Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2003, 19:51
tijnnl
tijnnl is offline
Ik heb het probleem dat als ik in xp mijn desktop netjes indeel... en ik heb bijv een spel gespeeld wat op een lagere resolutie draaid of icq is gestart dan verschuiven al die icoontjes weer en blijven zo staan en dan kan ik weer opnieuw beginnen.

Wie weet wat ik hier aan kan doen,

grtz martijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 22:25
Enlightenment
Enlightenment is offline
Hm ja ik ken het probleem. Dit komt waarschijnlijk doordat je resolutie van je desktop heel laag staat vlak nadat je een DirectX spel hebt afgesloten. Hierdoor worden alle iconen verplaatst.

Wat je het beste kunt doen naar mijn mening is het bureaublad vrij houden van alle iconen, maar dat netjes in het start menu, quick launch of toolbars verbergen. Zelf heb ik drie toolbars in mn taakbalk: Applications, Games, Various. Hierin staan dus alle dingen die ik normaal gesproken op mn bureaublad zou zetten.
Oud 22-03-2003, 09:04
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 21-03-2003 @ 23:25:
Hm ja ik ken het probleem. Dit komt waarschijnlijk doordat je resolutie van je desktop heel laag staat vlak nadat je een DirectX spel hebt afgesloten. Hierdoor worden alle iconen verplaatst.

Wat je het beste kunt doen naar mijn mening is het bureaublad vrij houden van alle iconen, maar dat netjes in het start menu, quick launch of toolbars verbergen. Zelf heb ik drie toolbars in mn taakbalk: Applications, Games, Various. Hierin staan dus alle dingen die ik normaal gesproken op mn bureaublad zou zetten.
ik heb dus alles uit mn bureaublad in mn quicklaunch gezet. Ik had dan mn bureaublad leeggehaald, nou ik vond het voor geen meter werken. Maar als het echt niet anders kan...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:37
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 21-03-2003 @ 23:25:

screenshot

Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 10:54.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:52
tijnnl
tijnnl is offline
jullie lossen het dus et szelfde op als ik op et moment doe
alleen hoopte dat er een oplossing voor was
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 13:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 22-03-2003 @ 10:04:
ik heb dus alles uit mn bureaublad in mn quicklaunch gezet. Ik had dan mn bureaublad leeggehaald, nou ik vond het voor geen meter werken. Maar als het echt niet anders kan...
Wat vond je 'voor geen meter' werken dan?

Je kan ook met een TweakUI/TweakXP tooltje de prullenbak / recycle bin weghalen.
Reageren

Regels voor berichten