Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
K weet niet k heb ooit gelezen dat zoon deo spuitbus voor de wc, (om de nare luchtjes te verdrijven ![]()
|
![]() |
GAste als je aan die felgekleurde tropische kikkertjes likt die de indianen als gif gebruiken ben je, zeker als je een wondje in je mond hebt, binnen een half uurtje toch wel dood, want dat is dus super strek GIF.
IK HOOP DAT MENSEN ZICH GOED INFORMEREN VOOR ZE VAN DIE GEINTJES UIT WILLEN HALEN, ANDERS ZIJN KIKKERS VOLGEND JAAR OOK VERBODEN. Maar om jullie een beetje in de richting, qua voorlichting dan, te helpen: Het gaat om bepaalde padden, reuzepadden, op het web kun je er een hoop over vinden. Het slijm op de rug bevat oa 5-MeO-DMT en bufotenine. de kenners weten wel waar ik het over heb. In amerika stonden mensen voor de rechtbank, wegens het houden en "melken" van die padden, en die zeiden daar dat je LSD kon vergelijken met melk, en de padden met whiskey. Nou allemaal op naar de dierenspeciaalzaak........... Mensen, denk ook aan het welzijn van dieren alsjeblieft. Er zijn ook in Nederland mensen die van die debiele informatie lezen dat je vaag wordt van het ROKEN van het vel van gewone padden, met als gevolg dat die mensen padden gingen villen om het te roken. Gore teringlijers. Er zijn GENOEG manieren om vaag te worden, daarvoor hoef je geen dieren te mishandelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hey wat leuk, goede film trouwens, een favoriet van me, daardoor ben ik dus een keer met een paar vrienden ether gaan snuiven, dat was wel raar, we raakten bijna allemaal halfbewusteloos en het sloeg echt nergens meer op. Het effect was gewoon verdoving, wel grappig, maar niet voor herhaling vatbaar, want het is echt ongezond...
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja daar zag een reportage over, die vent uit de dierenspeciaalzaak had last van de junkenopvang naast hem die padden jatten , echt triest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Een drug, die ik nog niet geprobeert heb maar wel wil doen, is ketamine. Ik ken wel mensen die t genomen hebben, en het kan echt zeer wazig zijn. Een vriendin had een keer genomen en die werd er zo wazig van dat ze moest worden meegesleept en met een vreemde glimlach nouwlijks dingen kon uitbrengen. Het is een verdovings middel.
Als veel neemt kun je bijna dood ervaringen krijgen, maar ik ken geen mensen die hier voor gegaan zijn. Overdosis is makkelijk haalbaar. 2c-b is de vaagste drug die ik zelf heb genomen, tot nu toe, maar zo vaag is t eigelijk nie. Gewoon een afwijkend tripmiddel waarbij je de hele tijd van nuchter naar trippend heen en weer slingert, liefdevolle en euforische eigenschappen krijgt ala xtc en ook erg lustopwekkend kan zijn. Maar in combinatie met xtc/mdma geeft t een gevoel van liefde en euforie die het effect van enkel xtc/mdma of 2c-b vele malen overtreft, en niet te evenaren is met wat voor drug dan ook. Even voor de duidelijkheid, een keer ik werd heftig verliefd op een meisje dat ik compleet niet kende, intens gewoon, met allerlij gedachten over geestelijke connecties en gedeelde gevoelens en zo inbegrepen (zonder ook maar een woord te wisselen, zonder dat zij dezelfde drugs op had). Even later [i]ook[i] op een vriendin van haar, om een uurtje later er achter te komen dat ze compleet anders waren dan ik toen ervaarde en zelfs niet voor hun zou vallen als ze nog wel zo waren als ik toen dacht. Gelukkig was ik er niet aan toe gekomen echt op t gevoel in gegaan.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk altijd heel simpel. Als je niet weet wat je te wachten staat, begin er dan niet aan.
||
Citaat:
[edit]oh ik zie net dat al meer mensen dit hebben gepost[/edit]
||
Citaat:
wat in elk geval wél zo is is dat als je op gewone coca-bladeren kauwt je ook high wordt; alleen dan niet zoveel als dat je het eindproduct snuift natuurlijk cheap spull, handig voor als je in zuid amerika bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar die egyptenaren wisten ook al dat drugs lekker was, je hebt mummies waar sporen van coke in zitten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarom lieten mijn ouders mij dat ook drinken ![]() I luv tea ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik gooi nog effe een balletje op:
Wie heeft ervaring met: - Vliegenzwam? - Ayahuasca? - Iboga/Ibogaine? - Yopo/ Epena (!!wil ik graaaag meer over weten!!)? - Een minder bekende drug uit Pihkal of Tikhal (xtc, 2c-b, enz niet meegerekend)? - 5 MeO-DMT? - Ketamine? - Cactussen (minder bijzonder maar toch veel mensen hebben het niet gedaan, ik hou van cactussen maar heb ze nooit gegeten)? - Doornappel of aanverwanten (mensen die het nooit gedaan hebben, houden zo.)? - De combinatie van kaneel en nootmuskaat (heb ik geen verwachtingen van, sommige mensen zeggen dat het als coke werkt, pffffff)? Nou, het balletje is opgegooid, ik ben benieuwd naar de reacties... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Vriend van me en drugs. Verwijderd | 28 | 09-02-2012 21:40 | |