Advertentie | |
|
![]() |
|
Bovendien komt de verspreiding denk ik vooral door in het wild levende vogels, en niet via kippen die in stallen leven, of in een omgaasd stuk land.
-------------------------------------------------------------------------------- ja dat is wel waar ja, dat kun je niet tegenhouden.
|
Gelezen in de VN: "Bos hoeft geen eieren meer te verstoppen, dat doet Balkenende voor hem."
Wat ik me nou afvraag... wat gebeurt er als je niets doet aan die vogelpest? Gaan al die kippen dan sowieso dood of kun je de ziekte ook bestrijden, net als toen met de MKZ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar is er sprake van enkele 1000-en op een totaal van 6 miljard. Bij vogelpest ligt de verhouding heel anders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]dreadzzmeisje schreef op 05-04-2003 @ 15:33:
[B]Bovendien komt de verspreiding denk ik vooral door in het wild levende vogels, en niet via kippen die in stallen leven, of in een omgaasd stuk land. -------------------------------------------------------------------------------- Dit denk ik ook, het is raar dat bij ons thuis(Lienden) de kippen geruimd worden terwijl de eenden en fasanten door de weilanden lopen... |
![]() |
|
Flats in HongKong mogen in quarantaine, maar de kippen moeten dood. Vrij zinloos, en maar mauwen over SARS. Oh, wanneer komt de lang-verwachte dag van massale mensensterfte nou. 'T laat te lang op zich wachten.
|
![]() |
Heeft iemand gisteren die boer gezien wiens bedrijf zou worden geruimd? (vrij geciteerd)
"Het is verschrikkelijk dat mijn bedrijf wordt geruimd, maar sectoraal gezien is dit het beste. Als ik mijn bedrijf straks weer op wil starten zal de sector weer schoon moeten zijn, en dit is de enige manier". Hij heeft gelijk. |
![]() |
|
...Vogelpest...alle vogels in die regio worden massaal vermoord....
...Sars.....??? Nee we vermoorden geen mensen.... Srry maar waarom zou je alle vogels uit moorden die kans zouden kunnen hebben op vogelpest....we doen dat toch ook niet met mensen.....wat zijn we als mensen egocentrisch om al die vogels te gaan uitmoorden... kuzzie Lieve |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij vogels in Nederland ligt die verhouding heel anders. Verder vinden veel mensen een mensenleven natuurlijk ook belangrijker dan een leven van een vogel. |
![]() |
|
|