Advertentie | |
|
![]() |
|
oneens. veralgemenisering -> niet alle pubers zijn conservatief opgevoed en kunnen op een dusdanige manier wel relativeren over sex als een volwassene. dit misschien dankzij hun omgeving, denk aan ouders en vrienden met ervaring.
en opdringen van meningen is ook onzin. en ik heb geen zin meer om interessant te doen dus ga ik maar the monkey spanken |
![]() |
|
![]() |
Tis ouderwets!!!!
Niemand is ouderweds, want dat bestaat namelijk niet!! Maar ik vind dat iedereen zichzelf heeft en de een heeft alleen wat andere ideeen als de ander. Dat ligt vaak gewoon aan de opvoeding. Maar ik denk niet dat iemand ouderwets is.[COLOR=darkred]
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben het dus oneens met jouw stelling(meisje met de stelling)
|
![]() |
Ik ben t niet met je eens, helemaal niet op de manier waarop je t stelt, mijn mening is dat je een bepaalde groep, bijvoorbeeld: 'scholieren' '55+' 'kleuters' nooit over een kam kan en mag scheren, wat jij dus wel doet. In bepaalde dingen zou je misschien wel gelijk kunnen hebben, maar k denk dan in mindere mate..
Chanel
|
Ik zal voor mij en m'n vriendin spreken: wij zijn gelukkig wel conservatief... wij hebben genoeg aan elkaar, en wat wij doen is uit 'pure liefde' en daar hebben wij geen schokkende vernieuwingen voor nodig.
Maar aan de andere kant, ik denk niet dat je ons kan verwijten dat we d'r niet over nadenken, dat we 'zomaar' iets doen.. we zijn wel bewust bezig, en weten wat mogelijke consequenties kunnen zijn bij onvolwassen (=onvoorzichtig in dit geval ![]()
|
'k vind wel dat de jongeren er te makkelijk over denken. "Oh ik ben verliefd op je, dus we hebben maar sex." Maar dat komt doordat ze allemaal aan't puberen zijn en daardoor dus ook veel aan sex denken.
Daarom vind ik ook dat er een wet mag komen dat je geen sex mag hebben onder een bepaalde leeftijd. Jonger dan 18 zou okay zijn. Want op je 18e mag je toch wel verwachten van ze dat ze toch wel meer stil blijven staan over de gevolgen. En ik hoop dat zij ook niet moeilijk doen over het gebruik van condooms. Daar komt nog eens bij dat er misschien een soort 'toelatingstest' moet komen. Wanneer je geschikt bent om iemand leven te veranderen met de voordelen en nadelen van sex. Ook zou er op vreemdgaan een straf moeten staan. Dit hoort nu eenmaal niet. Dit betuigd ook dat je geen vastigheid wilt, maar toch ook weer wel. Of te wel, men weet het gewoon niet. Dit kan de relatiepartner erg veel pijn doen. Dit moet verkomen worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Waarom hoort vreemdgaan niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
|