Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
om even van de gelegenheid gebruik te maken:
![]() Een B in paint...enne www.12ozprophet.com heeft een leuk graff forum...
||
Citaat:
Gebruik dan Illustrator ofzo ![]()
||
Citaat:
Plus dat ik vind dat graffiti niet aléén maar op de muur hoeft. Wanneer graffiti en grafisch ontwerpen samengevoegd worden krijg je imo hele mooie resultaten. Het is alleen maar een uitbreiding van de graffiti. ![]() En 't is niet zo dat het 1-druk-op-de-knop werk is, zoals men volgens mij snel denkt van computerwerk. Ik moet al de letters net zo goed met de hand tekenen, alleen gebruik ik in dit geval de muis ipv een potlood.
||
Citaat:
nou ja je snapt ut wel ...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
http://www.imira.com/Album/photo.asp...4666&ImgType=0
weet niet of ie het doet is echt een fucking lelijke maar ik dacht, die mooie post ik later wel.. dit is een snelle schets...
||
Verwijderd
|
Citaat:
goh?? en nu de goede url |
![]() |
||
Citaat:
wat je vaak ziet bij kleine mannen die der mee bezig zijn is dat ze veel te snel van tag veranderen. als je je tag langer houd kun je hem uitvoeren in verschillende stijlen enzo. kzal hier verderop deze week wel eens een paar taggies neerzetten.
|
Plus dat ik vind dat graffiti niet aléén maar op de muur hoeft. Wanneer graffiti en grafisch ontwerpen samengevoegd worden krijg je imo hele mooie resultaten. Het is alleen maar een uitbreiding van de graffiti.
![]() En 't is niet zo dat het 1-druk-op-de-knop werk is, zoals men volgens mij snel denkt van computerwerk. Ik moet al de letters net zo goed met de hand tekenen, alleen gebruik ik in dit geval de muis ipv een potlood. [/B][/QUOTE] kvin em niet zo vet moek zeggen
|
![]() |
|
|