Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 14:32
86dagreed
86dagreed is offline
"KORN frontman Jonathan Davis believes significant sales of the band's last album, "Untouchables", were lost to piracy, and he vows to do something about it. "We got so fucked on our last one — it leaked four months early," he says. "[Next] time there will be no CD going out before release. We're not going to give it to the label until a week before it comes out." ["Untouchables", which has sold "only" 1.3 million units, according to SoundScan, is the worst-selling effort by the group, and its numbers are far below half of KORN's two previous full-length studio releases, 1999's "Issues" and 1998's "Follow the Leader".]"

Een paar jaar geleden vroeg iemand nog of hij het erg vond als mensen zijn muziek downloadde. " als ze het maar horen, maakt niet uit op welke manier' zei hij.

Lachwekkend om te zien hoe iemand de piraterij van internet gebruikt als excuus voor het feit dat het album totaal zuigt en niemand het wil kopen.

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 17:12.
Advertentie
Oud 17-03-2003, 14:34
Verwijderd
Haha, zo ken ik er ook nog een. Wat een domme nerd zeg, alsof hij nog niet genoeg verdient.
Carn
Carn is offline
Ik vind untouchables een van de betere rock/metal cds van 2002.

Maar goed, jij moet altijd tegen elke band schoppen die gewoon grof geld verdiend
Verwijderd
Christ...
net of hij nog niet rijk genoeg is!
Oud 17-03-2003, 14:36
Verwijderd
hij moet gewoon weer een keer hard in z'n kont geneukt worden...
Oud 17-03-2003, 14:40
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-03-2003 @ 15:36:

heeft ie weer genoeg teksten voor komende 10 jaar idd
Oud 17-03-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 17-03-2003 @ 15:36:
hij is gewoon een homo
hij is gewoon een homo

waarom zuig je zijn piemel niet en vind je het nog leuk ook!?!!?!?!
Oud 17-03-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 17-03-2003 @ 15:40:
heeft ie weer genoeg teksten voor komende 10 jaar idd
daddy #2
daddy #3
daddy #4
Oud 17-03-2003, 14:44
86dagreed
86dagreed is offline
En dit jaar gaan ze weer een album uitbrengen. Geen wonder dat niemand die troep nog koopt. ALs je elke song op een album zet en niet let op de kwaliteit tja..
Oud 17-03-2003, 14:46
mixtape
mixtape is offline
Ach, kan mij het schelen. Ik vind het goede muziek en Jon blijft

Zou jij het leuk vinden als je album al maanden eerder dan de release datum te downloaden is?
Oud 17-03-2003, 14:48
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Silveria schreef op 17-03-2003 @ 15:46:
Ach, kan mij het schelen. Ik vind het goede muziek en Jon blijft

Zou jij het leuk vinden als je album al maanden eerder dan de release datum te downloaden is?
Zoals Jonathan Davis het zei
'het kan me geen fuck schelen hoe ze eraan komen'.

in zijn pre-gay periode
Oud 17-03-2003, 14:52
Carn
Carn is offline
Je bent gewoon jaloers jongen
Oud 17-03-2003, 14:56
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 17-03-2003 @ 15:32:
verhaaltje over KoRn.
Lekker boeien, waar zou je je druk over maken, je hebt toch wel wat beters te doen?
Oud 17-03-2003, 14:58
Carn
Carn is offline
OH NEE!!

HIJ WIL NOG MEER GELD!!@!LKQW!!!!

WAT EEN HOMO!!!

DIT KAN ECHT NIET!! HOE UN-TRUE MOET DIE MAN WEL NIET ZIJN?!?!?!?!
Oud 17-03-2003, 14:58
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
gay gay gay... nja, okee.

Untouchables vond ik ook niet echt super meer, maar ook weer niet bar slecht.

En Jon moet idd nie teveel zeggen, want hij heeft sowieso een handje naar contradicties.
Oud 17-03-2003, 15:11
Tsasil
Tsasil is offline
Nu heeft ie ten minste weer wat om over te huilen als ze nog meer ongeinspireerde zooi uit gaan brengen.
Oud 17-03-2003, 15:23
Verwijderd
ach, ik zeg maar zo, liever een gegeven paard in de lucht dan tien in de hand....en zo is het maar net, maar nee, jonathan davis ziet het weer heel anders hoor...
Oud 17-03-2003, 15:39
misantrophia
misantrophia is offline
Ik mag KoRn best wel, maar dit is idd wel erg hypocriet!
Oud 17-03-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
misantrophia schreef op 17-03-2003 @ 16:39:
Ik mag KoRn best wel, maar dit is idd wel erg hypocriet!
vind je korn dan niet van die klote pop?
Oud 17-03-2003, 15:47
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-03-2003 @ 16:44:
vind je korn dan niet van die klote pop?
nee man! de ouwe koRn is best true!
Oud 17-03-2003, 15:51
misantrophia
misantrophia is offline
KoRn gaat per album dat ze maken achteruit, en het begint me allemaal een beetje eentonig te worden...hoewel het concert dat ze gaven in de Ahoy' laatst best leuk was.
Ik weet niet wat het is, maar het eerste album vind ik echt heel goed terwijl ik normaal alleen naar Black?Death metal luister
Oud 17-03-2003, 16:03
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 17-03-2003 @ 15:56:
Lekker boeien, waar zou je je druk over maken, je hebt toch wel wat beters te doen?
Schaap.

Je bent je er bewust van dat dit een forum is?
Op een forum wordt gediscussieerd.

Daar doen ook knullen zoals jou mee, en die geven normaal reacties erover.

Dan vraag ik aan jou

Heb jij niets beters te doen dan een nutteloze achterlijke reactie te geven?
Oud 17-03-2003, 16:03
Miesj
Miesj is offline
Zooooooow wat zijn jullie ongelooflijk zielig zeg!!
Hij werkt godse hard voor zijn geld, dus wat nou hypocriet?
En dat hij een paar maanden geleden zei dat hij downloaden niet erg vindt; nou en?
Mag een mens soms niet van mening veranderen?
En wie zijn jullie om zomaar opeens als belachelijk argument zijn verleden erbij te gaan halen.
Zelf nog nooit iets meegemaakt blijkbaar.
Jullie zijn allemaal jaloers op iemand die wèl wat van zijn leven maakt en met succes.
KoRn gaat niet achteruit; ze worden origineler.
En de nr's zijn allesbehalve ongeïnspireerd.
Er kunnen nou eenmaal dingen in je leven gebeuren waar je niet zo snel overheen komt, en zijn manier om dat te uiten is door goeie nr's te schrijven waar heel veel mensen wat aan hebben.
Jullie blijkbaar niet, want jullie geven een mening die niet alleen nergens op gebaseerd is omdat jullie er niks van af weten, maar jullie gaan ook nog eens dingen erbij halen die gewoon compleet nergens op slaan.
Wordt toch eens volwassen en ga je mening geven op een normale manier en heb een beetje respect voor een ander en zijn gevoelens.
Oud 17-03-2003, 16:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik kan me er niet druk om maken.
Oud 17-03-2003, 16:06
funest
funest is offline
sneu dat je in de titel z'n naam fout schrijft...
Advertentie
Oud 17-03-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 17:03:
En dat hij een paar maanden geleden zei dat hij downloaden niet erg vindt; nou en?
En wie zijn jullie om zomaar opeens als belachelijk argument zijn verleden erbij te gaan halen.
Jullie zijn allemaal jaloers op iemand die wèl wat van zijn leven maakt en met succes.
Er kunnen nou eenmaal dingen in je leven gebeuren waar je niet zo snel overheen komt, en zijn manier om dat te uiten is door goeie nr's te schrijven waar heel veel mensen wat aan hebben.
Jullie blijkbaar niet, want jullie geven een mening die niet alleen nergens op gebaseerd is omdat jullie er niks van af weten, maar jullie gaan ook nog eens dingen erbij halen die gewoon compleet nergens op slaan.
Wordt toch eens volwassen en ga je mening geven op een normale manier en heb een beetje respect voor een ander en zijn gevoelens.
Citaat:
eXo schreef:
haha
Oud 17-03-2003, 16:34
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 17:03:
STFU.
Oud 17-03-2003, 16:35
Roy_B
Roy_B is offline
ja wat godverdomme ! je ben zelf een homocriete fuck en je schrijft ze naam veel anders en deze site is goedkoop en dan zet je er zowiets stoers op alsof niemand het dan leest omdat je bang bent daarom en hoezo von je het eerst dan nog wel cool en opEEEENS niet domme meer ? en ze worden elk album telkens beter joh viezert je houd zeker zelf wel van dat je in je fuckkin aars geneukt word en wat maaktet nouw weer uit wat jon denkt , hij is teminste goed ! kutsite
Oud 17-03-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Roy_B schreef op 17-03-2003 @ 17:35:
ja wat godverdomme ! je ben zelf een homocriete fuck en je schrijft ze naam veel anders en deze site is goedkoop en dan zet je er zowiets stoers op alsof niemand het dan leest omdat je bang bent daarom en hoezo von je het eerst dan nog wel cool en opEEEENS niet domme meer ? en ze worden elk album telkens beter joh viezert je houd zeker zelf wel van dat je in je fuckkin aars geneukt word en wat maaktet nouw weer uit wat jon denkt , hij is teminste goed ! kutsite
Citaat:
eXo schreef:
haha
Oud 17-03-2003, 16:43
Verwijderd
Haha, toen er voor het eerst een releasedatum voor die nieuwe plaat bekend werd vond ik ze nog wel leuk, maar kennelijk hadden ze echt 3 jaar nodig om zo'n zuigcd uit te brengen.

Dan moeten ze toch neit zeuren dat mensen hem niet kopen?
Oud 17-03-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
wouszer schreef op 17-03-2003 @ 17:43:
Haha, toen er voor het eerst een releasedatum voor die nieuwe plaat bekend werd vond ik ze nog wel leuk, maar kennelijk hadden ze echt 3 jaar nodig om zo'n zuigcd uit te brengen.

Dan moeten ze toch neit zeuren dat mensen hem niet kopen?
insgelijk

het heeft daarna trouwens nog bijna een jaar geduurt tot al m'n korn posters van m'n muren waren verdwenen
Oud 17-03-2003, 16:46
Roy_B
Roy_B is offline
lachen is een teken van zwakheid.
Kun je er zonder lachen of schelden niet tegenop?
Nee want je bent te dom om normaal en volwassen te reageren.
en ze hadden geen 3 jaar nodig om een 'zuigcd' uit te brengen.
Ze hebben 3 jaar hard gewerkt om een prachtige cd uit te brengen en dat jij daar nou net anders over denkt wil nog niet zeggen dat het meteen een 'zuigcd' is.

Waarom kan niemand op dit forum normaal discussiëren?
Oud 17-03-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Roy_B schreef op 17-03-2003 @ 17:46:
je bent zelf een teken van zwakheid
Oud 17-03-2003, 16:54
Miesj
Miesj is offline
zijn we opeens uitgeluld met z'n allen?
word ik opeens uitgelachen om mijn mening en Roy moet opeens weggaan?
waarom?
omdat wij gelijk hebben en er iets van afweten?
of kunnen jullie er gewoon niet tegen dat wij niet zo zielig zijn als jullie allemaal.
Oud 17-03-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 17:54:
zijn we opeens uitgeluld met z'n allen?
word ik opeens uitgelachen om mijn mening en Roy moet opeens weggaan?
waarom?
omdat wij gelijk hebben en er iets van afweten?
of kunnen jullie er gewoon niet tegen dat wij niet zo zielig zijn als jullie allemaal.
2 jaar geleden zou ik je mening delen, maar toen was ik nog onwetend enzo
Oud 17-03-2003, 16:59
Miesj
Miesj is offline
en nu ben je net zo zielig als al die anderen die niet normaal kunnen discussiëren met een normale mening en goeie argumenten?
Nu ben je ook zo'n persoon die zich alleen sterk kan maken met schelden en groffe opmerkingen?
Oud 17-03-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 17:59:
en nu ben je net zo zielig als al die anderen die niet normaal kunnen discussiëren met een normale mening en goeie argumenten?
Nu ben je ook zo'n persoon die zich alleen sterk kan maken met schelden en groffe opmerkingen?
nee dat verhaal van jou net stond vol met goede argumenten
Oud 17-03-2003, 17:02
Miesj
Miesj is offline
Er stonden in elk geval geen loze argumenten, gemene, lage of groffe opmerkingen in.
Dat getuigt in elk geval van kracht waar tot nu toe niemand tegenop kan
Oud 17-03-2003, 17:08
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 18:02:
Er stonden in elk geval geen loze argumenten, gemene, lage of groffe opmerkingen in.
Dat getuigt in elk geval van kracht waar tot nu toe niemand tegenop kan
van meneer davis stonden ook geen loze argumenten in. Slechts een waarheid, die wel loos is.

Wat ben je nu achterlijk aan het lullen. Heb je jezelf wel eens teruggelezen?

''omdat wij gelijk hebben'. Wie zegt dat? Er is geen kwestie van gelijk. Jonathan davis zei iets, en later zegt ie dat het opeens wel uitmaakt. Dat is hypocriet, daar hoef je geen pino voor te zijn om dat te snappen.

We baseren onze mening op niets? leg dat eens uit met jouw ubersterke argumenten? Ik baseer mijn mening op het stukje wat meneer davis heeft gezegd.

En dat ze origineel worden? laat me niet lachen.

ow, dit deed me wel doen lachen:

Meneer davis, vlak voordat untouchables uitkwam:

"But I have no problem with the Internet. Our whole purpose is to get our music out to people and let them hear it, and if that is the way it is going [out there] then I have no problem with it. You can't fight technology, so you might as well join it."

dat deed me haha-en.

Een mens kan van zijn mening veranderen, maar als dan opeens geld en cd verkoop erachter blijkt te zitten doet dat een beetje ongeloofwaardig aan. Nietwaar?

Misschien gaan ze nu wel dood.
Oud 17-03-2003, 17:09
Verwijderd
nou hoef ik niks meer te typen, maar dat doe ik toch, ik heb geen leven
Oud 17-03-2003, 17:10
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Roy_B schreef op 17-03-2003 @ 17:46:
Kun je er zonder lachen of schelden niet tegenop?
Nee want je bent te dom om normaal en volwassen te reageren.
en ze hadden geen 3 jaar nodig om een 'zuigcd' uit te brengen.
Ze hebben 3 jaar hard gewerkt om een prachtige cd uit te brengen en dat jij daar nou net anders over denkt wil nog niet zeggen dat het meteen een 'zuigcd' is.

Waarom kan niemand op dit forum normaal discussiëren?
Lachen is een teken van zwakheid? Wat zul jij het gezellig hebben op je verjaardagsfeestjes zeg.

3 jaar hard gewerkt om een poeproduct uit te brengen die niets toevoegt. 1.3 miljoen verkopen.. is toch aardig en toch wil meneer meer geld.

En alsjeblieft, vreet stront en hou je verder bezig met je limp bizkit collectie knul.
Oud 17-03-2003, 17:11
Verwijderd
Als je j.d. gaat verdedigen ben je echt niet trui, en als je dat niet bent, wat doe je hier dan?

Oud 17-03-2003, 17:16
Miesj
Miesj is offline
*beledigingen beledigingen*
en lachen is inderdaad een teken van zwakheid; op het moment dat je andermans mening gaat uitlachen; dat is zwak.
en of Jonathan zijn mening nou voor of na de verkoop van Untouchables heeft veranderd maakt niks uit.
Als dat zijn mening is, is het normaal om daar respect voor te hebben.
Het interesseert me niet eens dat jullie het daar niet mee eens zijn.
Waar ik op reageer zijn de lage opmerkingen die er in deze discussie gemaakt zijn.
Het ging hier om een uitspraak die Jonathan deed i.v.m. de verkoop van Untouchables en dan zijn er hier een paar mensen die gaan beginnen over zijn verleden en gaan lopen schelden.
Dat slaat nergens op, want daar gaat het helemaal niet om.
Oud 17-03-2003, 17:22
Verwijderd
lachen is geen teken van zwakheid, het is een emotie. uitlachen is een ander verhaal.. dat moet je niet door elkaar halen, en je hoeft al helemaal niet interessant te lopen doen met je lachen is n teken van zwakte.

nerd.

en hoe kan je het met meneer davis eens zijn? meneer is niet blij met de verkoop van zijn laatste plaatje, dus geeft hij de schuld maar aan het downloaden, wat dus opeens slecht is. j.d. maakt dus muziek voor het geld, dat is gewoon kut.
Oud 17-03-2003, 17:24
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 17-03-2003 @ 18:22:
lachen is geen teken van zwakheid, het is een emotie. uitlachen is een ander verhaal.. dat moet je niet door elkaar halen, en je hoeft al helemaal niet interessant te lopen doen met je lachen is n teken van zwakte.

nerd.

en hoe kan je het met meneer davis eens zijn? meneer is niet blij met de verkoop van zijn laatste plaatje, dus geeft hij de schuld maar aan het downloaden, wat dus opeens slecht is. j.d. maakt dus muziek voor het geld, dat is gewoon kut.

so true.

En miesj, zoek het woord geloofwaardigheid en consequent zijn eens op. Of eet stront. Doe een van de 2.
Oud 17-03-2003, 17:26
Miesj
Miesj is offline
'Meneer Davis' maakt muziek om zijn emoties te uiten en daar verdiend hij geld mee.
Zò zit het in elkaar.
En ik verwar niks, want het leek me méér dan duidelijk dat het lachen waar het hier om ging uitlachen was.
Neem me niet kwalijk als sommige mensen te dom zijn om dat meteen door te hebben.

'nerd' ?
Uit welk tijdperk kom jij?
Oud 17-03-2003, 17:27
Miesj
Miesj is offline
geloofwaardigheid?
denk je dat jìj geloofwaardig overkomt met je sneue kidnerachtige uitspraken?
Oud 17-03-2003, 17:39
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 17-03-2003 @ 18:10:
Lachen is een teken van zwakheid? Wat zul jij het gezellig hebben op je verjaardagsfeestjes zeg.

3 jaar hard gewerkt om een poeproduct uit te brengen die niets toevoegt. 1.3 miljoen verkopen.. is toch aardig en toch wil meneer meer geld.

En alsjeblieft, vreet stront en hou je verder bezig met je limp bizkit collectie knul.
friso, hou je godverdomme nu eens een keer in jongen... stront vreten is nou niet een echt goede argumentatie wel?
Untouchables is een goed album, maar zal waarschijnlijk niet zo goed verkocht hebben omdat het voor de oude fans een teleurstelling was en de potentiele nieuwe fans te veel naar Linkin Park luisterden o.i.d.
En dat gezeik over te weinig verkopen vanwege downloaden? Korn heeft zelf gezegd dat die gelekte versie niet de definitieve was, dus meneer Davis moet niet zo zeuren.
Oud 17-03-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 18:27:
geloofwaardigheid?
denk je dat jìj geloofwaardig overkomt met je sneue kidnerachtige uitspraken?
ik zie eigenlijk niet in waarom sneuë uitspraken ongeloofwaardig zouden zijn...
Oud 17-03-2003, 17:43
Miesj
Miesj is offline
Geloof jij iemand die in zijn reacties *eet stront* zegt?
Dat getuigt voor mij van een iq beneden het gemiddelde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten