Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb 3 rijtjes naast mn cd-speler in de kast en dan ook nog een rek waar er 15 in passen ofzo, maar daar zitten al mn stomme cd's in. Ik moet eigenlijk een nieuw systeem vinden, want de drie rijtjes hebben echt hun maximale breedte bereikt. Ik heb ze oorspronkelijk ook op alfabet staan, maar nu het dus niet meer past niet meer.
|
![]() |
||
Wuh.. nog ongeveer 30 centimeter tussen dat ding en het plafond... wel vet dan eigelijk, nu je het zegt.
![]() Citaat:
die zweedse gehaktballetjes met saus, die zijn pas vet. ![]()
|
Ik bewaar mijn (totnutoe 250) CD's in plastic Xenos CD rekjes (5 euro). En ik heb al mijn CD's op alfabet staan, en ik bewaar zo veel mogelijk bonnetjes...freakyyyyyy!!!!
|
Cd's verspreid over 3 verschillende locaties in cd-rekken met elk een capaciteit van 60 cd's ofzo. Die zitten vol. M'n lp's staan in de kast en daarnaast een "gemodificeerde" schoenendoos met m'n 7"s. Daar is genoeg ruimte, maargoed ik loop al tijden met t plan om zelf iets te fabriceren waar ik jaren mee vooruit kan. Denk dat ik dat maar eens ga uitvoeren.
Meestal liggen de cd's die in High rotation zijn her en der verspreid trouwens. Platen berg ik altijd netjes weer op. Muziek opbergen is een serieuze aangelegenheid natuurlijk ![]()
|
Ik heb 3 smalle houten rekken van 2 meter hoog in een soort van boekenkast-stijl (cd's staan dus gewoon rechtop) waar in totaal 600 cd's in passen. Helaas alweer enige tijd volledig ende totaal gevuld dus de rest (±50) ligt in 3 stapels verdeeld op mijn bureau naast de comp. Wordt weer eens tijd om een nieuw rek aan te schaffen, het wordt op deze manier een steeds grotere teringzooi.
voor de kenners: het zijn echte IKEA Billy's!! ![]() |
![]() |
|
|