denk) een andere keer...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 20-03-2003 @ 08:51:
er zijn zoveel meisjes die gratis uitgaan dankzij een aantal sukkels.
Ja, das waar. Maar dat is dan ook hun eigen schuld..

Ik probeer mensen die mij een drankje hebben gegeven er ook altijd weer 1tje terug te geven. Maar als dat betekent dat ik nog 5 andere mensen wat moet geven, omdat ze toevallig in een groepje staan, denk ik: laat maar, ik wacht wel ff.

Maarjah, als iemand me een drankje aanbiedt dan neem ik het wel altijd aan. Uitgaan is al duur genoeg..

En vaak dan sleep ik gewoon iemand die ik daar ken mee en zeg ik "kom, we gaan wat drinken".. nou ja, dan betaal ik het bijvoorbeeld en dat betaalt de ander de volgende keer.

Ik denk dat "er iets voor terug verwachten" meer voor sommige jongens geldt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 11:04
load_harmony
load_harmony is offline
ik neem het wel aan. Het is toch gewoon gezellig met elkaar...? Vaak geef ik ook wel weer een drankje of zo terug, maar het is zkee rgeen manier van elkaar kopen.

maar ik heb idd wel het idee dat uitgaan voor jongens vaak een stuk duurder is..
Oud 20-03-2003, 12:01
Last Resort
Last Resort is offline
ik heb vrij snel door wanneer iemand alleen maar gewoon gratis drank wil, ik geef sowieso alleen drankjes aan (goede) vriendinnen van me...
Oud 20-03-2003, 12:11
elledc
elledc is offline
Als jongens me wouden tracteren dan ging ik daar met plezier op in, dat gaf me een goed gevoel. Nu nog steeds is dat zo. Waarom zijn het sukkels omdat ze meisjes tracteren? Als ze dat graag doen, wat is er dan zo fout aan?
Het is niet een manier van omkopen, gewoon uit sympathie, lang leve deze jongens
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:11
elledc
elledc is offline
Citaat:
Syphon schreef op 20-03-2003 @ 08:51:
Ik persoonlijk ben er fel op tegen, er zijn zoveel meisjes die gratis uitgaan dankzij een aantal sukkels.
So?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:32
MissyMe
MissyMe is offline
Ik vind dat de jongens die mij willen trakteren dat zelf moeten weten. Maar dan moeten ze niet denken dat ze daar iest in natura voor terug krijgen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:33
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Sukkels bestaan nu eenmaal... moeten we ons daar nu echt druk om maken....

Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:01
Verwijderd
Ik heb er zo'n hekel aan als een meisje helemaal tegen je aan gaat staan, haar gezicht vlak voor het jouwe brengt, je lachend aankijkt, en vervolgens een stap achteruit doet en om een drankje vraagt. Ik word daar soms boos om, en dan laat ik ze schrikken

Maar ff ontopic . Misschien dat het een manier is om een gesprek aan te knopen, maar ik geloof niet dat je er ook echt iets voor terugkrijgt (lijkt me ook niet handig, je moet iemand toch eerst leren kennen).
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
neem het ook nooit aan geleerd van me ouders. Zowieso hou ik er niet van als mensen mij drankjes oid geven. Ik betaal liever zelf. Verder drink ik ook niet maar toch.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:38
blacky
blacky is offline
Tja als ik drankjes van mensen krijg.......mij best, maar meestal is dat toch gewoon van vrienden en dan haal je gewoon om de beurt. Verders vind ik zelf dat je als meisje zijnde nou niet bepaald op de zak van gasten moet gaan teren. Betaal ook nog wel eens heel sociaal hun drank. En ach als ze het uit zichzelf aanbieden...no problemo...is dan soms idd een avond gratis zuipen, maar idd als iemand naar je toe komt om om een drankje te vragen.....dan ben je echt zielig.
Reageren

Regels voor berichten