Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als jongens me wouden tracteren dan ging ik daar met plezier op in, dat gaf me een goed gevoel. Nu nog steeds is dat zo. Waarom zijn het sukkels omdat ze meisjes tracteren? Als ze dat graag doen, wat is er dan zo fout aan?
Het is niet een manier van omkopen, gewoon uit sympathie, lang leve deze jongens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er zo'n hekel aan als een meisje helemaal tegen je aan gaat staan, haar gezicht vlak voor het jouwe brengt, je lachend aankijkt, en vervolgens een stap achteruit doet en om een drankje vraagt. Ik word daar soms boos om, en dan laat ik ze schrikken
![]() ![]() Maar ff ontopic ![]() |
![]() |
|
Tja als ik drankjes van mensen krijg.......mij best, maar meestal is dat toch gewoon van vrienden en dan haal je gewoon om de beurt. Verders vind ik zelf dat je als meisje zijnde nou niet bepaald op de zak van gasten moet gaan teren. Betaal ook nog wel eens heel sociaal hun drank. En ach als ze het uit zichzelf aanbieden...no problemo...is dan soms idd een avond gratis zuipen, maar idd als iemand naar je toe komt om om een drankje te vragen.....dan ben je echt zielig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Trakteren! Associated | 54 | 01-06-2011 22:25 | |
Liefde & Relatie |
En voor wie is de rekening? Orpheus | 116 | 06-10-2006 11:41 | |
Algemene schoolzaken |