Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 19:20
empyrian
empyrian is offline
de theorieën verschillen nogal..het komt er in ieder geval op neer dat het einde op meerdere manieren kan worden geïnterpreteerd...wat denk jij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 19:25
Joostje
Joostje is offline
en ze leefden nog lang en geluukkig

niet gezien
Oud 26-03-2003, 19:26
Verwijderd
Kakihara had zich alles ingebeeld....denk ik dan. Weet niet, anderhalf jaar niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:47
Rioto
ja ik zit daar ook vaak over te denken ik begrijp het dus ook niet, VAAG! ik wil het weten goddamned
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:52
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik snap die hele film niet.
ik vind sommige scenes alleen koel om te zien
Oud 26-03-2003, 20:29
Rioto
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 26-03-2003 @ 20:52:
ik snap die hele film niet.
ik vind sommige scenes alleen koel om te zien
de film is niet zo moeilijk om te snappen tenzij je elke keer naar de leuke scene,s doorspoel .

Alleen het einde is te vaag.

Wat ik ervan denk :

Ichi dood z,n ''broer'' ... en gaat liggen janken ..
Kakihara realiseerd dat er niemand is die hem meer kan doden .. hij pleegt zelfmoord. ( maar beeld zich in dan ichi hem dood )
Die oude vent ziet kakihara dood ..en pleegt zelf moord aangezien alle yakuza gangs uit geroeit zijn .

Zoiets denk ik

Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:23
empyrian
empyrian is offline
hmm...Ichi bestaat niet volgens mij (en vele anderen)..zijn 'vader' had iedereen gehypnotiseerd en toen Kakihara erachter kwam dat Ichi niet bestond, kon hij het feit dat niemand hem oneindig veel pijn kon doen niet aan en pleegde zelfmoord...dit verklaart waarom de grote wond in zijn hoofd weg is als ichi's vader zijn lijk bekijkt. wanneer deze erachter komt dat iedereen dood is en Ichi dus eigenlijk helemaal geen nut meer heeft, hangt hij zichzelf op. In de eindscene zie je een jongetje lopen dat mank loopt aan het been waarin ichi is geschoten...vaag. Kakihara in de badkuip zonder piercings, is een verbeelding van zijn hel, geen instrumenten om zichzelf pijn mee te doen. Tja, vreemde ontknoping.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:59
Rioto
Citaat:
empyrian schreef op 27-03-2003 @ 11:23:
hmm...Ichi bestaat niet volgens mij (en vele anderen)..zijn 'vader' had iedereen gehypnotiseerd en toen Kakihara erachter kwam dat Ichi niet bestond, kon hij het feit dat niemand hem oneindig veel pijn kon doen niet aan en pleegde zelfmoord...dit verklaart waarom de grote wond in zijn hoofd weg is als ichi's vader zijn lijk bekijkt. wanneer deze erachter komt dat iedereen dood is en Ichi dus eigenlijk helemaal geen nut meer heeft, hangt hij zichzelf op. In de eindscene zie je een jongetje lopen dat mank loopt aan het been waarin ichi is geschoten...vaag. Kakihara in de badkuip zonder piercings, is een verbeelding van zijn hel, geen instrumenten om zichzelf pijn mee te doen. Tja, vreemde ontknoping.
Hmm vaag ja .. ik ben benieuwd hoe het nou precies zit .. Een collega heeft em geleent .. maar ik ga zeker nog een keer kijken hoe het zit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten