Advertentie | |
|
![]() |
|
KoRn gaat per album dat ze maken achteruit, en het begint me allemaal een beetje eentonig te worden...hoewel het concert dat ze gaven in de Ahoy' laatst best leuk was.
Ik weet niet wat het is, maar het eerste album vind ik echt heel goed terwijl ik normaal alleen naar Black?Death metal luister |
![]() |
||
Citaat:
Je bent je er bewust van dat dit een forum is? Op een forum wordt gediscussieerd. Daar doen ook knullen zoals jou mee, en die geven normaal reacties erover. Dan vraag ik aan jou Heb jij niets beters te doen dan een nutteloze achterlijke reactie te geven?
|
Zooooooow wat zijn jullie ongelooflijk zielig zeg!!
Hij werkt godse hard voor zijn geld, dus wat nou hypocriet? En dat hij een paar maanden geleden zei dat hij downloaden niet erg vindt; nou en? Mag een mens soms niet van mening veranderen? En wie zijn jullie om zomaar opeens als belachelijk argument zijn verleden erbij te gaan halen. Zelf nog nooit iets meegemaakt blijkbaar. Jullie zijn allemaal jaloers op iemand die wèl wat van zijn leven maakt en met succes. KoRn gaat niet achteruit; ze worden origineler. En de nr's zijn allesbehalve ongeïnspireerd. Er kunnen nou eenmaal dingen in je leven gebeuren waar je niet zo snel overheen komt, en zijn manier om dat te uiten is door goeie nr's te schrijven waar heel veel mensen wat aan hebben. Jullie blijkbaar niet, want jullie geven een mening die niet alleen nergens op gebaseerd is omdat jullie er niks van af weten, maar jullie gaan ook nog eens dingen erbij halen die gewoon compleet nergens op slaan. Wordt toch eens volwassen en ga je mening geven op een normale manier en heb een beetje respect voor een ander en zijn gevoelens. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het heeft daarna trouwens nog bijna een jaar geduurt tot al m'n korn posters van m'n muren waren verdwenen ![]() |
![]() |
|
![]() |
lachen is een teken van zwakheid.
Kun je er zonder lachen of schelden niet tegenop? Nee want je bent te dom om normaal en volwassen te reageren. en ze hadden geen 3 jaar nodig om een 'zuigcd' uit te brengen. Ze hebben 3 jaar hard gewerkt om een prachtige cd uit te brengen en dat jij daar nou net anders over denkt wil nog niet zeggen dat het meteen een 'zuigcd' is. Waarom kan niemand op dit forum normaal discussiëren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ben je nu achterlijk aan het lullen. Heb je jezelf wel eens teruggelezen? ''omdat wij gelijk hebben'. Wie zegt dat? Er is geen kwestie van gelijk. Jonathan davis zei iets, en later zegt ie dat het opeens wel uitmaakt. Dat is hypocriet, daar hoef je geen pino voor te zijn om dat te snappen. We baseren onze mening op niets? leg dat eens uit met jouw ubersterke argumenten? Ik baseer mijn mening op het stukje wat meneer davis heeft gezegd. En dat ze origineel worden? laat me niet lachen. ow, dit deed me wel doen lachen: Meneer davis, vlak voordat untouchables uitkwam: "But I have no problem with the Internet. Our whole purpose is to get our music out to people and let them hear it, and if that is the way it is going [out there] then I have no problem with it. You can't fight technology, so you might as well join it." dat deed me haha-en. Een mens kan van zijn mening veranderen, maar als dan opeens geld en cd verkoop erachter blijkt te zitten doet dat een beetje ongeloofwaardig aan. Nietwaar? Misschien gaan ze nu wel dood.
||
Citaat:
3 jaar hard gewerkt om een poeproduct uit te brengen die niets toevoegt. 1.3 miljoen verkopen.. is toch aardig en toch wil meneer meer geld. En alsjeblieft, vreet stront en hou je verder bezig met je limp bizkit collectie knul.
|
*beledigingen beledigingen*
en lachen is inderdaad een teken van zwakheid; op het moment dat je andermans mening gaat uitlachen; dat is zwak. en of Jonathan zijn mening nou voor of na de verkoop van Untouchables heeft veranderd maakt niks uit. Als dat zijn mening is, is het normaal om daar respect voor te hebben. Het interesseert me niet eens dat jullie het daar niet mee eens zijn. Waar ik op reageer zijn de lage opmerkingen die er in deze discussie gemaakt zijn. Het ging hier om een uitspraak die Jonathan deed i.v.m. de verkoop van Untouchables en dan zijn er hier een paar mensen die gaan beginnen over zijn verleden en gaan lopen schelden. Dat slaat nergens op, want daar gaat het helemaal niet om. |
![]() |
|
Verwijderd
|
lachen is geen teken van zwakheid, het is een emotie. uitlachen is een ander verhaal.. dat moet je niet door elkaar halen, en je hoeft al helemaal niet interessant te lopen doen met je lachen is n teken van zwakte.
nerd. en hoe kan je het met meneer davis eens zijn? meneer is niet blij met de verkoop van zijn laatste plaatje, dus geeft hij de schuld maar aan het downloaden, wat dus opeens slecht is. j.d. maakt dus muziek voor het geld, dat is gewoon kut. |
![]() |
||
Citaat:
so true. En miesj, zoek het woord geloofwaardigheid en consequent zijn eens op. Of eet stront. Doe een van de 2.
|
'Meneer Davis' maakt muziek om zijn emoties te uiten en daar verdiend hij geld mee.
Zò zit het in elkaar. En ik verwar niks, want het leek me méér dan duidelijk dat het lachen waar het hier om ging uitlachen was. Neem me niet kwalijk als sommige mensen te dom zijn om dat meteen door te hebben. 'nerd' ? Uit welk tijdperk kom jij? |
![]() |
||
Citaat:
Untouchables is een goed album, maar zal waarschijnlijk niet zo goed verkocht hebben omdat het voor de oude fans een teleurstelling was en de potentiele nieuwe fans te veel naar Linkin Park luisterden o.i.d. En dat gezeik over te weinig verkopen vanwege downloaden? Korn heeft zelf gezegd dat die gelekte versie niet de definitieve was, dus meneer Davis moet niet zo zeuren.
|
|