Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ofterwijl, life of brian gaat over de jongen die in de stal naast Jezus is geboren en gewoon wat dat allemaal voor invloed heeft. Ach wat.....je moet em gewoon een keer kijken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dan moet je gewoon letterlijk woord voor woord gaan uitleggen wat ze nou bedoelen JIj gaat vast met allemaal super slimme hoogbegaafde mensen om ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Toen ik de titel zag, dacht ik "wanneerrrrrr?".
![]() Mja. Ons Monty-vriendje is geniaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Echt geweldig
![]() Och, uit Life of Brian; als twee van die anti-groepen elkaar tegen komen onder het paleis. Hebben ze ruzie, probeert Brian ze te temmen, zo van, jullie hebben allemaal dezelfde tegenstander! Schreeuwen ze tegelijk zo'n naam van een derde anti-groep, terwijl dat eigenlijk natuurlijk de Romeinen hadden moeten zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is in een chique restaurant waar een pianospeler ontzettende ordinaire liedjes speelt en de gasten reageren daarop met: "Wat geestig." Als je dat ziet lig je al gelijk dubbel. Maar goed, John Cleese is de ober en er komt een ontzettende dikke man aan tafel zitten die aldoor moet overgeven. Verder ga ik het allemaal niet verklappen, maar ik kan je vertellen dat het echt ontzettend grappig is!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb python 'ontdekt' toen ik een jaar of 10 was. Ik was echt meteen zeer geobsedeerd en huurde alle videos (van de series) en keek die non stop. Ik heb ook boeken en alle computer spellen. En de meeste films waarin python leden een rol speelden heb ik ook gezien (bijv. Jabberwocky,Splitting Heirs,clockwise)
Ik HOU echt van Python...En van alle andere vormen van Britse comedy. Ik heb 50 banden vol geteept. Ben een beetje geobsedeerd ja... Maarruh GTC, jij zegt dat je normaal niet van engelse humor houd, maar dat dit zo droog is...maar de meeste engelse humor is zo droog.
|
Oh, trouwens, jullie moeten echt de spellen van the holy grail en the meaning of life spelen. Briljant gemaakt, vooral meaning of life is erg knap in elkaar gezet en bevat veel nieuwe python dingetjes. Voor ouwe fragmenten en geluiden uit de series moet je 'complete waste of time' hebben...een spel dat ik na 6 jaar nog steeds niet heb opgelost.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja ik heb een paar afleveringen van de fastshow en een special, het is niet veel, maar het is iets.... Hoe oud ben je? Het moet natuurlijk wel legaal blijven he
![]() PS: als je weet waaruit m'n sig komt trouw ik meteen met je. Zelfs als je een misvormde freak met 1 oog zou zijn.
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Boutros boutros gali!! |
![]() |
|
Monty Python and the Search for the Holy Grail is echt geweldig...
Listen, strange women lying in ponds distributing swords are no basis for a system or government! Life of Brian is ook geniaal, evenals Blackadder, Fawlty Towers enzo...
||
Citaat:
the bridge of Death, die scene vind ik ook geweldig ![]() Look! There's the Old Man from scene twenty-four! "He is the keeper of the Bridge of Death. He asks each traveller five questions-- " - "Three questions." "Three questions. He who answers the five questions-- " - "Three questions." "Three questions may cross in safety. "
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 02:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- "Sir Lancelot, sir." "Whát is your quest?" - "To seek the holy grail, sir." "Whát ... is your favorite colour?" - "Eh... blue... no, red... AAAAAAAAAAAAAAH!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Life of brian was echt kei goed Holy grail heb ik nog niet gezien denk ik.
![]() In life of brian met die schoen dat ze denken dat ze allemaal hun schoen moeten uitdoen dan enzo is echt kei goed. ![]()
|
ik heb life of brian en holy grail gezien en lag vooral bij de eerste echt dubbel
![]() "just say jehova!" bij mn krant is er nu een spaaractie: jabberwocky, meaning of life, holy grail en life of brian op dvd voor 50€ als ik nu maar geld had ![]()
|
Het gaat trouwens om de 'african and european swallow'
(Ik weet dat want ik heb de scripts thuis liggen. Erg he) En bij een van de laatste scenes van brian vind ik het zo grappig als die baardmans zegt: I'm Brian, and so is my wife! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Moderne saai #1538 Lorelei | 500 | 25-10-2011 18:02 | |
De Kantine |
Don't do saai. Saai is bad mmmkay #186 Verwijderd | 500 | 21-04-2008 23:40 | |
Muziek |
welk liedje heb je in je hoofd (zz) Tom Violence | 136 | 14-03-2005 18:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Verdachte moord op Van Gogh is Mohammed B.' Jabotinsky | 67 | 04-11-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Acteurs die je na hun rol nooit anders zult zien Verwijderd | 97 | 08-08-2003 18:55 | |
Films, TV & Radio |
the bloodsucking killer klowns from outer space McMotion | 8 | 30-07-2003 22:40 |