![]() |
|
Offtopic: Ik denk dat Hukkie en Diovai elkaar maar beter privéberichtjes kunnen gaan sturen
![]() ![]() Ik vind het absoluut niet geil om twee mannen met elkaar bezig te zien. Maar misschien komt daar ooit nog verandering in. Je weet 't niet ![]()
|
![]() |
Ik heb ooit een keer een homo-film gezien. Die twee vrijende paddestoelen(twee stijve piemels tegen elkaar wrijven) waren nog wel grappig, maar toen die ene vent zijn leuter uit de gat van de ander haalde, en die er even met duim en wijsvinger omheen van boven naar beneden de poep erafschraapte en daarna vrolijk begon te pijpen, nou, toen vond ik het even wat minder smakelijk.
Wekenlang heb ik geen saus op mijn frikandel gelust. Anaal is sinds die film van het lijstje wat-ik-ooit-nog-eens-wil-doen geschrapt.
|
Verwijderd
|
Hmm.. of je de enigste ben weet ik niet, maar ik betwijfel het ten zeerste.
Je bent niet de enige, dat is wel zeker. Er zijn zat mensen die bisexueel zijn, ik overigens niet (of je moet redeneren dat ik sex met een man heb als ik masturbeer). Poesiefox: wat walgelijk!... een frikadel met saus ![]() |
![]() |
|
Ik heb het ook wel, en ben niet echt bi. Ik vind vrouwen wel opwindend en vind vrouwen op zich misschien wel opwindender dan mannen maar ik zou nooit verliefd op een kunnen worden, en daarom noem ik mezelf niet bi.
Maar opgewonden worden door twee vrouwen die met elkaar bezig zijn kan ik zeker wel ![]() en poesiefox, eww ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik ben overtuigd gedoopt hetero ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
van twee vrouwen die bezig zijn word ik wel geil, van twee mannen niet.. ben btw ook bi |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het niet leuk om 2 mannen te zien kussen.. echt EWWW dan heb ik echt iets van... DAT HOORT NIET!!!(niet boosss worden ik kan er niks aan doen dat ik zo'n gevoel krijg)(ik heb niks tegen homo's ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 16:57. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Heteroseksuele mannen raken overigens niet opgewonden van andere mannen, en homoseksuele mannen raken niet opgewonden van vrouwen, over het algemeen. Ik weet niet hoe het komt, misschien wel doordat vrouwen meer verbindingen tussen de linker- en rechterhersenhelft hebben, maar ik heb geen idee of dát klopt. Mijn hele verhaal van dat meer dan 90% van alle vrouwen ook opgewonden kunnen raken van andere vrouwen, ongeacht hun geaardheid, heb ik overigens van een seksuoloog gehoord die er onderzoek naar had gedaan. Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 19:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |