Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 08:41
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Hebben jullie restaurant trauma's? De ober die eten over je heen gooit, jij die een glas met drinken over het mooie tapijt gooit?Voedsel dat overdatum is maar jij wel voorgeschoteld krijgt?

Nou ik wel...Ik was afgelopen zondag samen met mijn vriend en zijn ouders uit eten in een restaurant. Een hele degelijke hoor . Ik en mijn vriend bestelden pasta, toen we die geserveerd kregen, was het lauwwarm, niet echt lekker dus.

Nou ja, daarna bestelden we een toetje. Ik koos voor een chocolademousse, lekker zou je denken, niet dus . Ik nam zonder na te denken een hap en het smaakte VERROT. Ik zei dat ik het niet op ging eten en ging even naar het toilet. Mijn vriend en zijn ouders namen ook een hapje en zeiden dat het naar kots smaakte. Nou dat zegt wel genoeg. Bovendien het stonk echt! Maar we hebben er niks van gezegd, dat meisje durfde niet eens meer te vragen of het gesmaakt had omdat we al luidruchtig genoeg hadden verkondigd dat het echt VIES was!

Echt horror gewoon, dat neem ik daar dus nooit meer!
Oud 11-03-2003, 09:34
klikorat
klikorat is offline
restaurants das zoiezo niks voor mij, ik kan me dan toch niet gedragen. Want dan gaan we met ons gezinnetje. En ik en mijn zus samen. Dat gaat gegarandeerd fout.

Zaterdag was dat gingen we naar de chinees. Mijn vader was 50 geworden, en hij vind dat heel lekker. dus hup wij naar de chinees.
Nou ik allemaal van dat eten uitgeprobeerd (denk aan: inktvisringetjes en sushi) Echt te smerig!

Daar moest je zelf je bord weer op een karretje gaan zetten. T was een soort lopend buffet. En dat karretje stond op een heuveltje. Dus ik kom daar aan, bordje op het karretje, blijf ik met mijn lompe voeten achter dat karretje hangen. Rijd dat karretje dat heuveltje af het restaurant in

Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 11-03-2003 @ 10:34:

Daar moest je zelf je bord weer op een karretje gaan zetten. T was een soort lopend buffet. En dat karretje stond op een heuveltje. Dus ik kom daar aan, bordje op het karretje, blijf ik met mijn lompe voeten achter dat karretje hangen. Rijd dat karretje dat heuveltje af het restaurant in

Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
klikorat schreef op 11-03-2003 @ 10:34:
restaurants das zoiezo niks voor mij, ik kan me dan toch niet gedragen. Want dan gaan we met ons gezinnetje. En ik en mijn zus samen. Dat gaat gegarandeerd fout.

Zaterdag was dat gingen we naar de chinees. Mijn vader was 50 geworden, en hij vind dat heel lekker. dus hup wij naar de chinees.
Nou ik allemaal van dat eten uitgeprobeerd (denk aan: inktvisringetjes en sushi) Echt te smerig!

ach... das ook wel een actie voor mij...
Oud 11-03-2003, 12:22
PrimRose
PrimRose is offline
ben ooit bij een chinees in Leiden geweest. Mijn oom gooit een glas bier om wat over mij heen gaat. Probeert ie het glas tegen te houden, heeft ie helaas z'n soeplepel nog in z'n hand, dus had ik ook nog haaievinnesoep in mijn haar.

heerlijk joh, naar de chinees!
Oud 11-03-2003, 15:34
m@rie
m@rie is offline
Ik heb zelf een keer koffiemelk over iemand heen gegooid toen ik serveerster was
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:43
Verwijderd
mijn pa was eerst in een restaurant met kennissen, toen hij naar de wc ging keek hij even de keuken in en zag hij de kok de gahaktballen rollen onder zijn oksels! en zij hadden dan ook gahaktballen besteld. zij gelijk het restaurant uit.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:00
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
kydnav schreef op 11-03-2003 @ 16:43:
mijn pa was eerst in een restaurant met kennissen, toen hij naar de wc ging keek hij even de keuken in en zag hij de kok de gahaktballen rollen onder zijn oksels! en zij hadden dan ook gahaktballen besteld. zij gelijk het restaurant uit.
Waarom komt dit nou niet echt geloofwaardig op mij over... Er zullen vast dingen gebeuren die niet horen, maar dit lijkt me alleen maar lastig voor de kok...

Dat spul het trouwens gehakt. En dus ook gehaktballen
Oud 11-03-2003, 16:21
Vlooienband
Vlooienband is offline
Juh... ik heb gewerkt in een restaurant... het was zo... EW!
De kok... hij ging in de groentenwasbak plassen.
Dat was zo vies. Juch.
Oud 11-03-2003, 16:24
Verwijderd
Ik wil niet weten wat er allemaal in de keuken van een restaurant gebeurd...dan eet ik nooit meer in een restaurant... Mijn restaurant'trauma' was in Frankrijk in een hotel...ik wou alleen patat (ben vegetariër en in het enige vegetarische gerecht zat oa tomaat en dat mag ik niet)...kon niet, ik moest iets van de kaart bestellen... Oftewel: ik kon dus niet eten. Na een hoop gezeik en uitleggen (en probeer dat maar eens in je beste Engels, als de obers alleen maar yes en no spreken en verstaan...) kreeg ik van een 'onder'-ober steikem toch een bord patat. Toch lief van hem.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Scimmia schreef op 11-03-2003 @ 17:21:
De kok... hij ging in de groentenwasbak plassen.
jaja

moet ik dit nou serieus nemen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:27
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 11-03-2003 @ 17:25:
jaja

moet ik dit nou serieus nemen
Jep.
Oud 12-03-2003, 14:43
apekop123
apekop123 is offline
Ik was uit eten met m'n ouders. We zaten lekker te eten enz. dus ik had m'n eten op en kreeg een groot bord met ijs. En nog voor ik m'n 1e hap had genomen merkte ik dat er wat glimmende dingentjes in het ijs zat. Dus ik kijk goed en ineens zie ik dat het kleine stukjes glas zijn. Dus ik de ober erbij gehaald die keek nog is goed en zag het ook. Ik kon uiteindelijk wel een nieuwe krijgen maar ik had geen trek meer (trauma *snik* )
Oud 12-03-2003, 14:49
Slither
Slither is offline
Ik heb er een verschrikkelijk hekel aan als 'n ober een bestelling vergeet... 'ik had nog een ... besteld' 'oh? excuses, 't komt er aan'... (zucht)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:56
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Scimmia schreef op 11-03-2003 @ 17:27:
Jep.
geloof het meteen ben zelf ook kok en maak ook veel van zulke dingen mee maar ik heb nog niet meegemaakt dat we onhygienischien dingen doen met eten wat de mensen krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:20
Verwijderd
Vroeger was ik heel nieuwschierig (nog steeds wel eigenlijk), maar zo waren wij een keer uit eten toen ik 6 was ofzo, en ik wilde weten wat er in een potje op tafel was. Dus ik steek mn vinger erin en neem een flinke lik van de saus...

Bleek het sambal te zijn, heel het restaurant bij elkaar gekrijsd...
beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:59
Smartie
Smartie is offline
Een maand geleden had ik bedrijfsuitje met mijn werk. WE gingen wokken bij de Japanner, klonk goed maar dat bleek het niet te zijn.
De ochtend erna was ik zo ziek en dat heeft ruim een week geduurd, terwijl ik normaal nooit ziek ben
En die gore geur van wokken blijf ik altijd ruiken, gatver
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:05
mandarijn
mandarijn is offline
alleen maar

ik werk in de bediening in een restaurant....
Oud 13-03-2003, 18:04
Balance
Balance is offline
wij waren eens in mallorca waar m'n moeder in d'r beste steenkolenengels een kopje koffie met veel slagroom wilde bestellen. dus zij: 'a cup of coffee with ice cream'. 'Ice cream?' 'Yes, ice cream at the coffee. A lot ice cream. You know what I mean?' 'Well, I think so'.

Kwamen ze dus even later met een kopje koffie aanzetten waar ze twee bolletjes ijs in hadden gegooid

Ik lag helemaal dubbel en vervolgens de ober ook. Die besloot daarop de rest van het personeel te gaan halen, zodat iemand m'n moeders koffie met ijs kon zien en iedereen begon daar massaal te lachen. M'n moeder heeft het nog wel geproeft, maar het smaakte voor geen meter.
Maar goed, we hebben d'r dus wel veel lol om gehad
Oud 13-03-2003, 18:12
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Hmm, ja.

en ik werk ook in de bediening van een hotel/restaurant

Maar gore dingen als pissen in de wasbak en gehaktballen in je oksels draaien komt bij ons echt niet voor.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat soort mensen moeten ontslaan en een aantekening ervan maken zodat hij niet meer aan de bak komt als kok zijnde, gaat ie maar wc-potten maken ofzo.
En als blijkt dat het bedrijf het wist dan mag dat bedrijf ook dicht.
Dit soort praktijken kunnen gewoon niet.
Iedereen die de koksopleiding doet(en hotelschool ook volgens mij) haalt z'n hygiene dus dat kan gewoon echt niet.
Oud 13-03-2003, 18:17
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
rock gek schreef op 12-03-2003 @ 16:56:
geloof het meteen ben zelf ook kok en maak ook veel van zulke dingen mee maar ik heb nog niet meegemaakt dat we onhygienischien dingen doen met eten wat de mensen krijgen
Hm, ik heb nog zo'n smakelijk 'weetje':
Een tafel had vlees gekregen, volgens de bestelling. Dit vonden ze echter he-le-maal niet lekker en heel erg taai, dus stuurden ze het terug. "No prob," zei de kok. Ze kregen ander vlees.
Komt het in de keuken, gooit de serveerster het weg. In de prullenbak met andere etensresten dus.
De kok pakt het er uit, laat het nog eens op de vloer vallen, legt het serieus op het aanrecht en eet er gewoon een stukje van af!
Daarna besluit hij dat het vlees nog heel erg goed is, dus doet 'ie het in een bakje en gaat het de later als "tournedo"(hoe je dat ook schrijft) gebruiken.
Gatverdamme!
Oud 13-03-2003, 18:25
the tourist
the tourist is offline
Hm, eigenlijk niet. Ik kom bijna nooit in restaurants, en als ik er kom dan gebeurt er ook nooit wat.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 21:13
Verwijderd
Kehb eigenlijk twee dingen die ik echt als vies kan beschouwen wat ik heb meegemaakt.

Mn ouders, mn broertje en ik waren op vakantie op Malta. Daar zijn we in een restaurantje gaan eten. M'n moeder en ik wilden inktvisringetjes uit de frituur hebben. Dus mn vader zou in zijn goede engels dit voor ons bestellen. Alles goed en aardig tot ze met twee borden naar buiten kwamen lopen... Daar lag op ieder bord een hele (gekookte) intvis met de zuignappen nog aan de tentakels... Dit was wel zo smerig. Maar jah je hebt het toch al op je bord liggen dus proef je het ook maar. T smaakte ronduit smerig, de smaak die ik in herinnering heb is zeeppoeder... Uiteindelijk hebben we het maar aan de katten die er rondliepen gevoerd. (we zaten buiten, en ieder die wel eens op Malta en het bijbehorende eiland Gozo is geweest kent die vissersplaatsjes wel en de grote hoeveelheden katten die er rondlopen) Wat we achteraf hoorden is datene wat we besteld hadden de plaatstelijke specialiteit was... Geen aanrader dus

Het tweede was minder schokkend, maar een stukje plastic in de salade waarvan ik de helft heb doorgeslikt en de andere helft gelukkig niet. Het bleek een stukje van de sla snijmachine te zijn... Echt veel trek had ik daarna niet meer...

liefs, hanne
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 09:48
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 14-03-2003 @ 22:13:
Kehb eigenlijk twee dingen die ik echt als vies kan beschouwen wat ik heb meegemaakt.

Mn ouders, mn broertje en ik waren op vakantie op Malta. Daar zijn we in een restaurantje gaan eten. M'n moeder en ik wilden inktvisringetjes uit de frituur hebben. Dus mn vader zou in zijn goede engels dit voor ons bestellen. Alles goed en aardig tot ze met twee borden naar buiten kwamen lopen... Daar lag op ieder bord een hele (gekookte) intvis met de zuignappen nog aan de tentakels... Dit was wel zo smerig. Maar jah je hebt het toch al op je bord liggen dus proef je het ook maar. T smaakte ronduit smerig, de smaak die ik in herinnering heb is zeeppoeder... Uiteindelijk hebben we het maar aan de katten die er rondliepen gevoerd. (we zaten buiten, en ieder die wel eens op Malta en het bijbehorende eiland Gozo is geweest kent die vissersplaatsjes wel en de grote hoeveelheden katten die er rondlopen) Wat we achteraf hoorden is datene wat we besteld hadden de plaatstelijke specialiteit was... Geen aanrader dus

Het tweede was minder schokkend, maar een stukje plastic in de salade waarvan ik de helft heb doorgeslikt en de andere helft gelukkig niet. Het bleek een stukje van de sla snijmachine te zijn... Echt veel trek had ik daarna niet meer...

liefs, hanne
Ben ook op Malta geweest. Je ziet inderdaad redelijk veel katten rondlopen. Verder was mijn voedsel daar altijd zeer maar dan ook zeer goed.

Heb tot nu toe niet echt trauma's van een restaurant
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:43
Diovai
Diovai is offline
Mijn moeder is een tijdje kok geweest. Maar het is wel bekend dat er heel veel vieze dingen met eten gedaan worden. Nooit zeuren in een restaurant of te vaak dingen terugsturen: de kans is groot dat er dan op gespuugd wordt of zelfs op geplast wordt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 11:44
Ieke
Ieke is offline
Je kan ikn de VS beter geen mexicaans eten. Het smaakt heel anders dan hier, en ik vond het op z'n zachts gezegt geen succes.
Het was echt vreselijk vies.
Oud 15-03-2003, 11:58
Diovai
Diovai is offline
Verder heb ik altijd prettig gegeten. Een keer zat er een haar in, maar ja, dat kan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 12:43:
Mijn moeder is een tijdje kok geweest. Maar het is wel bekend dat er heel veel vieze dingen met eten gedaan worden. Nooit zeuren in een restaurant of te vaak dingen terugsturen: de kans is groot dat er dan op gespuugd wordt of zelfs op geplast wordt!
Dat is echt belachelijk, je betaald voor een goed eten dus moet je dat ook krijgen...

Zelf heb ik wel eens bij eens toen ik shaslick bestelde bij een restaurantje lunchroom shaslick gekregen die aan de onderkant nog half rauw was. Omdat ik daar wel vaker kom was alles wat we die avond gegeten en gedronken hebben gratis (voor ons alle 3)

Verder wel eens dingen dat je chateaux briand (of hoe je het ook schrijft) besteld in griekenland en dat je gewoon taai soepvlees krijgt oid (terwijl het eigenlijk supermals moet zijn) maar toen kreeg ik gewoon een nieuwe portie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:57
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Alex schreef op 15-03-2003 @ 18:55:
Dat is echt belachelijk, je betaald voor een goed eten dus moet je dat ook krijgen...
Natuurlijk is dat belachelijk, maar die koks werken daar vaak al vele jaren aan dezelfde gerechten en pikken het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:50
Toet0r
Toet0r is offline
nou niet echt een trauma en het was ook niet echt in een restaurant..maar toch ff een verhaaltje..

En paar jaar geleden ging ik bij een vriendin slapen. omdat haar ouders die avodn bezoek zouden krijgen mochten wij samen met haar zus in de stad een frietje gaan eten in een soort snackbar achtig iets..Wij gezellig aan een tafeltje, met een frietje en een frikandelletje speciaal. Ik ging ff een servetje pakken dus ik sta op en stoot zo met mn elleboog mijn frikandel speciaal van de tafelaf..de hele vloer onder de uitjes, curry en mayo...dat servetje heb ik maar meteen gehaald, maar ik heb er wel meteen een hele stapel mee genomen want de vloer was echt heel ranzig...gelukkig vonden ze het daar niet erg ofzo...maar de rest van die avond kwamen we niet meer bij. En nu een paar jaar later, als we weer eens goeie ouwe herinneringen aan t ophalen zijn, komt dat voorval bij Fonsie (zo heette die zaak) nog regelmatg voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:25
Keneas
Keneas is offline
Ik werk zelf in een Restaurant. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zoiets ernstigs gebeurd! De kok is altijd netjes.... Hij wil ook altijd dat de hele keuken schoon is... zodra hij ff nix te doen heeft dan maakt hij even weer wat schoon. Ook dingen zoals pissen in ut eten komt niet voor... Wij zouden dat zow merken en dan kan hij naar zijn baan fluiten!

als klanten iets niet lekket vinden, gaat ut de prullenbak in. Het wordt er niet uitgevist en wordt gewoon weggegooid! K snap niet dat dit soort dingen in sommige restaurants gebeurd!
Oud 23-03-2003, 08:27
BCR
BCR is offline
T ergste dat ik me nu even kan herrineren, is dat ik een glas Jus D'orange over mn broers biefstuk gooide. Hij was n beetje heel erg kwaad.

Maar das nie zo erg as ik de rest van de verhalen hoor
Oud 23-03-2003, 11:38
soske
soske is offline
Niet echt dat ik dingen niet lust, maar in een restaurant moesten we echt ver-schrik-ke-lijk lang wachten op de volgende gang. Mijn broertje was voor het toetje zelfs in slaap gevallen
Oud 23-03-2003, 19:12
Verwijderd
Met Pauline in Wassenaar...
wat er daar gebeurde mag ze zelf vertellen als ze dat kwijt wil

met gezin...
spinazie onder een 'schoon' bord...iew!

nog wel wat dingetjes denk ik, maar die ben ik hopelijk vergeten LD
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:41
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Een paar jaar geleden ging ik op schoolexcursie naar Barcelona. We aten elke avond in het zelfde restaurantje bij dezelfde ober. Omdat het vlees van de 1e dag er zo ranzig uitzag heeft bijna driekwart van de scholieren besloten maar 'vegetarisch' te zijn: vervolgens kregen de lui die nog wel vlees aten elke avond lekker frietjes en vlees, en de rest IEDERE avond een omelet (omelet met sperziebonen, omelet met tomaat, omelet met...etc.) Heel zielig voor dat mannetje: telkens kreeg hij zo'n beetje driekwart van het eten weer terug omdat we het niet aten.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een keer in Frankrijk iets besteld waarvan ik dacht dat het een vlees in bladerdeeg was, bleken het varkenshersens te wezen (ik had er wel van gegeten, maar kwam er pas achter wat het was toen ik thuis kwam). Bestel in Frankrijk dus nooit crepinette de porc (ofzoiets), ik ben niet zo goed in Frans dus ik ga voor ik naar Frankrijk ga eerst een zakwoordenboekje kopen met de vertaling van gerechten erbij!
Oud 25-03-2003, 16:06
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb een tijdje geserveerd, en inderdaad, we deden wel eens een dolletje. Hele vervelende mensen kregen nog weleens een spuugje in hun drinken. Als er vlees over de vloer ging, was het een kwestie van afspoelen en weer even opbakken.

Dat laatste heb ik hier thuis ook wel eens gedaan hoor. Er is ook wel eens een kat vandoor gegaan met een pond rosbief. Moet ik dat dan weggooien met hongerige gasten in aantocht?

Wij zeggen maar zo: What the eye don't see, mr Fawlty, the chef gets away with.
Oud 25-03-2003, 16:18
Verwijderd
'k Ben wel eens met een grote groep in een pizzeria geweest, en ze wilden ons per se allemaal tegelijk onze pizza geven. Hoefde van ons niet, wij riepen al 'nee joh, doe maar gewoon zodra het klaar is', maar nee, alle twaalf mensen moesten tegelijk te pizza krijgen. En dat in een restaurantje dat maar 2 pizza's tegelijk kan bakken én de andere klanten tussendoor ook wil helpen... tegen de tijd dat we de pizza's kregen, was de eerste dus al weer twee uur oud en steenkoud...

Op werkweek met school in Rome trouwens ook zoiets... we zaten op een camping, en de eerste dag aten we ook op die camping. Je kon kiezen tussen kip en pizza. Bij de pizza kreeg je cola, want die hoorde daar bij, maar bij de kip hoorde geen cola dus daar kreeg je niets te drinken bij. Glaasje water vragen kon natúúrlijk, maar dat rekenden ze dan dus wel de prijs van een frisdrank voor. De kip was half rauw, de patat die bij de kip zat was geen patat maar gekookte reepjes aardappel (en dat is ook best lekker, maar wel even schrikken als je de eerste hap neemt), en de pizza's waren grotendeels aangebrand, zwartgeblakerd aan beide kanten. Ieuw. Gelukkig hebben we de rest van de week in de stad gegeten.

Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:07
Hanzel
Hanzel is offline
Ik heb zo'n leuke vriendin die een kluns des levens is;

zaten we in eindhoven op een terrasje, haden we tomaten soep besteld..
Mevrouw wilde perse peper in haar soep en en dat werd dan ook netjes gevraagd, is ze peper in haar soep aan het doen valt het dekseltje eraf...

Zaten we even verderop in de V&D ook in eindhoven (na een tijdje).
Daar hebben ze zo'n lopend buffet. hadden we van die overheerlijk v&d broodjes gehaald en taart en zo. Mevrouw loopt naar haar stoel en laat die taart tussen a die mensen flikkeren.
Hebben we eerst alles netjes op gegeten en daarna pas opgeruimd. Wat sociaal he...
Oud 26-03-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2003 @ 17:18:

Op werkweek met school in Rome trouwens ook zoiets... we zaten op een camping, en de eerste dag aten we ook op die camping. Je kon kiezen tussen kip en pizza. Bij de pizza kreeg je cola, want die hoorde daar bij, maar bij de kip hoorde geen cola dus daar kreeg je niets te drinken bij. Glaasje water vragen kon natúúrlijk, maar dat rekenden ze dan dus wel de prijs van een frisdrank voor. De kip was half rauw, de patat die bij de kip zat was geen patat maar gekookte reepjes aardappel (en dat is ook best lekker, maar wel even schrikken als je de eerste hap neemt), en de pizza's waren grotendeels aangebrand, zwartgeblakerd aan beide kanten. Ieuw. Gelukkig hebben we de rest van de week in de stad gegeten.
Dat herinner ik me nog jah... Man, wat was ik blij toen we gewoon te eten kregen in de stad

Hmm, een van mijn trauma's was in Schotland, we aten patat met sla ofzo, ik was toen nog wat jonger dus een kindermenu. Maar op de patat zat helemaal geen zout, dus pakte ik het zout van tafel, het zat in zo'n busje. Ik wil het er voorzichtig over strooien, maar ineens vliegt de dop eraf en vliegt het zout helemaal over al mijn eten... Kon het niet meer op eten

Ook een keertje in een hotel hadden mijn ouders en ik zin in wat lekkers, we aten een stuk roomboterkoek, echt een groot stuk. Nog voor we het restaurantje uit konden lopen, kotste ik alles uit over de grond ('k was toen 10 denk ik).

En tja, verder hou ik niet echt van 'uit-eten-gaan' helemaal niet zelfs, ben doodsbang voor restaurants en durf gewoon niet te eten in het openbaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:49
freakieflower
freakieflower is offline
grootste trauma= Naar de mac, omdat je met allemaal WEL vlees eters bent (nix mis mee, als ik het maar niet hoef te eten) en dan een groente burger bestellen.

ik kreeg dus een burger in een groene verpakking en een groente burger broodje enzo...maar er zat een mackroket op!!! ARGHH EIKELS!!!
Reageren

Regels voor berichten