![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
En hoe was je van plan dit te controleren? Er zullen altijd lolbroeken bij zijn die zeggen dat ze het hebben volgehouden, terwijl dat niet zo is.
Ik ga het niet proberen, omdat t mij toch niet lukt. Kmoet me al genoeg inhouden als we beneden bij haar ouders zitten...
|
Verwijderd
|
Pfff, ik ben al zo vaak 40 dagen niet klaargekomen maar waarom zou ik het doen? Als ik behoefte heb ga ik lekker met mezelf of mn vriend aan de gang en als ik geen behoefte heb, dan niet. En die niet-behoefte heeft wel eens langer dan 40 dagen geduurd. Krijg ik nu heel veel eer onder mijn medeforummers? Denk t niet...
|
![]() |
|
als je 40 days 40 nights wilt na doen doe hhet dan goed
je mag niet doen wat met intimiteit te maken heeft dus geen zoentje of niets wedden dat je dant niet kan volhouden we zullen zien xxxxxxxxxxxxx succes
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hm als je wel seks mag hebben maar gewoon niet mag klaarkomen lijkt me dat niet zo'n heel grote last voor 'n meiske...
maar uhja je hebt altijd nog de masturbatie ![]() Nou no way dat ik mee ga doen, ![]() Maar nou vraag ik me af he, zou je gevoeliger zijn na zo'n periode? Ik denk het wel toch? Hmm... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zijt er maar zeker in da je van dien orgasme zal genieten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wij zijn lekker al op de helft vandaag. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rofl dits te erg man als je sex heb dan wil je juist op je hoogtepunt komen..Want dan heeft het ook geen nut om je snikkel er in te hangen als je toch nie mag komen...lekker sucks maar jah iig ik doe nie mee hoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Het schijnt zelfs een soort yoga oefening te zijn, een bepaalde periode wel veel sex op een dag, maar geen hoogtepunt. Het is de bedoeling dat je daardoor energie opbouwt, die je anders zou kwijtraken door die ontlading tijdens een orgasme.
Er zijn zelfs een stel gekken geweest die het op internet hebben gezet, je kon ze live drie maar daags volgen. Het was een uiting van toegepaste kunst geloof ik. Vaag. Vaag. Tja, ik kan het best, 40x24, maar ik wil het niet nog eens meemaken. Van Diovai ben ik nu benieuwd of hij alleen maar gefrusteerder wordt, of juist volkomen rustig. Hou een dagboek bij hier op s.com, dan kunnen wij je gemoedstoestand volgen.
||
![]() |
Citaat:
Of je bent nog te jong, ik weet je leeftijd niet en ook niet of je een vriend hebt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En frauderen zal hij niet.
||
Citaat:
Natte Dromen tellen niet. Voor zover ik weet, zijn die buiten mijn controle. Ik heb nog nooit een natte droom gehad. Tenminste niet één waarvan ik dat gemerkt heb. Geil ben ik ook nooit. Ik heb wel eens eerder 30 dagen niet gemasturbeerd, en toen kreeg ik wel degelijk een keer een droom over seks, maar ik werd wakker voordat ik klaarkwam. |
![]() |
|
je bent redelijk debiel als je een vriendin hebt en dan 40 nachten niet gaat klaarkomen omdat het je een kick geeft als je eer krijgt vav je mede forumners waarvan je fukking 1 procent in het egt kent.
ik persoonlijk vind klaarkomen met me vriendinnetjuh HET hoogtepunt van alles, niet kan dat overtreffen al helemaal niet een stomme contest. AARS! bezint eer ge begint!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
40 dagen zonder seks Briseïs | 50 | 29-05-2008 18:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
Lifestyle |
ramadan lifestyle Verwijderd | 164 | 17-10-2005 16:07 | |
Psychologie |