Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 22:42
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Als ik met collega's van mijn bijbaantje ga stappen staat een deel van de jongens binnen een half uur tegen een meisje aan te rijen (je weet wel, heel dicht achter het meisje staan, handen op haar heupen, etc.). Meestal gebeurt het geheel ongevraagd.

Zelf doe ik daar nooit aan mee, want ik vind dat het getuigt van een totaal gebrek aan respect voor dat meisje. Je weet niet eens of ze het wel prettig vindt, en je neemt dus ook niet de moeite om het even te vragen!

Als ik dan aan mijn collega's uitleg dat ik daar niet aan mee wil doen, dan begrijpen ze dat weer niet .

Hoe staan jullie(jongens EN meisjes) daar tegenover?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:48
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik vin het ook niks. Maarja, als die meiden het niet willen en ze laten het wel toe vin ik dat ook weer zwak, wil je het, geef die kerel dan gewoon een por in z'n zij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:49
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Of iets lager natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:52
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Pedro Hermano schreef:
Of iets lager natuurlijk.
nog effectiever idd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:00
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Ik vind 't zielig.
Oud 27-01-2003, 01:12
Danny
Danny is offline
Een bekend fenomeen dat ook regelmatig plaatsvindt bij ons op schoolfeesten. Ik vind het zielig, misselijkmakend en absoluut niet iets waarmee ik mijzelf wil identificeren. Ik hou het maar op gevraagde intimiteiten.

Danny
Oud 27-01-2003, 01:29
Verwijderd
Triest... van de jongens, maar ook van de meiden. Ze laten het toch toe, en zeker hier. Ging gisteren voor de gein tellen hoeveel 'stelletjes' ik zag zoenen tijdens laatste 10 minuten, heb er gewoon 29 geteld. Ik vind dit nogal misselijkmakend, zeer respectloos... van beide kanten.
Man: Dat je vrouwen intimideert met van die stomme acties
Vrouw: Dat je verwacht dat je iemand moet gaan zoenen (of meer) omdat hij een breezer voor je gekocht heeft.
No offence, maar ik vind dat ze die achtelijke players af mogen knallen. (JA ik vind mensen die tegen onbekende aan staan te rijen ook players)
Though ik wel met sommige onbekenden dans met handen op de heupen, maar meer ook niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:15
Miracle
Miracle is offline
tja, in zo'n cafe waar ik wel regelmatig kom gaan ze gewoon achter je dansen enzow... maar meestal zijn het gewoon vieze ouwe lui, dus dan duw ik ze bij voorbaat al weg... geen idee of ze dan gewoon willen dansen of rijen zoals jullie dat noemen...
Soms (als het een leuke jongen is) laat ik het wel toe, en dan blijft het ook gewoon bij dansen...

Ik kom echt wel voor mezelf op... en k ga meestal uit met vrienden en als ik naar hen ook maar een gezicht trek van: neej, dit wil ik niet. Dan halen ze me wel weg bij die persoon
Oud 27-01-2003, 13:16
Studentje
Studentje is offline
Ik vind het een beetje zielig. Als je een meisje leuk vindt, kun je toch gewoon met d'r praten?
Oud 27-01-2003, 13:26
Verwijderd
Als ik érgens een hekel aan heb, is het als mensen ongevraagd aan me zitten. Komt helaas in cafe's ed nogal vaak voor, dat je in je kont geknepen wordt, iemand je snel in je borsten grijpt of dus tegen je aan loopt te rijden. Het is turn off numero uno, echt waar. Wil je een meisje versieren dan moet je dat absoluut niet doen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
ik vin het ook niks. Maarja, als die meiden het niet willen en ze laten het wel toe vin ik dat ook weer zwak, wil je het, geef die kerel dan gewoon een por in z'n zij
Doe ik ook wel, maar moet je ze dan eens verontwaardigd zien kijken!

*gromt* Als iemand dan nog binnen mijn bereik is, kannie rekenen op een flinke mep voor z'n bek
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:40
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Danny schreef:
Een bekend fenomeen dat ook regelmatig plaatsvindt bij ons op schoolfeesten. Ik vind het zielig, misselijkmakend en absoluut niet iets waarmee ik mijzelf wil identificeren. Ik hou het maar op gevraagde intimiteiten.
ik had het niet beter kunnen verwoorden
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:07
Verwijderd
Hmm nou dat moet ik echt niet hebben.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak bestwel klef dans met jongens, maar dat zijn dan wel jongens die ik ken.

Als er zomaar onbekende eikels aan me gaan zitten dan vind ik dat echt verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:15
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
in een keer is idd een hardstikke turnoff (ook andersom, als meisjes tegen een jongen aan gaan rijden, bah)

maar als je eerst oogcontact hebt en langzaam aan dichter bij elkaar gaat dansen, dan is er wederzijds respect
en vice verza natuurlijk

dan magget... zo
Oud 27-01-2003, 15:05
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik vind dat ook zo dom, maar meestal zijn dat dan toch van die players. Mijn vrienden zijn daar ook goed in, ik doe dat dus nooit, trouwens ik zou niet eens durven. Waar ik ook zo'n hekel aan heb, is van die dronken wijven, en die zich dan lekker laten gebruiken door een aantal jongens, bahbah, stijlloos vind ik dat.
Oud 27-01-2003, 17:35
Gwen.
Gwen. is offline
Nou ik heb een vriend dus van hem vind ik het niet erg als hij achter me gaat staan en zijn handen op mijn heupen legt. En tegen me aan rijden doet hij alleen als grapje want dat is nou niet bepaald een serieuse turn-on of liefdesgebaar.

Maar als ik alleen zou zijn en een jongen die ik nauwelijks ken doet zoiets dan zou ik dat niet echt op prijs stellen, maar daar zou zo'n jongetje al snel achterkomen.
Oud 27-01-2003, 17:58
kleine wicca
kleine wicca is offline
Haha, nou ik ben geloof ik de enige die dat (tot op zekerehoogte) wel toestaat. Kvinnet nie zow heel erg, alleen kunnen ze oprotten als ze wat doen waarvan ik al duidelijk heb gemaakt datik et nie wil. (handen tussen mn benen = OPROTTEN)
Oud 27-01-2003, 18:21
Mike
Mike is offline
heb het eigelijk nog nooit iemand zien doen, misschien ligt het aan het cafe waar ik soms uitga (Tagrijn, H'sum)

Daar krijg je waarschijnlijk zo'n spike in je oog
Oud 27-01-2003, 18:28
emmol
emmol is offline
het enieg wat een jonge dan van mij kan krijgen is een knietje..
dat si tog de plek waar die dan iest verwacht?? nee jongens als je een meisje 'op wilt geilen' doe het dan alsjeblieft niet zo.. het is namnlijk ook ranzig voor de omstanders.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:17
Verwijderd
als een onbekende jongen dat bij mij zou doen, dan zou-ie een duw of klap kunnen verwachten...

m'n vriend gaat wel eens vlak achter me staan dansen, nee, dat is niet waar, ik ga wel eens vlak voor m'n vriend staan dansen, hij doet niets... maar dan rijd-ie niet echt tegen me aan ofzo... lijkt me ook erg vreemd... en dan kun je toch ook niet meer normaal dansen of nouja... op mijn manier dansen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:30
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
oh bah! Dan proberen ze je te versieren met dat soort acties.

Ik heb alleen maar zoiets van: tjeee, ga ff ergens anders kloten, niet bij mij!! Als mijn eigen vriend het zou doen, vind ik het niet erg trouwens

Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:38
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*gromt* Als iemand dan nog binnen mijn bereik is, kannie rekenen op een flinke mep voor z'n bek
Mnnn... *denkt*
hehehehe... kinky...
Oud 31-01-2003, 20:37
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ja dat deden jongens ook wel bij mij, en
geloof me... dat was niet leuk!
Oud 31-01-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn... *denkt*
hehehehe... kinky...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:12
Justice
Justice is offline
*grin*
Oud 31-01-2003, 23:25
Daangerous
Daangerous is offline
wa een verzameld zootje aan politiek correcte mensen hier...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
Oh, dus jij vindt het normaal, doch niet politiek correct, om tegen iemands zin je zo belachelijk en walgelijk te gedragen?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
in een keer is idd een hardstikke turnoff (ook andersom, als meisjes tegen een jongen aan gaan rijden, bah)

maar als je eerst oogcontact hebt en langzaam aan dichter bij elkaar gaat dansen, dan is er wederzijds respect
en vice verza natuurlijk

dan magget... zo
Jij...ik...volgende medusa .
Oud 01-02-2003, 14:35
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
Laat me raden, je stemt CDA of SGP. Het lijkt wel of jij wilt zeggen dat aanranden mag.
Oud 01-02-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
als jij hier een andere mening over hebt, zeg die dan, in plaats van alleen maar af te geven op de andere forumgebruikers...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:59
Justice
Justice is offline
Aanranden doe je alleen als een meisje laat zien dat ze een dergelijke situatie onwenselijk vind... Maar ook een jongen kan dat hebben! Er zijn namelijk ook meisjes die tegen jongens aan gaan rijden, en dat is ook erg , behave als je natuurlijk gevoelens voor die iemand hebt/ het een bekende is . Persoonlijk vind ik dat "drooggeilen" wat je vaak in disco's ziet iets wat altijd al gebeurde... En vaak zijn de "drooggeilers" onder invloed van een redelijke hoeveelheid alcohol...

Maar alsnog: Ik vind het een rare gedraging... en doe er zelf ook niet aan mee...
Oud 01-02-2003, 15:13
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
stelletje zeikerds, alsof je dr last van hebt ofzo, als ze het allebei willen -> who cares
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
stelletje zeikerds, alsof je dr last van hebt ofzo, als ze het allebei willen -> who cares
Das nou net het punt, ik ken geen enkel meisje die het leuk vindt als een jongen zomaar tegen haar aan begint te rijden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
als andere mensen dat doen heb ik er helemaal geen last van
als iemand dat bij mij probeert wel... en dan krijgt diegene daar ook last mee

en wat vind je zelf hierover?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:22
moonchild
das zo zielig. ik ken trouwens ook (bijna) geen meisjes die dat leuk vinden. het is alleen maar irritant en als het echt een leuke jongen is moet ie maar op een andere manier naar je toe komen anders hoeft het al nie meer, en kan hij als ie te ver gaat een klap krijgen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:24
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik vind dat het best leuk kan zijn, maar het ligt in veel gevallen ook aan de jongen die het doet. Het is wel irritant als ze bijvoorbeeld uren blijven hangen en je je eigenlijk verplicht voelt om te blijven staan dansen Maarem, voor eventjes, en met een leuke jongen is het best oke vind ik.
Oud 01-02-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Pedro Hermano schreef:
Als ik met collega's van mijn bijbaantje ga stappen staat een deel van de jongens binnen een half uur tegen een meisje aan te rijen (je weet wel, heel dicht achter het meisje staan, handen op haar heupen, etc.). Meestal gebeurt het geheel ongevraagd.

Zelf doe ik daar nooit aan mee, want ik vind dat het getuigt van een totaal gebrek aan respect voor dat meisje. Je weet niet eens of ze het wel prettig vindt, en je neemt dus ook niet de moeite om het even te vragen!

Als ik dan aan mijn collega's uitleg dat ik daar niet aan mee wil doen, dan begrijpen ze dat weer niet .

Hoe staan jullie(jongens EN meisjes) daar tegenover?
ik HAAT jongens die dat ongevraagd zonder dat ik ze ook maar enige aanleiding geef gaan doen. Ik ben dan meteen juist niet meer geïnteresseerd, maakt niet uit hoe leuk hij verder is...

Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:11
Verwijderd
Als zoiets in de disco gebeurt vind ik het echt ranzig om te zien. Vooral als het twee van die lelijkerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 22:44
DJ Incompetent
Citaat:
Morgan schreef:
Das nou net het punt, ik ken geen enkel meisje die het leuk vindt als een jongen zomaar tegen haar aan begint te rijden.
ik zie hier toch een aantal mensen posten van het meisje laat het toe en vindt het zelf ook leuk enzo..

Citaat:
sarahbressers schreef:
en wat vind je zelf hierover?
ik doe er niet aan, maar erger me er ook niet aan, meisjes zijn heus wel sterk genoeg om er wat tegen te doen, en anders.. het is heus geen verlaten plek ofzo, wat kan die jongen nou in hemelsnaam gaan doen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:

ik doe er niet aan, maar erger me er ook niet aan, meisjes zijn heus wel sterk genoeg om er wat tegen te doen, en anders.. het is heus geen verlaten plek ofzo, wat kan die jongen nou in hemelsnaam gaan doen
Mijn ervaring is dat die jongens zelfs de overduidelijkste hints niet begrijpen. En het is echt geen pretje om de hele avond een jongen weg te moeten lopen duwen en weg te moeten lopen en nee te moeten schreeuwen en hij maar achter je kont aan wandelen.

Het kan je avond toch behoorlijk minder maken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 01:43
Verwijderd
Hehe. Zwaar hilarisch vind ik het.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 02:11
DJ Incompetent
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mijn ervaring is dat die jongens zelfs de overduidelijkste hints niet begrijpen. En het is echt geen pretje om de hele avond een jongen weg te moeten lopen duwen en weg te moeten lopen en nee te moeten schreeuwen en hij maar achter je kont aan wandelen.

Het kan je avond toch behoorlijk minder maken
een glaasje vocht, een schop, een uitsmijter doen je goed , maar ik begrijp het probleem , ik had het vooral over als meisjes het zelf ook willen, dat je dan niet moet zeuren
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 07:26
DirtyGirl
DirtyGirl is offline
Citaat:
emmol schreef op 27-01-2003 @ 19:28:
het enieg wat een jonge dan van mij kan krijgen is een knietje..
dat si tog de plek waar die dan iest verwacht?? nee jongens als je een meisje 'op wilt geilen' doe het dan alsjeblieft niet zo.. het is namnlijk ook ranzig voor de omstanders.
Nou bij mij werkt het anders wel.
Als die jongen leuk is dan he.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 08:50
Roos
Roos is offline
Wat boeit dat nou? Die meisjes hebben er blijkbaar geen problemen mee, want ze blijven gewoon doordansen.
Oud 19-03-2003, 09:20
strafcorner
strafcorner is offline
het overgrote merendeel van de jongens tussen de 14 en de 24 is nou eenmaal uber triest, heb ook verhalen gehoord van jongens die meisjes drankjes aanbieden en als een meisje die dan afslaat gaan vragen waarom ze geen drankje willen, en daarna het nog maar een keer vragen
Oud 19-03-2003, 09:44
miekmuis
miekmuis is offline
Als een jongen zoiets doet is ie bij voorbaat al niet meer
leuk
Oud 19-03-2003, 15:42
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
soms vind ik dat wel leuk, maar als het meisje het niet leuk vind laat ze dat vaak wel weten, door of weg te lopen of heel hard op je gezicht te slaan
Oud 19-03-2003, 16:07
Verwijderd
'Gewoon keihard op de lul slaan'

- Hans Teeuwen & Theo Maassen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:13
AtHell
AtHell is offline
Waar is de tijd gebleven waar de man, mannelijk als hij is, aan de bar aan het genieten is van een pilsje en de dames uit eigen initiatief hem mee vragen naar haar huis (of aanbieden om mee te gaan naar zijn huis) ?.
Oud 19-03-2003, 17:17
Verwijderd
of als een meisje zelf tegen je staat te schuren aan de voorkant...in een kroeg waar ik regelmatig kom voel ik me toch beetje opgelaten ..want t gaat erg bewegelijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten