Advertentie | |
|
![]() |
|
Engels, vind ik wel nuttig. Nadat je een paar van de proefexamens gemaakt hebt, weet je precies wat je te wachten staat en of je nog moet werken aan je Engelse tekstvaardigheid of niet. Andere teksten hebben vaak toch net wat andere vragen e.d., maar de teksten in de examenbundel zijn precies gelijk aan de teksten die je op je examen gaat krijgen.
Nederlands, nog nooit gebruikt. Maar ben wel goed in samenvatten en met een 'bijna 8' voor mijn SE hoef ik me denk ik geen zorgen te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ze niet aangeschaft... je kan gewoon naar www.examenbundel.nl ... daar kan je ook oefenen dus
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb examenbundels van:
Engels (verplicht) gebruik ik nooit Nederlands (verplicht) gebruik ik nooit, de leraar kopieert altijd examens voor ons Wiskunde B (verplicht) gebruik ik af en toe vlak voor mijn tentamens Natuurkunde gebruik ik af en toe vlak voor mijn tentamens Ik heb samenvattingsbundels die niet verplicht waren van: Natuurkunde wiskunde scheikunde biologie die gebruik ik allemaal heel vaak |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Samengevat en Examenbundels xmiekjuuuhx | 0 | 04-07-2016 14:10 | |
Algemene schoolzaken |
[TK] Examenbundels, samengevat en antwoordenboekje M&O bubbeaux | 0 | 07-09-2014 14:15 | |
Algemene schoolzaken |
'examenbundel' of 'samengevat' kate_temp | 19 | 15-08-2004 19:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands: Examenbundel o0punkchic0o | 4 | 16-05-2004 20:20 | |
Eindexamens 2003 |
Samengevat/Examenbundel Roos | 24 | 24-04-2003 14:09 | |
Algemene schoolzaken |
examenbundels alwaysgood | 7 | 27-02-2003 22:03 |