![]() |
|
in een keer is idd een hardstikke turnoff (ook andersom, als meisjes tegen een jongen aan gaan rijden, bah)
maar als je eerst oogcontact hebt en langzaam aan dichter bij elkaar gaat dansen, dan is er wederzijds respect en vice verza natuurlijk dan magget... zo
|
Ik vind dat ook zo dom, maar meestal zijn dat dan toch van die players. Mijn vrienden zijn daar ook goed in, ik doe dat dus nooit, trouwens ik zou niet eens durven. Waar ik ook zo'n hekel aan heb, is van die dronken wijven, en die zich dan lekker laten gebruiken door een aantal jongens, bahbah, stijlloos vind ik dat.
|
Nou ik heb een vriend dus van hem vind ik het niet erg als hij achter me gaat staan en zijn handen op mijn heupen legt. En tegen me aan rijden doet hij alleen als grapje want dat is nou niet bepaald een serieuse turn-on of liefdesgebaar.
Maar als ik alleen zou zijn en een jongen die ik nauwelijks ken doet zoiets dan zou ik dat niet echt op prijs stellen, maar daar zou zo'n jongetje al snel achterkomen.
|
Verwijderd
|
als een onbekende jongen dat bij mij zou doen, dan zou-ie een duw of klap kunnen verwachten...
m'n vriend gaat wel eens vlak achter me staan dansen, nee, dat is niet waar, ik ga wel eens vlak voor m'n vriend staan dansen, hij doet niets... maar dan rijd-ie niet echt tegen me aan ofzo... lijkt me ook erg vreemd... en dan kun je toch ook niet meer normaal dansen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
oh bah! Dan proberen ze je te versieren met dat soort acties.
Ik heb alleen maar zoiets van: tjeee, ga ff ergens anders kloten, niet bij mij!! Als mijn eigen vriend het zou doen, vind ik het niet erg trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 19:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Aanranden doe je alleen als een meisje laat zien dat ze een dergelijke situatie onwenselijk vind... Maar ook een jongen kan dat hebben! Er zijn namelijk ook meisjes die tegen jongens aan gaan rijden, en dat is ook erg
![]() ![]() Maar alsnog: Ik vind het een rare gedraging... en doe er zelf ook niet aan mee...
||
Verwijderd
|
Citaat:
als iemand dat bij mij probeert wel... en dan krijgt diegene daar ook last mee en wat vind je zelf hierover? |
![]() |
|
Ik vind dat het best leuk kan zijn, maar het ligt in veel gevallen ook aan de jongen die het doet. Het is wel irritant als ze bijvoorbeeld uren blijven hangen en je je eigenlijk verplicht voelt om te blijven staan dansen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan je avond toch behoorlijk minder maken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als die jongen leuk is dan he. |
![]() |
|
het overgrote merendeel van de jongens tussen de 14 en de 24 is nou eenmaal uber triest, heb ook verhalen gehoord van jongens die meisjes drankjes aanbieden en als een meisje die dan afslaat gaan vragen waarom ze geen drankje willen, en daarna het nog maar een keer vragen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaarkomen met de kleding aan Zuiperd | 46 | 12-11-2002 20:18 |