Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 19:35
Upior
Upior is offline
Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum (al weten jullie dat niet, gnagna), en hoewel ik zeer zelden tot vrijwel nooit drugs neem (als ik dat doe dan is dat wiet, en ik heb 1 keer poppers gehad), vind ik het wel interessant om te lezen. Nu een vraagje aan de ervaren drugsgebruikers; wat zijn nou echt vreemde drugssoorten en wat doet het met je lichaam? Dan heb ik het dus over drugs zoals die voorkomen in Fear And Loathing In Las Vegas etc.

tell me!

[edit] ohja ik wist niet zeker of dit nou hier moet of op Lichaam & Gezondheid.. verplaats hem maar zoals de moderaters goeddunken.
Oud 04-02-2003, 19:42
Destrøyer
Destrøyer is offline
kikkerlikken schijnt hallucinaties op te wekken in de trant van paddo's, maar is erg giftig
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:44
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Reptile schreef:
kikkerlikken schijnt hallucinaties op te wekken in de trant van paddo's, maar is erg giftig
das ook nie met alle kikkers..
een bepaald soort kikker maakt zulk soort gif zodat ze niet opgegeten worden ofzo.
dus je moet niet zomaar kikker uit de vijver gaan vissen en eraan gaan likken ofzow, want het is dus niet met elke soort
Oud 04-02-2003, 19:45
Muizzz
Muizzz is offline
awja en van die pindavelletjes roken is ook wel raar, ik heb het zelf 1 keer gedaan voor de grap maar het is ranzig en je voelt er niets van.
Oud 04-02-2003, 19:46
Upior
Upior is offline
ohja eigen ervaringen met betreffende drugssoorten zijn ook erg welkom!
Oud 04-02-2003, 19:47
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Muizzz schreef:
das ook nie met alle kikkers..
een bepaald soort kikker maakt zulk soort gif zodat ze niet opgegeten worden ofzo.
dus je moet niet zomaar kikker uit de vijver gaan vissen en eraan gaan likken ofzow, want het is dus niet met elke soort
felgekleurde tropische kikkers idd
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:27
]{ing
]{ing is offline
ether schijnt wel hard te gaan.. maar ik weet niet of ik dat soort verhalen moet geloven (sommige mensen scheppen op over drugs)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:32
Faery
Faery is offline
Chloordamp inhaleren

Het brandt een gat in je longen, je staat een kwartier te hoesten, traanogen, alle prettige bijkomstigheden.. en daarna zweef je een half uurtje rond op je werk.
Oud 04-02-2003, 22:33
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Reptile schreef:
ja.
maar in nederland heb je dus geen tropische kikkers.
Oud 04-02-2003, 22:46
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Reptile schreef:
Die kleintjes waar die indianen gifpijlen van maakten niet?

K weet niet k heb ooit gelezen dat zoon deo spuitbus voor de wc, (om de nare luchtjes te verdrijven ) wel dope is. Dat ding op je neus zetten en dan opsnuiven terwijl je hem leegspuit... Schijnt kikke te zijn... (schijnt ook hartaanvallen te veroorzaken) dus ik ga het maar niet proberen
Oud 04-02-2003, 23:44
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
GAste als je aan die felgekleurde tropische kikkertjes likt die de indianen als gif gebruiken ben je, zeker als je een wondje in je mond hebt, binnen een half uurtje toch wel dood, want dat is dus super strek GIF.

IK HOOP DAT MENSEN ZICH GOED INFORMEREN VOOR ZE VAN DIE GEINTJES UIT WILLEN HALEN, ANDERS ZIJN KIKKERS VOLGEND JAAR OOK VERBODEN.

Maar om jullie een beetje in de richting, qua voorlichting dan, te helpen:

Het gaat om bepaalde padden, reuzepadden, op het web kun je er een hoop over vinden. Het slijm op de rug bevat oa 5-MeO-DMT en bufotenine. de kenners weten wel waar ik het over heb. In amerika stonden mensen voor de rechtbank, wegens het houden en "melken" van die padden, en die zeiden daar dat je LSD kon vergelijken met melk, en de padden met whiskey. Nou allemaal op naar de dierenspeciaalzaak...........

Mensen, denk ook aan het welzijn van dieren alsjeblieft. Er zijn ook in Nederland mensen die van die debiele informatie lezen dat je vaag wordt van het ROKEN van het vel van gewone padden, met als gevolg dat die mensen padden gingen villen om het te roken. Gore teringlijers. Er zijn GENOEG manieren om vaag te worden, daarvoor hoef je geen dieren te mishandelen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 00:04
Locke
Locke is offline
Dude ik geloof niet dat er mensen zijn die serieus een kikker gaan likken :\
Oud 05-02-2003, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Locke schreef:
DAT WIL IK OOOOOOK!
*gaat gauw naar een tropisch land kikkers zoeken en likken*

Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 10:26
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Citaat:
Het is wel al vaker gebeurd dude. En als er een artikeltje in een krant of tijdschrift staat over een reptielenhuis waar ze die padden hebben, komen er in de weken erna altijd mensen informeren of ze een keer een likje mogen wagen. Er zijn zelfs al pogingen geweest om die beesten te jatten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 12:03
eztah
eztah is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef:
Die kleintjes waar die indianen gifpijlen van maakten niet?

K weet niet k heb ooit gelezen dat zoon deo spuitbus voor de wc, (om de nare luchtjes te verdrijven ) wel dope is. Dat ding op je neus zetten en dan opsnuiven terwijl je hem leegspuit... Schijnt kikke te zijn... (schijnt ook hartaanvallen te veroorzaken) dus ik ga het maar niet proberen
Gadverdamme
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 12:22
bluesboy
bluesboy is offline
hey wat leuk, goede film trouwens, een favoriet van me, daardoor ben ik dus een keer met een paar vrienden ether gaan snuiven, dat was wel raar, we raakten bijna allemaal halfbewusteloos en het sloeg echt nergens meer op. Het effect was gewoon verdoving, wel grappig, maar niet voor herhaling vatbaar, want het is echt ongezond...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 16:19
vixen
vixen is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Het is wel al vaker gebeurd dude. En als er een artikeltje in een krant of tijdschrift staat over een reptielenhuis waar ze die padden hebben, komen er in de weken erna altijd mensen informeren of ze een keer een likje mogen wagen. Er zijn zelfs al pogingen geweest om die beesten te jatten.
Er was like, 2/3 maanden geleden zo'n pad gejat geloof ik, uit een dierenzaak.
Oud 05-02-2003, 16:52
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Locke schreef:
laats was inbraak in een dierenwinkel in leeuwarden of daar ergens in de buurt, waren paar van die padden gejat door junks
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:17
Günther
Günther is offline
lijm snuiven, slagroom bus als ie op is dna komt er alleen nog gas uit.... daar wordt je ook lam van
Oud 05-02-2003, 18:22
bluesboy
bluesboy is offline
helemaal vergeten, maar ik las een keer dat je van nootmuskaat high kon worden, dus wij allemaal een busje nootmuskaat proberen weg te krijgen, nou dat lukt je dus echt niet, het was echt RANZIG! dat spul eet ik dus nooit meer, niet echt veel effect van gehad... gatverredamme...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:23
Destrøyer
Destrøyer is offline
nootmuskaat had ik ook wat van gelezen, is een fabeltje; volgens mij word je nog higher van gras roken dan van nootmuskaat
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:23
Locke
Locke is offline
Citaat:
Reptile schreef:
laats was inbraak in een dierenwinkel in leeuwarden of daar ergens in de buurt, waren paar van die padden gejat door junks
Zoals je zelf zegt door junks geloof niet dat er veel normale mensen zijn die die dingen gaan zoeken
Oud 05-02-2003, 20:00
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Vergeet niet dat in de media bijna alle drugsgebruikers junks worden genoemd dude
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:03
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Vergeet niet dat in de media bijna alle drugsgebruikers junks worden genoemd dude
ja, maar je moet toch wel heel erg zijn wil je een kikker gaan aflebberen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:04
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ojah en nootmuskaat bevat wel psycho-actieve bestanddelen, maar jah de ene noot meer dan de andere. Het is erg smerig. En uit nootmuskaat werd in den beginne oa safrol gewonnen, een grondstof voor MDMA (xtc)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2003, 20:05
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
En nog een keer trouwens, padden bevatten alleen puur hallucinogene stoffen, daarnaar zijn de meeste junks toch niet op zoek.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 22:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee... ik heb nog nooit van dat soort rare vreemde drugs gebruikt
Oud 05-02-2003, 22:29
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
birthmark schreef:
nee... ik heb nog nooit van dat soort rare vreemde drugs gebruikt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:

ja daar zag een reportage over, die vent uit de dierenspeciaalzaak had last van de junkenopvang naast hem die padden jatten , echt triest.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 00:35
Verwijderd
Citaat:
bluesboy schreef:
helemaal vergeten, maar ik las een keer dat je van nootmuskaat high kon worden, dus wij allemaal een busje nootmuskaat proberen weg te krijgen, nou dat lukt je dus echt niet, het was echt RANZIG! dat spul eet ik dus nooit meer, niet echt veel effect van gehad... gatverredamme...
kheb een x tochwel best veel binnengekregen, idd is het meest ranzige wat er bestaat. Maarja, ik tripte em bestwel, een soort zware dronkenheid met andere gedachtenpatronen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 01:24
ConnX
ConnX is offline
Dr in een tijdje terug n film uitgekomen over\zeeuwse jongens n tijd geleden zeg maar
In die film rookten die jonges mosselen die zn n tijd hadden gedroogd en vermalen????

Heb het meer gehoord....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 01:24
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
kheb een x tochwel best veel binnengekregen, idd is het meest ranzige wat er bestaat. Maarja, ik tripte em bestwel, een soort zware dronkenheid met andere gedachtenpatronen.
en hoeveel is beswel veel?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 02:00
Verwijderd
35 gram gemalen denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 10:34
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Reptile schreef:
nootmuskaat had ik ook wat van gelezen, is een fabeltje; volgens mij word je nog higher van gras roken dan van nootmuskaat
't Is absoluut geen fabeltje. 't Is alleen héél gevaarlijk. Als je een overdosis krijgt, overleef je 't soms niet.
Oud 06-02-2003, 10:44
Locke
Locke is offline
Citaat:
Wasp schreef:
't Is absoluut geen fabeltje. 't Is alleen héél gevaarlijk. Als je een overdosis krijgt, overleef je 't soms niet.
Nej tis echt waar heb het zelf ook al eens gedaan maar het nou een trip te noemen ik had anderehalve noot op en voelde me alleen beetje raar ..
Oud 06-02-2003, 10:51
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Locke schreef:
Nej tis echt waar heb het zelf ook al eens gedaan maar het nou een trip te noemen ik had anderehalve noot op en voelde me alleen beetje raar ..
Vette kater achteraf?
Oud 06-02-2003, 10:54
Upior
Upior is offline
Citaat:
Reptile schreef:
ja, maar je moet toch wel heel erg zijn wil je een kikker gaan aflebberen
ja en bovendien een ontzettende lijer want je moet die beestjes pijn doen of laten schrikken voordat ze gif afgeven. klootzakken
Oud 06-02-2003, 11:01
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Upior schreef:
ja en bovendien een ontzettende lijer want je moet die beestjes pijn doen of laten schrikken voordat ze gif afgeven. klootzakken
dat wist ik niet...
dat vind ik echt erg, welke idioot haalt dat nou in zn hoofd!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:04
Locke
Locke is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Vette kater achteraf?
Helemaal niks
Oud 06-02-2003, 13:17
Mafheid
Mafheid is offline
Een drug, die ik nog niet geprobeert heb maar wel wil doen, is ketamine. Ik ken wel mensen die t genomen hebben, en het kan echt zeer wazig zijn. Een vriendin had een keer genomen en die werd er zo wazig van dat ze moest worden meegesleept en met een vreemde glimlach nouwlijks dingen kon uitbrengen. Het is een verdovings middel.
Als veel neemt kun je bijna dood ervaringen krijgen, maar ik ken geen mensen die hier voor gegaan zijn.
Overdosis is makkelijk haalbaar.

2c-b is de vaagste drug die ik zelf heb genomen, tot nu toe, maar zo vaag is t eigelijk nie. Gewoon een afwijkend tripmiddel waarbij je de hele tijd van nuchter naar trippend heen en weer slingert, liefdevolle en euforische eigenschappen krijgt ala xtc en ook erg lustopwekkend kan zijn.
Maar in combinatie met xtc/mdma geeft t een gevoel van liefde en euforie die het effect van enkel xtc/mdma of 2c-b vele malen overtreft, en niet te evenaren is met wat voor drug dan ook.
Even voor de duidelijkheid, een keer ik werd heftig verliefd op een meisje dat ik compleet niet kende, intens gewoon, met allerlij gedachten over geestelijke connecties en gedeelde gevoelens en zo inbegrepen (zonder ook maar een woord te wisselen, zonder dat zij dezelfde drugs op had). Even later [i]ook[i] op een vriendin van haar, om een uurtje later er achter te komen dat ze compleet anders waren dan ik toen ervaarde en zelfs niet voor hun zou vallen als ze nog wel zo waren als ik toen dacht.
Gelukkig was ik er niet aan toe gekomen echt op t gevoel in gegaan..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:35
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Wasp schreef:
dus daarom betaalde men in de gouwe eeuw voor een beetje nootmuskaat hetzelfde als nu een kilo coke kost?

lijkt me toch vrij sterk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 15:57
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Reptile schreef:
dus daarom betaalde men in de gouwe eeuw voor een beetje nootmuskaat hetzelfde als nu een kilo coke kost?

lijkt me toch vrij sterk
Wel vreemd, ik heb ergens gelezen dat 1 hele noot dodelijk kan zijn.. Nja.
Ik denk altijd heel simpel. Als je niet weet wat je te wachten staat, begin er dan niet aan.
Oud 06-02-2003, 19:34
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Locke schreef:
Een tijdje geleden waren er een aantal kikkers (van de goede soort) gestolen uit een dieren winkel door junks uit zo'n centrum een paar huizen verderop

[edit]oh ik zie net dat al meer mensen dit hebben gepost[/edit]
Oud 06-02-2003, 19:38
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Wel vreemd, ik heb ergens gelezen dat 1 hele noot dodelijk kan zijn.. Nja.
Ik denk altijd heel simpel. Als je niet weet wat je te wachten staat, begin er dan niet aan.
hmmja, zal best wel kunnen...

wat in elk geval wél zo is is dat als je op gewone coca-bladeren kauwt je ook high wordt; alleen dan niet zoveel als dat je het eindproduct snuift natuurlijk

cheap spull, handig voor als je in zuid amerika bent
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:23
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
weten jullie wat ook leuk is ,coke in een sjekie
pofje mmmmm lekker
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:05
Verwijderd
ik heb wel eens coke-thee gehad...

ik weet er alleen niks meer van want toen was ik 5 ofzow...

(was in Bolivia, ergens hoog in de bergen, daar drinkt iedereen dat)

Coke baaldje in de thee ofzow

(me ouders... tsss... )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:22
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
was in Bolivia, ergens hoog in de bergen, daar drinkt iedereen dat
idd, die mensen daar hebben zo'n kutleven dat ze gewoon coke eten om het wat dragelijker te maken :-/

maar die egyptenaren wisten ook al dat drugs lekker was, je hebt mummies waar sporen van coke in zitten (*50% egyptisch is )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
idd, die mensen daar hebben zo'n kutleven dat ze gewoon coke eten om het wat dragelijker te maken :-/
nee, het was niet daarom, maar omdat het zo hoog ligt, dan kunnen ze beter tegen de hoogte

Daarom lieten mijn ouders mij dat ook drinken

I luv tea
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:11
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ether schijnt wel hard te gaan.. maar ik weet niet of ik dat soort verhalen moet geloven (sommige mensen scheppen op over drugs)
mja, als je te hard gaat met ether val je gewoon flauw...zelfde werking als chloroform..dus doseer goed jongens!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 22:41
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Nou ik gooi nog effe een balletje op:

Wie heeft ervaring met:

- Vliegenzwam?
- Ayahuasca?
- Iboga/Ibogaine?
- Yopo/ Epena (!!wil ik graaaag meer over weten!!)?
- Een minder bekende drug uit Pihkal of Tikhal (xtc, 2c-b, enz niet meegerekend)?
- 5 MeO-DMT?
- Ketamine?
- Cactussen (minder bijzonder maar toch veel mensen hebben het niet gedaan, ik hou van cactussen maar heb ze nooit gegeten)?
- Doornappel of aanverwanten (mensen die het nooit gedaan hebben, houden zo.)?
- De combinatie van kaneel en nootmuskaat (heb ik geen verwachtingen van, sommige mensen zeggen dat het als coke werkt, pffffff)?

Nou, het balletje is opgegooid, ik ben benieuwd naar de reacties...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten