Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 16:38
vievo
vievo is offline
ik denk steeds vaker aan zelfmoord. aan de ene kant wil ik echt niet meer leven, maar ik ben zo bang voor wat er na de dood is. misschien kom ik wel bij mijn 2 overleden vriendinnetjes. dan wil ik wel. maar misschien is de dood vreselijk. en dat je in je graf langzaam wegrot vind ik ook niet zo'n smakelijk idee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 16:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Kun je misschien een beetje onder woorden brengen waarom je der geen zin meer in hebt?
Oud 30-03-2003, 16:41
Fantôme
Fantôme is offline
ja, als je dat verteld, dan kunnen wij er misschien iets mee?
als je geen nut meer ziet in het leven, als dat dus de reden is, kijk dan eerst even in een andere topic....
xxxxxxxx wendy
Oud 30-03-2003, 16:42
vievo
vievo is offline
thuis is kloten. mijn moeder is ziek. mijn vader is weg gegaan en heeft nieuwe kinderen gemaakt. iedereen lacht me uit. mijn vriendin heeft zelfmoord gepleegd. ik word gek van mezelf. ik voel me altijd kut etc.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:45
vievo
vievo is offline
o ja vergeten erbij te zetten. ik ben waarschijnlijk vroeger verkr...
niemand weet het, ik kan het niet zeggen. ik raak helemaal in paniek als iemand te dicht in m'n buurt komt, moet het nog tegen mijn psych zeggen alleen weet niet hoe
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:45
Fantôme
Fantôme is offline
er iets aan doen is beter dan vluchten...
ofterwijl, vlucht niet uit je leven, maar ga het beter maken.
dit kan je natuurlijk niet alleen, maar er bestaan mensen die hiervoor opgeleid zijn (psych's) Wat heeft je moeder als ik vragen mag? En onthoud, er zijn altijd mensen die om je geven (je moeder, je vader (ookal heeft hij een ander, het kan niet anders dan dat hij van je houd), heb je geen vriendinnen? wij hier, op het forum geven ook om je! Dus werk eraan, en vlucht er niet voor. kus, wendy
Oud 30-03-2003, 16:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
angel_87 schreef op 30-03-2003 @ 17:45:
o ja vergeten erbij te zetten. ik ben waarschijnlijk vroeger verkr...
niemand weet het, ik kan het niet zeggen. ik raak helemaal in paniek als iemand te dicht in m'n buurt komt, moet het nog tegen mijn psych zeggen alleen weet niet hoe
WAARSCHIJNLIJK verkracht? je weet toch wel of dat zo is..?
maargoed, ook iets om aan te werken dus. Bij sommige mensen helpt het om aangifte te doen, omdat ze het dan gedeeltelijk hebben afgesloten. Anders is het nog steeds goed aangifte te doen, zodat hij het niet bij andere meiden kan flikken!!!! Dat je helemaal in paniek raakt als er mensen bij je komen, daar is ook wat aan te doen. Er bestaat prof. begeleiding voor, en ik denk zomaar dat je die wel kan gebruiken

xxxxx wendy
Oud 30-03-2003, 16:48
vievo
vievo is offline
nee heb geen vriendinnen. iedereen vind me raar omdat ik kras en vroeger altijd huilde op school. mijn moeder is manisch depressief en nog vanalles. mijn vader haat me omdat ik teveel op mijn moeder lijk
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:50
Fantôme
Fantôme is offline
*jeej* ik begrijp dat je je rot voelt, en begrijp zelfs dat je aan zelfmoord denkt, maar voer het ajb niet uit!!!! je moeder geeft zeker om je (ookal is ze ziek, ze heeft nog wel gevoel!!) je moet werken aan je verleden (en ook aan je heden)
neem anders contact op met bureau jeugdzorg, of de kindertelefoon?

xxxxxxxxx
Oud 30-03-2003, 17:37
tictactoe
tictactoe is offline
je gaat al naar en psych las ik

prober hem/haar te vertellen dat je met dit soort gedachten rondloopt, misschien kan hij/zij je helpen, je hoeft je echt nicht te schamen ofzo, je hebt klotedingen meegemaakt, maar laat het weten dat je dit denkt...

succes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:40
Fantôme
Fantôme is offline
ow, je gaat al naar een psych! heel erg goed.... zoals al werd gezegd, vertel diegene dit.... je psych zal je echt begrijpen

(K) mij
Oud 30-03-2003, 17:42
WinterQueen
WinterQueen is offline
waarschijnlijk verkracht..???
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
WinterQueen schreef op 30-03-2003 @ 18:42:
waarschijnlijk verkracht..???
als je dit niet zelf meegemaakt heb hoe kun je dan in godsnaam zo reageren? Het kan toch zijn dat ze het weggestopt heeft, of ze wil het niet geloven, dat kan altijd als je iets ergs meegemaakt hebt.

Angel probeer idd, zoals tictactoe zei, er met je psych over te praten, veel suc6
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:50
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
bugge schreef op 30-03-2003 @ 19:11:
als je dit niet zelf meegemaakt heb hoe kun je dan in godsnaam zo reageren? Het kan toch zijn dat ze het weggestopt heeft, of ze wil het niet geloven, dat kan altijd als je iets ergs meegemaakt hebt.

Angel probeer idd, zoals tictactoe zei, er met je psych over te praten, veel suc6
ik reageerde ook zo hoor... van waarschijnlijk verkracht?!
en ja, zo kan je wel reageren als je het zelf hebt meegemaakt neem dat maar van mij aan
Reageren

Regels voor berichten