Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik verstopte me altijd in een grote kast en droomde helemaal weg (ik ontdekte toen lucid dreaming, zoek dat eens op op google), ik wilde wel weg, maar ik kon nergens heen.
Heb jij niet een plekje waar je veilig bent, zoek iemand op en ga daar serieus leven met je zusje. Dus een vriendin, noem het een noodsituatie als dat iets uitmaakt. Want ik heb er nu nog steeds last van. |
![]() |
|
Hoe oud is jouw zusje? En zijn er geen vrienden of familie in de buurt waar jullie heen kunnen gaan als het thuis weer helemaal verkeerd gaat? Probeer in ieder geval iemand uit je omgeving in vertrouwen te nemen, en probeer, ook al heeft het misschien geen zin, toch met je ouders te praten...
|
Oké, praten heeft dus geen zin. In ieder geval niet jij in je eentje of samen met je zusje tegen je ouders. Dan gaan ze toch schreeuwen en slaan zoals jij zei.
Als je nou vandaag of morgen een vriendin belt waar je vaak komt, of familie (als die in je buurt woont). Je gaat daar een tijdje logeren samen met je zusje, als het van de ouders van je vriendin mag. Je belt wel je ouders op om te vertellen waar je zit. Maar dan kun je vanuit een wat veiliger en veel rustiger omgeving overleggen met anderen wat je moet doen.. succes |
![]() |
|
![]() |
Je zit in een lastig parket. Op je veertiende met een jonger zusje kun je geen kant op. tijd dus voor hulp van buitenaf. Probeer het eerst met mensen die jou en je ouders kennen, loopt dat op niets uit, dan kun je professionele hulp gaan zoeken. Het is nu nog met namen een probleem van je ouders, en daardoor ook voor het gezin. He is niet de bedoeling dat het jou of je zusje met een trauma opzadelt.
Het zal niet bevorderlijk zijn voor je schoolprestaties, dus daar kunnen ze je misschien wel verder helpen of in ieder geval op weg helpen naar iemand die dat wel kan. Alleen maar wegkruipen lost niets op.
||
Citaat:
![]() *hug en kus* mij
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Psychologie |
bang als je alleen thuis bent... Verwijderd | 31 | 21-05-2005 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Je niet meer thuis voelen 'thuis' Daantje_0705 | 32 | 02-02-2005 23:29 | |
Psychologie |
problemen thuis, lang verhaal Verwijderd | 3 | 23-11-2003 23:33 | |
Liefde & Relatie |
Als je het thuis niet naar je zin hebt G.T.C. | 14 | 27-07-2003 22:41 | |
Seksualiteit |
Hoe doen jullie het als je fam thuis is??? Luvlytallie | 22 | 07-05-2002 19:00 |