Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal mee eens...alle drop is gewoon zeer goed te verteren (behalve van die grachtenpanden of weet ik veel in welke uitvoering je ze heb...) |
![]() |
|
![]() *steekt nieuw dropje in mond*
|
Je kan in Nederland toch ook geen typische gerechten uit alle landen kopen, dus waarom zou er over de hele wereld drop verkocht moeten worden. Wanneer dit wel zo zou gebeuren, zouden de supermarkten minstens 10 keer zo groot moeten worden om al die verschillende producten te kunnen verkopen en das ook niet handig eigenlijk. Want dan weet je dat ze het hebben, maar kan je het nergens vinden en das misschien nog wel frustrerender dan wanneer je gewoon weet dat het er niet is.
||
![]() |
Citaat:
![]() We hebben anders ook drop, maar gewone zoete, lekkere ... dat spul dat in Nederland verkocht wordt is gewoon ... bah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Drop in elk dorp.
Lijkt me geen goed idee. Anders kunnen we namelijk niet meer met volgeladen auto's met drop, pindakaas en aardappellen naar t buitenland vertrekken. *lust soms een dropje, maar is geen fan*
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer om liquorice/licorice gevraagd in Amerika - niet te vreten
![]() ![]() Kweenie hoe ik het zou vinden als ze het in andere landen ook hebben - het heeft wel zn charme vind ik - ook met het eten uit die landen kennismaken - en is vaak net zo heerlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Nederlands voedsel missen in het buitenland blurred | 53 | 03-11-2015 18:37 | |
Eten & Drinken |
Hollandse snoep Verwijderd | 13 | 09-03-2010 21:05 | |