Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je eens beter verdiept dan wist je dat ze dat al maanden geleden roepen en toen werden alleen meshuggah en hatebreed genoemd door Lars Ulrich. En wat een gezeik hier. Nee ik wacht niet tot ik fucking muziek heb gehoord. Ik heb het idee dat ze gewoon een paar 'coole' namen lopen te roepen om zo wat fans terug te krijgen. Ze hebben voor miij al 250 jaar geleden afgedaan door die geldzaken. Napster, naamgebruik, dollars, dollars, dollars. Daar walg ik van. Ach en sneesje, jong jochie, hoe is het met je cito toetsje? Flikker toch op, motivatie? Nieuwe muziek maken en daarmee geld verdienen. Niet zozeer om metal weer een trap onder hun kont te geven, want dat wou Jason Newsted ook al jaren geleden, maar toen moesten er eerst rechtzaken over geld uitgevochten worden. lekkere motivatie voor als je in een band zit. Geld mag nooit een reden zijn. En van die problemen binnen de band, wat bullshit je nu? Daar had ik het nog niet eens zozeer over, het ging meer over hun houding en over hun poging om zo 'cool' over te komen.
||
Citaat:
hou je bek. er komt geen een zinnig woord uit
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fear Factory & K3 Carn | 8 | 30-07-2005 08:54 | |
Muziek |
Metallica 21 juni 2004 in Amsterdam Arena Megadeth | 439 | 08-07-2004 21:34 | |