Advertentie | |
|
![]() |
|
ja haten is een heel groot woord (ik vidn trouwens dat mensen het woord haten echt te snel gebruiken, maar dat even terzijde)
ik snap het wel dat j eje zo voelt...dat hij je als het ware negeert is echt heel kut! ik denk dat je met hem moet gaan praten...gewoon tegen hem zeggen wat je dwars zit...praten is denk ik echt de beste oplossing...of schrijf een brief, dat is net zo iets. Of praat er nog een met je moedre over if die misschien is met je vader kan gaan praten. veel succes en sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Liever de waarheid gezegd, alle irritaties eruit, en een beetje duidelijkheid, dan de halve waarheid, en diep van binnen nog wel irritaties ed. Als je praten heel moeilijk vind, zou ik ook voor de brief gaan.. Praten lijkt me overigens het beste, uiteindelijk komt dat (denk ik) er toch wel van, of je nou een brief schrijft of niet.
|
Hej Steefje!
Je vader haten is onmogelijk denk ik! Net zoals ...; al schrijft je geeft om je vader en daarom baal je ervan dat je ruzie met hem hebt. Ik heb ook een betere omgang met mijn moeder (mn ouders zijn uit elkaar) en ik woon ook samen met mijn broer bij haar. haten is echt een te groot woord ookal weten we niet hoe get er precies aan toe gaat bij je thuis... Ik heb ook vaak genoeg gedacht dat ik mn vader haatte maar meid dat kan niet... Zoals je zelf al schrijft....ik haat hem en dat vind ik heel erg... Das dus de reden dat je hem niet haat...Je bent gewoon woest omdat hij je een beetje negeert en doet alsof hij geen belangstelling heeft (in de plant) Misschien (als t niet zo is moet je dat zeggen) is je vader jaloers omdat je het zo goed met je moeder kan vinden en minder met je vader? Heeft je vader een moeilijke jeugd gehad? Daar kan het ook aan liggen maar dat weet ik niet... Is hij ook zo tegen eventuele broertjes of zusjes? Ik zou, zoals je moeder al zegt. gewoon naar hem toe gaan of om sorry te zeggen of om idd de beurt aan hem te geven.Al zeg je alleen 'alsjeblieft' tegen hem als je zijn drinken voor hem neer zet.Dan moet hij eigenlijk wel 'dank je wel' zeggen........ Succes ermee (verder kan ik je geen raad geven)
|
heb ook dagelyks ruzie met mn pa... momenteel hangt de deur half los.. whoops!
meestal praat mn moeder dan met m dat ie naar me moet luisteren, meer interesse tonen en mij ook mn zegje moet laten doen. misschien kan jouw mama dat ook doen? (niet dat t bij mij help, maar ja hij is zoo koppig. grinnik. ik ook, familie-trekje ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook ongeveer altijd ruzie met mn pa...
maar k accepteer het gewoon. tis klote, maar goed tis zo, ik kan gewoon NIET met die gozer overweg weetje,... ![]() maar ja... ik zou gewoon w88, geen excuses, gewoon afwachten en dan trektie vastwel bij, niet dan? nouja sterkte en je bent absoluut niet de enige...
|
Verwijderd
|
Uhm, kan je moeder hier niet helpen dan? sorry hoor maar zolange tijd elkaar negeren is niet echt normaal en je moeder heeft hier ook mee van doen. Jullie zouden beiden elkaar excuses aan moeten bieden, en als je dat in een brief gaat doen, houdt je dan maar in, als je van jezelf weeet dat je dan tever kan gaan dan doe je er toch iets aan?
|
![]() |
|
![]() |
Het is natuurlijk kinderachtig van hem, dus is het nu tijd om de wijste te zijn en hem je excuses aan te bieden. Zo van, pap, toen die keer dat ik jou oversloeg met drinken halen, dat spijt me. Ik was boos omdatr je niet reageerde op die plant in de keuken, maar dat is geen excuus natuurlijk. Sorry pap.
Waarschijnlijk reageert hij met, is al goed meid, denk eraan dat je voortaan je vader meer respecteert. Ik doe hier hardstikke mijn best voor jullie, en wat krijg ik , stank voor dank, enz enz. Al die tijd sta jij een beetje bedremmeld te wachten tot het over is en af en toe zeg je ja pap, nee pap, spijt me pap. Waarschijnlijk zegt hij dan niks ja pap, voortaan gedraag je je maar. En dan jij weer ja pappa. snik. (onderdrukte snik) En dan kan hij niet meer. Huilende dochters, daar kunnen ze niet tegen. Komt alles toch nog goed. Maar janken zal je, kreng! ![]()
|||
Citaat:
Ik weet niet of hij jaloers is. Maar hij is gewoon heel anders dan mn moeder. Met hem kan je bijvoorbeeld niet eens lekker winkelen. (met welke man wel ![]() ![]() Ik denk niet dat hij jaloers is. En ja, zijn jeugd was ook niet al te leuk. Zijn vader deed ook niks voor hem. En daar heeft mijn moeder hem ook al mee geconfronteerd:"Wil je dat je net zo'n relatie hebt met je dochter als jij hebt met jouw vader?" En ik heb twee broertjes, maar daar doet hij wel normaal tegen. Hij gaat altijd met ze naar voetbal en nou ja... altijd maar dat stomme voetbal. Bedankt in ieder geval. Jouw stukje deed me het meest. Sorry voor de anderen, maar aan die andere stukjes heb ik ook wat!!! Citaat:
Ze kan ook goed met mensen omgaan, daarom praat ik met haar ook heel veel. Bedankt allemaal!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O ja, en mijn vader was gister jarig. (je hoeft me niet te feliciteren) en ik moest dus ook een kado geven. Dat is een goed moment om je excuses te maken zei mams. Nou ik heb het niet gedaan. Ik durf het gewoon niet. Het lijkt wel of ik bang ben voor mn eigen vader.... Nogmaals bedankt!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Je hoeft idd geen sorry te zeggen en het is geen kwestie van de beste willen zijn ofzo ik herken gewoon een beetje das alles....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Klopt jouw horoscoop vandaag ? Alifar | 274 | 14-03-2010 22:43 | |
Lifestyle |
Watskebeurt? :( Verwijderd | 500 | 20-10-2006 13:10 | |
Liefde & Relatie |