Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder ben ik loos van god, ik heb er geen, maar ik ben niet goddeloos... en wat dan nog, waarom zou ik me erbuiten houden, dus bij deze: ik denk dat als er een god is en hij is de god die men zich bij het christendom voorneemt / heeft / stelt dat hij dan niet zulke wraakgevoelens zal hebben, hij zou wel beter weten dan zijn creatie nog verder te verpesten door die mensen te gaan treiteren enz... hij zou er denk ik eerder alles aan doen om die mensen te leren leven in een liefdevolle wereld, maarja ik geloof niet in god, dus luister maar niet naar deze ketter en goddeloze... ![]()
|
Oke even aan iedereen die zonodig over het woord goddelozen moest vallen:
In dit topic stel ik een stukje uit het scheppingsverhaal aan de kaak. Geloof je niet in God en de schepping? Prima, maar dan heeft het weinig zin in DIT topic te reageren. Het gaat dus om het feit dat Adam en Eva zijn blootgesteld aan een verleiding en zich daar ook aan over hebben gegeven aangezien zij (nog) geen kennis van goed en kwaad hadden. De creatie van God is de mist in gegaan met als gevolg dat Hij Adam en Eva en daarmee de rest van de mensheid zal laten voelen hoe het is als ie wat je creeert zich van je afkeert ofwel totaal faalt in jouw ogen.
|||
Citaat:
Als je zo graag wil dat hier een discussie over ontstaat zet dan ook niet die zin onderaan je stukje! Ik geloof dat iedereen vrij is te reageren op dit forum! Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kapitalisme is inherent aan liefde AsianDF | 153 | 25-08-2006 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel is verliefd geweest op een leraar/lerares? Shadina | 95 | 22-03-2006 21:39 | |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Belast de vakbonden!!! Maalman | 41 | 30-10-2004 15:48 | |
de communisten doen weer mee! Isa | 91 | 31-01-2003 11:51 |